05 Jan
05Jan

מלחמת אור בחושך תקשור עם מטטרון – הסנה הבוער 4/1/2021 

ערב טוב וברוכים הבאים 

אנחנו בערב שער 4/1/2021 

 אני מטטרון ונמצא איתכם כל הזמן במשך כל הגלגולים והחיים שלכם. אנחנו רואים מה קורה על פני כדור הארץ ואנחנו איתכם בכל התהליכים שאתם עוברים. היום אנחנו רוצים לומר לכם שאתם נמצאים בצומת דרכים שהוא קריטי עבורכם ועבור כדור הארץ. כל מה שאתם חווים זה תוצאה של הפעלות שלם המחשבות והרגשות שלכם במשך כל הגלגולים. זה משליך אחד על השני ומשפיע עליכם באופן פיזי גם ונפשי ואנרגטי. דיברנו איתכם בעבר שיש על פני כדור הארץ שבעה מרכזים אנרגטיים שנפתחים מידי פעם ונסגרים חזרה ונחסמות לכדור הארץ הרבה מאד ישויות לא תמיד גבוהות מכל מקום ביקום. הן משפיעות על כדור הארץ והאנושות. הממשלות מסתירות מכם הרבה מאוד ידע. גם ישויות גבוהות מנסות לתקשר אתכם כל הזמן וגם הישויות הנמוכות מנסות להשתלט ולשלוט.

אתם נמצאים היום במקום שאתם מתהלכים כמו עוורים וחרשים ואתם כל הזמן בפחד ולכן אתם חווים את הכאוס סביבכם.  הישויות האלו אתם לא רואים ולא מרגישים אותם והם נמצאים איתכם כל הזמן ואתם נחסמים מתוך פחד ואתם נחסמים גם מפני הישויות הטובות שרוצות לעזור לכם. כשאתם נמצאים בתדר גבוה ורואים מי נמצא סביבכם ורואים ישויות גבוהות אז אתם נמצאים במקום טוב. היום אתם לא יודעים מי בעדכם ומי נגדכם כי אתם לא רואים ולא שומעים. אנחנו רוצים להראות לכם את הדרך אל האור. ישויות האור ובני האדם שעובדים עם האור בחרו להיות במצב הזה בחרו להיות המורים והמדריכים של אנשים אחרים. למשל כשאתם עולים להר גבוה עם פנס ביד ואז אתם מסתובבים ומאירים לאחרים עם הפנס כדי שיהיו להם יותר קל. באתם לעזור לאנשים אחרים להתעורר. אתם התחברתם לאור ונטענים באמצעות האור ואתם עוזרים לאחרים לעלות ולהתחבר לאור.  כדור הארץ הוא היהלום שבכתר עבור היקום. זהו המקום של האינקובטור היקומי אליו מגיעות ישויות כדי להתקדם ולהתפתח רוחנית. אתם בחרתם כל האנשים על פני כדור הארץ בחרו להיכנס לתוך גוף פיזי ולחיות על פני כדור הארץ. בחרתם מתי להיכנס לתוך גוף פיזי איך לחיות על פני כדור הארץ ומתי לעזוב. כל הפחד והכאוס שנמצא מסביב, הכל נכתב מראש ואין ממה לפחד ואז אם אתם מודעים לכך אתם חיים טוב וברגע שאתם לא מודעים לזה אתם נדבקים בפחד ובכאוס שנמצא מסביב. אתם עושים שינוי מאוד עמוק ודרסטי. זה לא נעשה בעבר. 

היום אנחנו נאלץ ונכריח את בני האדם לעשות שינוי. עד עכשיו דיברנו על כך שצריך לעטוף את החושך באור ודיברנו על זה רבות שהאור ככל שהוא יותר גדול הוא יוכל לעטוף את החושך ביותר אור ואז האנשים שנמצאים בחושך יתעוררו. אבל זה נעשה בקצב איטי וכעת אנחנו צריכים להאיץ את הקצב כדי שהשינוי יהיה יותר מהר ויותר חזק. נעשה מדיטציה. כל מה שאתם עושים בדמיון זה אמיתי. קיבלתם מתנה מאלוהים וקוראים לה דמיון. הדמיון הוא כלי מאוד חשוב ועוצמתי כל מה שאתם מדמיינים אתם יוצרים. כל מה שאתם עושים ורואים וחווים במדיטציות זה אמיתי. זה הכי אמיתי שיש והכי עוצמתי שיש והכי חשוב שיש.  

