10 Jan
10Jan

הנשמה היא נגזרת מהבורא הראשוני, כלומה היא יצאה מהבורא הראשוני ולאחר מכן היא חלקה את עצמה לכל מיני ערוצים. והם התחלקו שוב. זה כמו תא שמתפצל לשניים ולארבע וכו'.

כשאנו מסתכלים במראה ואומרים זה "אני" ה"אני" הזה הוא נגזרת של הרבה מאוד אני שהשארנו ברבדים היותר גבוהים שלנו. והאני שנכנס לתוך הגוף הוא החלק שאנחנו מכירים ומזהים את עצמנו. יש הרבה מאוד חלקים שאיננו מכירים. האני הזה שאנו מדברים עליו וקוראים לו בשם, משה או דוד או חנה או אליזבט וכו', הוא בעצם אותו חלק ששכח. אותו חלק שלא יודע מי הוא, אותו חלק שנפרד מה"אני" האמיתי, האני העליון, העצמי הגבוה או העצמי הגבוה או מהנשמה. כאשר הוא נפרד מהנשמה, הוא שוכח מי הוא, מאיפה הוא בא ולאן הוא הולך ושוכח מה הוא עושה פה. כולנו שכחנו מהו התפקיד שבאנו למלא בחיים האלו בתוך הגוף הזה בתוך הסיטואציות המסוימות שאנו חווים. כל החוויות שלנו אנחנו לא יודעים למה בכלל אנו חווים אותם לא יודעים למה. אנו כועסים על עצמנו ועל הסביבה שלנו ולא מבינים למה אנו חווים את החוויות והסיטואציות הללו בזמן הזה. חוסר ההבנה מביאה אותנו לפחד ותסכול ולסיטואציות שאנו חווים סיטואציות מאוד קשות וכל זה מחוסר הבנה וחוסר ידיעה. אם היינו יודעים מי אנחנו ומה המטלה שלקחנו על עצמנו בחיים האלו אז היה לנו הרבה יותר קל והיינו מבינים מה עומד מאחורי החוויות והסיטואציות האלו שאנו חווים. 

היום אני רוצה לקחת אתכם למסע של היזכרות, למסע שבתוך החוויה הזאת של החיפוש ניזכר מי אנחנו באמת. ניזכר מאיפה באנו, ניזכר מי זאת הנשמה שלנו, מאיפה היא באה ומה אנחנו עושים פה בכלל. באנו בשביל ליישם מטרה גבוהה מאוד במהלך החיים האלו. ואת המטרה הזאת אנחנו רוצים למצוא. מהי המטרה, מה אנחנו צרייכם ללמוד מהחוויות האלו, מה אנחנו צריכים ללמוד מתוך החוויות, איך זה משרת אותנו ואת הנשמה שלנו, כל חוויה משרתת אותנו ואת הנשמה שלנו ואת אלוהים. אחנו חווים את החוויות בשביל רבדים הרבה יותר גבוהים. חוויות אלו מעצימות אותנו עושות אותנו יותר גדולים ויותר חזקים.


מדיטציה

נעצום עיניים ונתחבר לדופק הלב והנשימה.

תדמיינו שבמרכז החדר יש עמוד של אור לבן שמגיע ישירות מהבורא הראשונו ודרכו יורדים הרבה מאוד מלאכים לבנים עם כנפיים לבנות ומלאכים זהובים עם כנפיים זהובות. לכל מלאך יש ביד כלי מסוים. לאחד יש פרח, או שרביט, ולעוד מלאך יש נבל קטן וכו'. שימו לב איזה מתנות המלאכים נושאים בידיהם. תראו שכל אחד מאיתנו מקבל מתנה ממלאך אחד. קחו את המתנה ותעגנו אותה בתוך הלב והגוף שלכם כדי שהיא תהיה חלק מגוף האור שלכם.

כאשר אתם מכניסים את המתנה לתוך הגוף הגוף שלכם הופכים להיות לאור והכנפיים שמאחורי הגב נפתחות לרווחה. ואתם נראים כמו המלאכים.

תראו שהמלאכים לוקחים אתכם כלפי מעלה בתוך עמוד האור כדי לפגוש את החלקים היותר גבוהים שלכם. תעלו בתוך עמוד האור ותראו שבכל פעם שאתם עולים לרובד יותר גבוה אתם מתמזגים עם עצמי יותר גבוה שלכם. אתם עולים עוד ועוד ברבדים ובתדרים ואתם מתמזגים עם עוד ועוד חלקים שלכם כולל העצמי הגבוה שלכם.

