21 Mar
21Mar

נמצא איתנו כאן מאסטר מטטרון הוא נמצא מתחילת הערב והוא הביא איתו פמליה מאוד גדולה של מלאכים. המלאכים נמצאים בכל פינה באולם הזה וליד כל אחד ואחת מכם.

מאסטר מטטרון מברך כל אחד ואחת מהנוכחים ואומר שלא סתם אתם כאן. אתם כאן כי הנשמה שלכם קראה לכם להיות במקום הזה וברגע הזה ובתדר הזה. ואתם נעניתם לנשמה. כל האנשים שנמצאים באולם הזה וגם אלו שיקראו ויאזינו לתקשור מאוחר יותר מחוברים לנשמה שלכם. וכשהנשמה קוראת אתם מתייצבים. אתם מרגישים את זה בבטן, אתם נלחמים כדי להיות כאן. ראינו את זה בתחילת הערב האנשים הגיעו והתעקשו להיכנס אפילו שלא היה מקום.

והחיבור שלכם לנשמה הוא חיבור מהרגע שנוצרתם, מהרגע שהישות שלכם נוצרה. יש חוט שמחבר את הנשמה אליכם. הרבה פעמים אתם מתרחקים ממנה. הרבה פעמים אתם לא מקשיבים לה. כשאתם מתרחקים מהנשמה אתם מתרחקים מהיעוד וכשאתם מתרחקים מהיעוד אתם מתרחקים מהמקור.

מה זה להתרחק מעצמכם, כלומר להתרחק ממי שאתם באמת, להתרחק מהמהות שלכם. בערב הזה תעשו סוג של קפיצה קוונטית והקפיצה הזאת תיתן לכם את היכולת והאפשרות להתרחק בצורה טובה יותר למי שאתם באמת לנשמה שלכם ולבורא.

התקופה הבאה, השנתיים הבאות תהיינה לא קלות. גם מבחינה אישית וגם מבחינה לאומית וגלובאלית. לכן ככל שתהיו בתדר יותר גבוה ותתחברו לנשמה שלכם וליעוד שלכם אתם תעברו את התקופה הזאת בצורה טובה יותר ואתם תעברו את התקופה הזאת ביתר קלות ותתנו לדברים לעבור לידכם ולא תיפגעו. הערב הזה ייקח אתכם למקום יותר גבוה ויחבר אתכם עם עצמכם האמיתי.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה. דופק הלב מחבר לגוף והנשימה מחברת אתכם לנשמה שלכם. תנשמו עמוק לתוך הבטן ותנשפו מהפה את כל מה שאתם לא צריכים. לחץ, פחד, חששות, ספק, כאב, חולי, תנשפו אותו החוצה. המלאכים עוזרים לכם לעשות את התהליך בצורה טובה יותר. תעשו זאת עוד פעמיים.

כעת תראו שבאמצע האולם נמצא סולם של אור כמו סולם יעקב. לתוך האולם יורדים בסולם מלאכים לבנים, מלאכים זהובים, מלאכים שקופים, תראו שהאולם מתמלא בעוד ועוד מלאכים. מול כל אדם עומד מלאך ונוגע לו בעין השלישית ובלב. תרגישו את הנגיעה הקלה, את הפתיחה, איך הלב נפתח, אתם יכולים להרגיש, לדעת, להבין, העין השלישית נפתחת ואתם יכולים לראות. אתם רואים את המלאכים ואת האור הגדול שנובע מתוכם.

כעת תראו שכל האולם הזה הופך למרכבה. מלאכים עומדים בשש קצוות של המרכבה ומטטרון עומד למעלה. המרכבה מתחילה להסתובב ולהסתחרר ולעלות. כולנו עולים מעל העננים, מעל הכוכבים, מעל הגלקסיות, עוד ועוד יותר גבוה… עוברים את הממד השלישי חוצים את הממד הרביעי וחוצים את הממד החמישי ועולים עוד ועוד יותר גבוה.

