12 Nov
12Nov

מהות החיים תקשור עם תום ממועצת התשעה

ערב שער 11/11/19

ערב טוב וברוכים הבאים, היום אנחנו בערב שער 11/11/19

והיום מצטרף אלינו תום ממועצת התשעה. תום שייך לישויות מכוכב אוריון

שמלוות אותנו במהלך כל החיים שלנו ודיברנו בפעמים קודמות שהם בעצם

הבוראים שלנו. בכל תקופה יש בוראים חדשים של האנושות וזו הסיבה

שמידי כמה עשרות אלפי שנים האנושות נכחדת ונוצרת מחדש.

אם אתם קוראים על אטלנטיס ולמוריה נכנדו ונבראו מחדש ויש פער של מאה

אלף שנה ביניהן, על התקופה הזו אנחנו מדברים. היום מגיע תום ממועצת

התשעה שמדבר איתנו על מהות החיים

אני תום ואני שייך ליישות מכוכב אוריון. הגעתי אליכם היום כדי לדבר איתכם

על מהות החיים שלכם. מי אתם ואיך אתם מתנהלים במהלך החיים ואיך אתם מתייחסים,

אל החיים עצמם. 

כל אחד מכם יודע שאדם נולד חי תקופה מסוימת ומת. ואתם במהלך כל החיים שלכם

אתם הולכים עם פחד מאוד חזק מהמוות. כל כל דבר שאתם חושבים או עושים נמצא 

הפחד שמלווה אתכם מרגע הלידה ועד רגע המוות. הפחד הזה הוא אשליה הוא איננו קיים זוהי אשליה שאתם מאמינים בה כי המוות לא קיים כלל. כי כאשר אתם נולדים אתם  נכנסים לגוף וכאשר אתם מתים אתם עוזבים את הגוף אבל הישות והנשמה שלכם קיימות לעולם ואד. אתם נצחיים וקיימים לעד. הישות והנשמה היא אנרגיה ולכן אתם אנרגיה ואם האנרגיה היא אינסופית ונצחית אז גם אתם אינסופיים ונצחיים כמו האנרגיה מאחר שאתם אנרגיה. אם תתייחסו לעצמכם כאנרגיה ותוותרו על הפחד שהוא אשליה שאתם יצרתם יהיו לכם חיים נפלאים ותחיו את החיים מתוך אהבה הבנה בריאות טובה שפע ושמחה. ולא תחוו שום כאב או מחלה כי כאשר יש זרימה בתוך הגוף והאנרגיה זורמת בתוך הגוף אז אין מקום לכל מחלה או כאב. אתם כל כך פוחדים מהמוות שאתם יוצרים לעצמכם מחלות וכאבים כדי להרגיש את הגוף. כי אמרתם לעצמכם שאם אתם מרגישים את הגוף סימן שאתם חיים. אם אתם לא מרגישים את הגוף אתם לא חיים. זו הסיבה שכאשר אתם עושים מדיטציה ולא מרגישים את הגוף שלכם אתם נבהלים וחוזרים חזרה מיד לתוך הגוף. 

דעו שכאשר אתם עושים מדיטציה ונכנסים לתוך המהות הפנימית שלכם אתם נמצאים באמת שלכם. אתם מתחברים לאמת שלכם ולעצמכם ברמה הגבוהה שלכם ולנשמה שלכם. וכאשר אתם מתחברים לנשמה שלכם אתם יודעים שאתם אינסופיים. אתם יודעים שאתם יכולים הכל. שום דבר לא יכול לעצור אתכם. כאשר אתם מבקרים בבתי חולים או בקופות חולים ורואים כל כך הרבה אנשים חולים אלו אנשים שמלאים פחד וחוסר אמונה. כי כאשר אתם מאמינים בעצמכם ובאנרגיה שלכם אתם זורמים. וכאשר אתם זורמים אתם בריאים. אם אין לכם אמונה וכאשר אתם מלאים פחד אתם מחבלים בעצמכם. כל המחלות הן תוצאה של בריאה שלכם. אתם בוראים את המחלות. ואם אתם יכולים לברוא את המחלות אתם יכולים גם לברוא את הבריאות. הכל בידיים שלכם. אין מקום למחלות בגוף שלכם. אין מקום לחוסר איזון בחיים שלכם. תבינו שאתם יכולים ליצור כל דבר ברגע אחד בדיוק כמו הישויות. ככל שאתם עולים בתדר האנרגטי גבוה יותר אתם יכולים ליצור בריאות טובה יותר. ככל שאתם יורדים בתדר האנרגטי אתם יוצרים מחלות כאבים וחוסר יכולת.

