13 Jan
13Jan

ברוכים אתם באשר הינכם.

נמצא איתנו מטטרון המאסטר המלאך שמלווה כל אחד ואחת מהאנשים שבחרו להיות צינור אור בדרך להתעלות. כל אחד ואחת מכם יכולים ומוזמנים לזמן את המלאך מטטרון בכל עת. זה לא משהו שניתן ליחידי סגולה. כל אחד יכול.

באתם לכדור הארץ מתוך בחירה. בחירה לעבור ולחוות אנרגיות. כל החוויות שאתם עוברים ועברתם בעבר ותעברו בעתיד זה בחירה שלכם. בחירה של הישות והנשמה שלכם. הירידה אל החומר שחוויתם בכל הגלגולים בעצם מלמדת אתכם איך להיות יותר ממה שאתם. איך להביא את היכולות העמוקים בותר שלכם, את הידע הרב ביותר שלכם, את החוכמה הגבוהה ביותר שלכם, להביא אותה מהרובד העליון אל החומר אל הפיזי ולהשתמש בה הלכה למעשה. זוהי הבחירה שלכם ובעצם זה מה שאתם עושים במהלך כל הגלגולים. אתם עושים את זה תוך כדי שאתם מתנהגים או מתנהלים בתוך הגוף. וכשאתם מתנהלים בתוך הגוף אתם צריכים לבחור. יש לכם את זכות הבחירה. כאשר אתם מודעים לבחירות שלכם אז יותר קל לכם להתנהל בחיי היום יום אבל רוב בני האדם אינם מודעים ולא מבינים וגם לא יכולים להבדיל בין מה נכון ולא נכון בין טוב לרע בין מה שאתם יכולים לעבד לבין מה שאינכם יכולים.

הנשמה שלכם כל הזמן מאותתת לכם מלמעלה ושולחת לכם מסרים. המסרים שהנשמה שולחת נקלטים אצלכם כי בתוככם יש חיישנים שקולטים את האנרגיה מכל מיני רבדים. ככל שאתם עולים גבוה יותר ומתעלים יש לכם יכולת לקלוט יותר מהמסרים ולהתקרב  יותר לנשמה. היום אתם תקבלו נגיעה ממה שנקרא נשמה. היום ניקח אתכם למעלה ונחבר אתכם לנשמה שלכם. נחבר אתכם למהות שלכם. נחבר אתכם למי שאתם באמת. נחבר אתכם למקור שממנו באתם.


מדיטציה

קחו נשימה עמוקה ותתבוננו בצ'קרת הלב שלכם. מצ'קרת הלב תורידו חוט שני כלפי מטה ותצאו מצ'קרת הבסיס למרכז כדור הארץ. משם תמשכו אור זהב כלפי מעלה ותעלו דרך הגוף וצאו דרך הכתר ותעלו גבוהה גבוהה דרך הגלקסיות והכוכבים והשמש שלנו עד השמש המרכזית שהיא לב האל. מהשמש המרכזית תמשכו אור לבן זוהר דרך הכוכבים והגלקסיות והשמש שלנו אל צ'קרת הלב ומשם אל מרכז כדור הארץ.

תראו שהצינור הזה מתחיל להתרחב. צינור לבן מוזהב. תדמיינו שאתם נמצאים בתוך צינור אור לבן מוזהב ותעלו בתוכו כמו מעלית של אור. ככל שאתם עולים גבוה יותר אתם רואים שיש עוד יותר לאן לעלות. תעלו הכי גבוה שאתם יכולים ותראו שמלאכים עוזרים לכם מכל הצדדים. תראו מלאכים עם כנפיים לבנות שעוזרים לכם לעלות. תראו שהגעתם לסוף שאתם לא יכולים לעלות יותר ואז מגיעים מלמעלה מעליכם שני מלאכים ומושכים אתכם כלפי מעלה. ואתם ממשיכים לעלות עוד ועוד יותר גבוה.

כעת תראו שאתם מגיעים לגן. בתוך הגן יש הרבה מאוד עצים ירוקים, רעננים, יפים, זוהרים, עם פירות מכל הצבעים. תראו שמולכם יש עץ שיש עליו אשכול ענבים גדולים ויפים.  תראו שענב אחד נפתח ואתם יכולים לשתות את הנקטר של חיי הנצח. שתו אותו. תיהנו ממנו. קבלו אותו לתוככם ותראו איך הנקטר הזה, איך המיץ הזה הופך לחלק מהגוף שלכם והגוף שלכם מתחיל להשתנות ולהיות שקוף.

