09 Jul
09Jul

 ערב טוב וברוכים הבאים היום אנחנו בערב שער 7 ביולי 2022

 היום אני מתקשרת עם אטיקה שהיא הכוהנת הגדולה. היא נמצאת בכל מקום ובכל זמן בעת ובעונה אחת. והיא מביאה לנו את המצב שקורה בעולם.  

אני אטיקה, הכוהנת הגדולה ואני כאן נמצאת כבר הרבה מאוד זמן על פני כדור הארץ. אני באה והולכת. בכל פעם שאני באה אני מעוררת את הלבבות ומחברת את הלבבות של בני האנוש. בני האנוש מחולקים לכמה חלקים חלקם בתדר מאוד נמוך וצריך לעזור להם לעלות חלקם עושים את דרכם אל עבר הרבדים הגבוהים וגם הם צריכים עזרה. אנחנו יכולים לבוא ולעזור ואנחנו באים לעזור אבל בני האדם אמורים לעשות את הצעד הראשון הם צריכים לרצות לעשות שינוי ולהיות בתדר אחר ולשנות את החיים שלהם ואת התדר ואת האירועים.  נאמר לכם בעבר שהדמיון שלכם הוא כלי מאוד חשוב ואתם משתמשים בדמיון בצורה לא מודעת. אנחנו מנסים להראות לכם וללמד אתכם ולהראות לכם דרך החלומות אבל לא תמיד אתם זוכרים את החלומות ולהבין אותם. כאשר אתם מצליחים לעשות חלום צלול, כאשר אתם יכולים לזכור את החלום שלכם ולהבין את המשמעות מאחורי החלום אז אתם יכולים לעשות שינוי ולכוון אתכם אל המקום הרצוי עבורכם. 

כדור הארץ והאנושות עושים שינוי מאוד חשוב ומשמעותי. מגיעות לכדור הארץ מהרבה מאוד ישויות והרבה מאוד אור ואנרגיה. והאנרגיה נכנסת וחודרת לכל מקום, לכל אדם ולכל יצור וגם לתוך האדמה.  גם בתוך האדם בתוך הכדור עצמו יש יצורים וישויות בכל מיני תדרים בדיוק כפי שיש על פני כדור הארץ.  כאשר האנרגיה מגיעה מלמעלה היא נכנסת פנימה ומרימה את האנרגיות שנמצאות ואז אפשר לעשות שינוי. זהו תהליך ארוך ומשמעותי בהתפתחות של כדור הארץ ובהתפתחות של היקום. זאת הסיבה שאתם מרגישים שהכל נמצא בכאוס ואין הרמוניה, יש הרבה מאוד מלחמות, אסונות, קשיים, ואתם מתבוננים על כל מה שקורה מסביב וחושבים מה יהיה. מתי יהיה טוב? איך אפשר לשנות את זה לטובה. אנחנו אומרים לכם שזה בעצם תהליך. אם אתם מדמיינים סקאלה, אז זה תהליך שעובר מצד אחד לצד שני, אז כל הדרך הזאת זה התקדמות ובכל פעם מתקדמים קצת. לפעמים אתם לא רואים את ההתקדמות שלכם אלא אם כן אתם מסתכלים אחורה. זה דומה לאדם שעולה להר וחושב שהוא לא מתקדם ואם מסתכל לאחור הוא רואה איזו דרך ארוכה הוא עשה. אתם נמצאים בדרך על ההר ומנסים לעזור ואתם זקוקים לכל העזרה שאפשר. ואנחנו נותנים לכם עזרה וכל מה שאנחנו מבקשים מכם זה להיות פתוחים וזורמים כדי לקבל את האנרגיות שמגיעות אליכם. 

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה תדמיינו שאתם נמצאים בתוך מרכבה תלת ממדית והיא מסתובבת ולוקחת אתכם למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוהה למעלה. אתם מגיעים למקום מואר ואתם מתבוננים ורואים שמולכם יושבות 9בחצי גורן,  ישויות לבנות מוארות עם זקנים לבנים ושיער לבן ועיניים טובות ואתם מתבוננים לתוך העיניים האלו ואתם כאילו שוקעים לתוך אוקיאנוס, עיניים מדברות, עיניים מלאות אהבה וחמלה. אתם הגעתם למועצת התשעה. ואתם עומדים מול הישויות האלו שנותנות לכם הכוונה של ידע אהבה חמלה להמשך החיים שלכם.  תתבוננו על הישויות ששולחות לכם הרבה אור אהבה וחמלה ותספגו את זה לתוככם. אל תשאלו שאלות ואל תתהו תתנו לדברים לזרום ותנו לאנרגיה להיכנס לכל תא ולכל איבר בתוך הגוף שלכם ולעשות טרנספורמציה של האנרגיה בתוך הגוף שלכם. תנו לזה לקרות. כאשר אתם מקבלים את האנרגיה הזאת אתם יכולים לראות כמו בסרט את כל מהלך החיים שלכם. אתם מתבוננים כמו סרט נע וכל החיים שלכם עוברים לכם מול העיניים מרגע הלידה עד רגע המוות. אתם לא יכולים לשנות שום דבר ברגע זה אבל אתם יכולים להתבונן להבין לדעת ולקבל. תתבוננו על החיים שלכם בלי לשאול למה זה קרה איך זה קרה, בלי שום רגש. תבינו שכל חוויה שחוויתם בחיים האלו מביאה אתכם לחוויה הבאה. מכוונת אתכם לחוויה הבאה. אם חוויתם משהו זה סימן שהייתם צריכים ללמוד על עצמכם. אולי אסרטיביות, אולי קבלה עצמית אולי אהבה עצמית אולי רעות, אולי הבנה, אולי אהבה, ואולי חמלה כלפי עצמכם. 