המדיטציה לוקחת אתכם גבוה ומחברת אתכם לנשמה שלכם וליכולות האינסופיות שלכם להעצמה שלכם לכן תעשו מדיטציה בכל הזדמנות. אל תגידו אין לי זמן כי הזמן גם לא קיים בעולם הרוח. את הזמן אתם בראתם כדי שיהיה לכם נוח להתנהל בעולם שלכם. אבל בעצם היקום פועל ללא זמן. 

מדיטציה

אני רוצה לקחת אתכם היום כדי שתראו איך חיים במקומות אחרים. תראו שיש מרכבה בתוך החדר ותכנסו לתוכה. תראו שהמכבה מכילה אתכם ואת כל הנוכחים. כאת המרכבה מסתובבת ומסתנכרנת ועולה גבוהה גבוהה שמו לב איך אתם עולים כלפי מעלה עוד ועוד יותר גבוה.

תראו שהמרכבה מגיעה לכוכב סיריוס. כאשר אתם יוצאים מהמרכבה תתבוננו מסביב ותראו את הישויות שמקבלות את פניכם בסבר פנים יפות ומזמינות אתכם כדי לראות איך חיים באותו מקום.

שימו לב לצורה של הישויות של התדר שלהן לבתים איך הם נראים, לאנרגיה שמסביב, שימו לב שהיבולים שלהם כשהם זורעים אותם הם תוך כמה שניות גדלים. היבולים לא צריכים מים והשקיה הם גדלים מהאנרגיות. התינוקות נולדים ללא כאב או סבל. והרבה שמחה ואושר יש מסביב. 

כולם בריאים וכולם בתדר גבוה. אין מלחמות אין חבלות אין אגו אין שליטה אנחנו מראים לכם את העתיד שלכם. איך העתיד שלכם אמור להיות. כך אתם אמורים לחיות בעתיד. 

קחו את המראות ואת התדר האנרגטי הזה אתכם תשמרו אותו בתת מודע ותשלפו אותו בזמן הצורך. במידה ויעזור לכם בהתנהלות הבאה שלכם על פני כדור הארץ כי אתם תדעו מה יהיה העתיד שלכם. עתיד של שלווה ורוגע ושמחה ובריאות ושפע. זה מה שתחוו בעתיד. ואתם תצרו את העתיד שלכם מתוך המראות האלו שאנחנו מראים לכם היום כדי שתיישמו את זה בעתיד שלכם. המלחמות יפסקו כאשר תפסיקו להילחם בתוך עצמכם. הפחד יפסק כאשר תפסיקו לפחד בתוך עצמכם. הרוע יפסק כאשר תפסיקו להיות רעים כלפי עצמכם. החבלה תפסיק כאשר תפסיקו לחבל בעצמכם ובחיים שלכם. שימו לב שהכל נובע מבפנים מתוככם ואתם יוצרים. היצירה היא שלכם והיום אתם רואים איך חיים במקום אחר. תעתיקו את זה ותפעלו לפי זה. 

כעת תכנסו חזרה לתוך המרכבה ותראו שהיא מסתובבת ומסתחררת ומגיעה לחדר הזה. שימו לב שאתם יושבים על הכיסא תרגישו את הגוף שלכם. 

כעת תתחילו לשדר את מה שראיתם וחוויתם לשדר לכל עבר את החוויה הזאת. אנשים יקלטו ויפעלו בהתאם לזה. תבינו שהמוח שלכם קולט ומשדר כל הזמן. הוא קולט מהסביבה ומשדר לסביבה. וככל שתשדרו לסביבה שלכם דברים וחוויות מחשבות יותר טהורות ונקיות ויפות הסביבה שלכם תשתנה בהתאם. אז תשלחו את החוויות שחוויתם כעת בכוכב סיריוס למעגלים מעגלים של בני אדם. ותראו שהמחשבות והחוויות האלו מגיעות לכל אדם על פני כדור הארץ.

שימו לב שאתם תשעה אנשים בהתאם לתשע הישויות שנוכחות יחד אתכם היום כאן. הם מועצת התשעה.

תשלחו מתוככם אהבה וחמלה לכל נפש חיה על פני כדור הארץ. 

אתם יכולים לשבת כך כמה זמן שאתם רוצים.

ואם תבחרו לצאת מהמדיטציה תתרכזו בדופק הלב תנשמו עמוק ותפקחו עיניים לאט לאט.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.