תראו שאתם הופכים להיות שקופים, אנרגטיים, מוכלים בתוך האנרגיה החדשה. כעת תראו שהענב הופך להיות סוג של שק שאתם יכולים להיכנס פנימה ולשבת בפנים כמו בתוך רחם. אתם יושבים בתוך הרחם הזה האנרגטי הקוסמי ואתם מרגישים את הגוף שלכם הופך למשהו אחר. אתם מרגישים איך אתם נולדים מחדש כמו עובר בתוך הרחם. ומהטבור שלכם אתם מקבלים עוד נוזל נקטר של חיי נצח.

תתבוננו מסביב ותראו עוד אנשים שמתחברים לאותו עץ ויושבים בתוך הרחם הקוסמית. כל העץ שאתם רואים זה עץ הנשמה שלכם שכל אחת מהישויות היא חלק מאותה נשמה.

כעת תראו שהעץ הזה עם כל האשכולות עליו עולה יותר ויותר גבוה ומגיע לאור האינסוף, לכל היש, לכל מה שקיים. הוא מגיע לבורא ומתמזג איתו. אתם הופכים להיות לחלק מהבריאה. אתם חוזרים למקור שממנו באתם ואתם מקבלים אנרגיה מהמקור הזה שמחדשת אתכם.

עכשיו כשקיבלתם אנרגיה מהמקור אתם נשלחים שוב לכדור הארץ באותה דרך שהגעתם. דרך צינור האור אבל הפעם אתם מגיעים עטופים באנרגיה של הבריאה, האנרגיה הכל יכולה ועם הנקטר שנמצא בגופכם לחיי נצח.

יש לכם יכולת מיוחדת לגעת בכל דבר ולשנות את התדר שלו. תגעו באנשים. בלב. תראו איך הם ממיסים את כל מה שנחוץ כל מה ששלילי. את הפחדים הכעסים הדרמות כל מה שאיננו אור. תגעו באדמה ותראו איך האדמה מתחילה להבריא. תגעו במקומות שיש בהם רדיואקטיביות עם הידיים המלאכיות שלכם תגעו במקומות שיש מלחמות תגעו במקומות שיש עוני צער כאב סבל ועצב ותראו שבנגיעות שלכם עם היד התדר מתהפך ומשתנה. וכל כדור הארץ מתחיל להשתנות. תגעו במים, במחצבים בתוך האדמה ותגעו גם באותו באר של השפע שפתחתם במדיטציה הקודמת שנמצאת בתוך כדור הארץ, תגעו גם בבאר הזאת ותביאו לשם את אור הבורא. ודרך הערוצים של האנרגיה כל כדור הארץ מקבל את האנרגיה המחודשת של הבריאה.

תראו את השינוי שחל על פני כדור הארץ. את החומות שקורסות, את המלחמות שמתפוגגות, את האנשים שמבריאים, את המים שמטהרים ואת האדמה מבריאה ומשגשגת והופכת להיות אדמה טובה ומניבה ואנרגטית.

אנחנו רוצים להזכיר לכם שבמשך דורות רבים המלאכים השרפים ישויות האור והמאסטרים עזרו לכם מלמעלה, ליוו אתכם והראו לכם את הדרך והרבה פעמים עשו את העבודה בשבילכם ובמקומכם. בעידן הזה אתם אמורים לקחת את השרביט בידיים שלכם ולנהל את כדור הארץ. להתבגר. ולהבין את ההבדל בין טוב לרע. אותו שיקוי ששתיתם ממנו יעזור לכם להיות ממוקדים. ייתן לכם הכוונה וכיוון הנכונים עבורכם. מעכשיו אתם תדעו בביטחון מה הדרך שלכם. לאן אתם הולכים לאיזה כיוון ותבינו מאין באתם ולאן אתם הולכים. תבינו שאתם ישות אלוהית, שאתם חלק מנשמה ענקית.  וכל אחד ואחת מכם הוא כמו יהלום בתוך הכתר הענקי הזה של היקום.

תלמדו לאהוב ולהעריך את עצמכם כי אלוהים מאוד אוהב ומעריך אתכם בכל מה שאתם עוברים. ובשל העובדה שבחרתם לבוא ולהתגלם בגוף ולעבור את כל מה שבחרתם לעבור במהלך החיים.

אנחנו אומרים לכם שאתם יכולים לבחור מחדש ולבחור טוב ולבחור באהבה.

כעת לאט לאט תתבוננו בלב, תנשמו עמוק, תדמיינו שורשים מכפות הרגליים אל תוך האדמה, תנשמו עמוק שוב, תתחילו להניע כפות ידיים  וכפות רגליים, להניע את הראש מצד לצד, שוב לנשום עמוק, ולהתעורר כמו משינה עמוקה.

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.