תראו שהמרכבה מגיעה למקום שהוא רק אור. אתם יוצאים מהמרכבה וישויות מוארות ושקופות ומלאכים שקופים מובילים אתכם ואתם הולכים אחריהם. אתם רואים שנפתח מסך פנורמי ועליו אתם רואים את העבר שלכם. אתם יכולים לראות את הילדות, את הנערות, לראות שנים יותר מאוחרות, אתם רואים את כל החוויות והטראומות שחוויתם. זה עובר מולכם כמו סרט נע. בתדר הזה אתם יכולים לעצור את הסרט, לשנות את החוויה שחוויתם, לשלוח לחוויה אור אלוהי, אור וורוד של אהבה קוסמית ושוב לעצור את הסרט במקום שיש בעיה או טראומה או פחד גדול לעצור את הסרט, לשנות את הטראומה, לשלוח אור וורוד של אהבה קוסמית, לשנות את הטראומה או החוויה לעטוף אותה באור וורוד ולהמשיך להניע את הסרט.  תמשיכו לעשות את זה עד שתגיעו לגיל שלכם היום ואיך שאתם נראים היום.

עכשיו שריפאתם את העבר שלכם, אתם מוכנים לברוא מחדש את העתיד. מאחר שקיבלתם את התוכנה במדיטציה הקודמת קיבלתם תוכנה חדשה שמאיצה את התהליכים שאתם יכולים כעת לברוא הרבה יותר מהר את מה שאתם רוצים. אז שוב תנו לסרט הנע הזה להמשיך לנוע ותבראו לעצמכם את התהליכים והעתיד שאתם רוצים. אם אתם רוצים זוגיות הרמונית, שפע, בית חדש, עבודה שיהיה לכם כיף איתה, תבראו את זה. כי כעת זה הזמן לעשות את זה. כי כעת החיים שלכם בידיים שלכם. אתם לוקחים אחריות. הגעתם לבגרות ויש לכם את היכולת ואת האפשרות לשנות את מה שאתם לא מרוצים ממנו. הכל בידיים שלכם, אף אחד לא אחראי לזה.

אתם יכולים לשנות את החיים שלכם עד לרגע שתעזבו את החיים האלו. במהלך כל השנים הבאות תראו את זה שנה אחר שנה ותשנו למה שאתם רוצים. תבקשו, כי כשאתם מבקשים בתדר שאתם נמצאים בו עכשיו הכל מתממש כהרף עין, אתם צריכים רק לדעת מה אתם רוצים, לא תמיד אתם יודעים. אז תבראו מחדש כל מה שאתם רוצים בחיים שלכם. השפע, הרמוניה, זוגיות, שמחה, אהבה, תבראו אותם.

עכשיו אחרי שיצרתם את החיים שלכם אתם מפעילים שוב את הסרט של החיים שלכם החדשים, המחודשים ותתבוננו על העבר שהשתנה ועל העתיד שיצרתם. ותראו האם אתם מרוצים ממה שיצרתם מחדש, ואם אתם עדיין לא מרוצים כי שכחתם משהו, אתם יכולים לעשות את זה מחדש. להיכנס, להניע את הסרט, לשנות את הטראומה, לרפא אותה, להמשיך להניע את הסרט וליצור עתיד טוב יותר לעצמכם.

כאשר אתם עושים את זה ברבדים הגבוהים זה נעשה גם ברובד הפיזי. כל מה שאתם עושים במדיטציות אתם יוצרים גם בחיים הפיזיים שלכם.

כעת תכנסו חזרה לתוך המרכבה ותראו שהיא מסתובבת ומסתחררת וחוזרת באותה דרך, דרך הגלקסיות, הכוכבים, הממדים, הממד החמישי, הרביעי, השלישי והמרכבה מגיעה לכאן, לאולם הזה, היא עוצרת, המלאכים עדיין נמצאים כאן, תראו שהם עולים חזרה לתוך הסולם וחוזרים למקומם.

מאסטר מטטרון עומד מאחורי כל אחד ואחת פותח לכם את הכנפיים המלאכיות מאחור ואתם כולכם נראים כמלאכים.

יש לכם עכשיו יכולת לרפא את עצמכם. אתם יכולים לשים יד במקום שכואב, שיש מחוש ותרפאו את עצמכם. קיבלתם את היכולת הזאת מהמלאכים. אתם יכולים. תאמינו בעצמכם. כל אחד ואחת מכם הוא מיוחד. אדם מיוחד, ישות מיוחדת, נשמה מיוחדת. אתם מאוד חשובים ואהובים. אהבו את עצמכם, תדאגו לעצמכם, תנו לעצמכם, מגיע לכם. מאסטר מטטרון והמלאכים עושים את העבודה.

 כעת לאט לעט תחזירו את המודעות שלכם לגוף, תנשמו עמוק, תניעו כפות ידיים, כפות רגלים, תניעו את הראש מצד לצד ולאט לאט תחזרו לכאן ועכשיו לתוך הגוף. תעשו שורשים מכפות הרגליים כדי לחזור ולהיות כאן.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.