כעת תודו לישויות המוארות האלו ותכנסו חזרה לתוך המרכבה. תראו שהמרכבה ממשיכה כלפי מעלה ואתם מגיעים למקום שנפתח מסך פנורמי ואתם יכולים לראות את כדור הארץ. ותראו שאנרגיה נכנסת בעוצמה רבה לכל אחת משבעת המרכזים שנמצאים על פני כדור הארץ. תראו שאנרגיה נכנסת להר הבית ושוטפת את כל האזור באנרגיה של אהבה קוסמית בצבע וורוד ואנרגיה של חמלה בצבע טורקיז. כל האזור נשטף באנרגיה של אהבה קוסמית ואנרגיה של חמלה. והאנרגיות האלו ממשיכות לזרום לתוך הר הבית ומתפשטות לכל האזור. תראו שהאנרגיה נכנסת לתוך אבן הכעבה בערב הסעודית אנרגיה של אהבה קוסמית ואנרגיה של חמלה ושתי האנרגיות האלו מתפשטות בכל האזור, באדמה בני האדם ובכל מה שיש. תראו שהאנרגיה נכנסת מעל הפירמידה הגדולה במצרים אנרגיה של אהבה קוסמית בצבע וורוד ואנרגיה של חמלה בצבע טורקיז והיא מתפשטת בכל האזור. כל האזור של אסיה מלא באנרגיה של אהבה קוסמית ואנרגיה של חמלה. תראו את המשולש הזה הר הבית הכעבה והפירמידה כל המשולש הזה מלא באנרגיה של חמלה ואנרגיה של אהבה קוסמית. והאנרגיה קורנת גם החוצה וגם פנימה לתוך כדור הארץ. כעת תראו שהאנרגיה נכנסת לתוך הסטונאייג' אנרגיה של אהבה קוסמית בצבע וורוד ואנרגיה של חמלה בצבע טורקיז והיא מתפשטת בכל אירופה.  כעת תראו שהאנרגיה נכנסת לתוך הרי הרוקי אנרגיה של אהבה קוסמית בצבע וורוד ואנרגיה של חמלה בצבע טורקיז והיא מתפשטת בכל האזור כעת תראו שהאנרגיה נכנסת לתוך מאצ'ו פיצו' אנרגיה של אהבה קוסמית בצבע וורוד ואנרגיה של חמלה בצבע טורקיז והיא מתפשטת בכל האזור כעת תראו שהאנרגיה נכנסת לתוך הר האוורסט אנרגיה של אהבה קוסמית בצבע וורוד ואנרגיה של חמלה בצבע טורקיז והיא מתפשטת בכל האזור תראו שהאנרגיה מתפשטת לכל העולם בתוך כדור הארץ ומעל כדור הארץ. האנרגיה נכנסת ועוטפת אנשים בעלי חיים צמחים עצים מקומות ישויות עוטפת אותם באור וורוד של אהבה קוסמית ואור טורקיז של חמלה. כעת תראו שכל כדור הארץ עטוף בתוך האנרגיה הזאת. האנרגיה הזאת שהגיעה לכדור הארץ ושאתם חווים אותם במקומות האלו תעבוד מבפנים ותיצור שינוי גם של בני האדם וגם של האדמה עצמה. אתם נמצאים היום בשיא המצב הכאוטי שאתם מתבוננים עליו ומעכשיו והלאה זה ילך ויפחת ילך וירד עד שתגיעו למצב של הרמוניה שקט ולשווה ותוכלו ליהנות מהפירות שלכם.  כעת תכנסו חזרה לתוך המרכבה תראו שהמרכבה מסתובבת ומסתחררת ומגיעה חזרה לכדור הארץ ולחדר הזה. תרגישו את עצמכם בתוך הגוף שלכם, תניעו את כפות הידיים וכפות הרגליים תנשמו עמוק ותפקחו את העיניים לאט לאט אני אטיקה הכוהנת הגדולה וכך הוא    

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.