תמשיכו לעלות כעצמי גבוה כלפי מעלה ותראו שיש שביל של אור מזהב. תלכו בתוך שביל האור וככל שאתם נכנסים פנימה אתם עטופים יותר ויותר באור של זהב. ואתם מגיעים לתוך מקום שנראה כמו שמש מזהב. המקום הזה זאת בעצם הנשמה שלכם. תלכו ותתמזגו בתוך הנשמה ותהיו חלק ממנה.

כאשר אתם נמצאים בתוך הנשמה ומתמזגים איתה, אתם גם הופכים לחלק מהידע שיש בתוך הנשמה. אתם קולטים, יודעים ומפנימים את כל מה שהנשמה יודעת. כעת אתם מבינים מי הנשמה הזאת, מאיפה היא באה ומה התפקיד שכל אחד מכם לקח על עצמו כדי לחוות בתוך הגוף הזה המסוים. תקלטו כמה שיותר פרטים לגבי עצמכם הנשמה שלכם ולגבי כל העצמיים שלכם שאספתם בדרך. תראו שהנשמה תחילה לעלות ולעלות ולעלות… ומגיעה למקום עוצמתי וענק. שנראה כמו שמש ענקית, הרבה יותר גדולה מהשמש שאנחנו מכירים בגלקסיה שלנו.

תראו שהנשמה נכנסת ומתמזגת בתוך המקום הזה. שהוא כל היש. שהוא כל הבריא. והנשמה הופכת להיות חלק ומתמזגת עם כל הבריאה. ושם בתוך המקום הזה אתם לא מרגישים אינדיבידואלים יותר. אתם לא נפרדים יותר. שם בתוך המקום הזה אתם אחד עם אלוהים. אחד עם כל היש. ושם אתם מבינים מי ומה עומד מאחורי כל הדברים. שם אתם מבינים שהכל אחד. ואין הפרדה בין הדברים אלא יש אחדות. שם אתם מבינים שאחדות זה כוח, עוצמה וידע. ושם אתם יודעים שאין מקום לפחד או לדברים הנמוכים שאתם חווים בחיים שלכם. שם במקום הזה הכל אפשרי והכל ימומש באמצעות המחשבה ובאמצעות הרעיון בתוך שניות. המקום הזה הוא המקום של היצירה, המקום הזה הוא המקום של הרעיונות שמתממשים כהרף עין.  תהיו שם ותרגישו איך זה להיות אחד עם כל מה שיש. תרגישו את העוצמות ואת האהבה ללא תנאי ואת החמלה. ואת הידע הרב שנמצא בכל מקום. במקום הזה לא לומדים אלא יודעים. והידע נגיש ושווה לכל. והכל פתוח והכל אמת.

כעת תראו שמתוך המקום הזה יוצאות הרבה מאוד קרניים של אור ומתפזרות על פני כדור הארץ ובכל מקום ביקום. בתוך קרני האור האלו יורדים רבה מאוד מלאכים וגם אתם יורדים בתוך הקרניים של האור לתוך כדור הארץ ומביאים את האור לתוך האדמה, לאנשים לבעלי החיים ולכל מה שיש.

הרבה מאוד קרני אור הרבה מאוד מלאכים הרבה מאוד כרובים וישויות אור. הרבה מאוד אהבה הרבה מאוד חמלה ואלוהים אחד. ובני האדם שמקבלים את האור הזוהר מהבורא הראשוני מבינים שהכל אחד אין הפרדה, אין מחסומים, אין פחד, אין יראה, יש שלום עוצמה ואהבה.

שימו לב איך הידיעה הזאת משנה כל מה שיש על פני כדור הארץ. שימו לב איך הכל משתנה, הכל נראה אחר, שונה, כל החומות נופלות בכל מקום. תראו שבני האדם זורקים את כלי הנשק שלהם. ואוספים את כלי הנשק ועושים מהם פסלים, מטוסי נוסעים, גשרים, אבל לא נשק. אין נשק יותר בעולם, אין מלחמות, אין פחד, אין עוני, אין מחסור, יש שפע, אהבה, שמחה, אושר , חמלה, וכל האנשים על פני כדור הארץ מרגישים שהם אחד, הם מתאחדים. עוזרים זה לזה אוהבים זה את זה נותנים זה לזה, תראו שהמלאכים מגבים, עוזרים, מדריכים, ומעצימים את האנשים, ואלוהים עומד מאחורי כל זה. שולח את אהבתו ואת הקרניים שלו לכל עבר, קרניים של חמלה ואהבה קוסמית, אהבה שלא מותנית בדבר. והאהבה גואה ומתפשטת לכל נפש חיה על פני כדור הארץ וביקום כולו. והכל משתנה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.