 מדיטציה

 תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה דופק הלב מחבר אתכם לגוף והנשימה מחברת אתכם לנשמה. תתרכזו בצ'קרת הבסיס ויש שם להבה. אתם עולים עם הלהבה הזאת למעלה ויוצאת מתוך צ'קרת הכתר ועוטפת את הגוף הלהבה הזאת לא שורפת אבל מרפאה ומטהרת את הגוף מבפנים ובחוץ. כעת תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד של אור. אתם עולים עוד ועוד יותר גבוה ותדמיינו שאתם מגיעים להר סיני. אתם עומדים על הר סיני ומביטים על הסנה הבוער. אתם מביטים על הסנה ונמצאים כמה מטרים מהסנה הבוער. ואתם מקבלים את האור של הסנה. אתם מרגישים ועושים צעדים לקראת הסנה הבוער ומתקרבים עוד ועוד.

 ככל שאתם מתקרבים לסנה אתם מרגישים איך הגוף שלכם מתחיל להתקלף. קליפות מתחילות להתקלף, קליפות של פחד, טראומות, חרדות וככל שאתם מתקרבים לסנה יותר ויותר דברים מתקלפים גם מגלגולים קודמים, הכל יוצא מתוך הגוף שלכם ואתם מרגישים איך אתם מתנקים. אתם נכנסים לתוך הסנה ועומדים בתוכו. ועוד ועוד דברים מתקלפים מסביבכם וכאשר אתם יוצאים מהסנה מצד שני, אתם יוצאים טהורים. נקיים וטהורים. ישות טהורה. שאך זה נוצרה.  

כעת אתם עולים עוד יותר גבוה ואתם יכולים להתבונן על כדור הארץ ולראות שעל כל קצוות ההרים על פני כדור הארץ יש סנה בוער. והסנה הבוער הזה מזמין אנשים לבוא ולהיכנס ולהתנקות ולהיטהר בתוכו.  מוזמנים כל עובדי האור ומפיצי האור להיכנס לתוך הסנה הבוער שעל פסגות ההרים על פני כל כדור הארץ. תראו שהרבה מאוד אנשים מגיעים ונכנסים לתוך הסנה הבוער ויוצאים מצד שני נקיים וטהורים. כשהם יוצאים מצד שני אתם רואים אותם כמו גחליליות על פני כדור הארץ. הגחליליות של הישויות הטהורות מפיצות אור מתוכן ומאירות את כל הסביבה שלהם. מאירות אנשים, מקומות, בתים, ומאירות את האדמה מתוך כפות הרגליים שלהם.

 כעת תדמיינו שבמרכז כדור הארץ גם כן יש סנה בוער. והסנה הזה הולך וגדל ומתעצם ומכיל את כל כדור הארץ בתוכו. כך שכשאנשים דורכים על האדמה האנרגיה נכנסת להם דרך כפות הרגליים והם משתנים.  האנרגיה נוגעת בכל אחד ואחת על פני כדור הארץ. בכל בני האדם. לכל בעלי החיים, לכל מה שיש על פני כדור הארץ ובתוכו, העצים, האוויר, המים, היבשה, בכל מקום.  כעת תראו שכדור הארץ מתחיל להתקלף ומשיל מעליו קליפות. אלו הן הקליפות של העבר, שלא משרתים אותו יותר. 

תראו שלאט לאט כדור הארץ יוצא מתוך קליפה של ביצה. כמו אפרוח חדש שיוצא מקליפת הביצה. הכל נקי, זוהר, חדש, ראשוני, תמים, יפה, אנרגטי ועוצמי. תדמיינו את כדור הארץ החדש הזה בעיני רוחכם. ככל שתדמיינו אותו יותר כך זה יהיה אמיתי ותיצרו את כדור הארץ החדש שלכם הלכה למעשה. 

תפיצו את המדיטציה הזו לכמה שיותר אנשים כדי שגם הם יעשו את הטיהור הזה. 

אוהבים אתכם אתם מבורכים אתם מבורכים אתם מבורכים

וכך הוא.  

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.