18 Mar
18Mar

מדיטציה לרוגע ושלווה פנימית 18/3/2020

נעצום עיניים ונתבונן בדופק הלב ובנשימה

ננשום דרך האף וננשוף דרך הפה את כל החרדות הפחדים וכל מה שלא מעצים אותנו ולא מרגיע אותנו. אנו נושפים החוצה מתוכנו.

כעת תדמיינו שמול האף יש כדור אור כחול ואתם מתחילים לנשום אותו לתוך הסרעפת לתוך הבטן העליונה המקום שבו יושבים החרדה והפחד במקום שבו הדברים החיצוניים כמו כעס פחד חרדה חוסר שלווה וחוסר מנוחה דאגה וכל הדברים שמוציאים אתכם מהאיזון הפנימי יושבים בתוך מקלעת השמש ובתוך הלב. בואו נתמקד באזור הסרעפת.

תדמיינו שאתם מכניסים אור כחול לתוך הסרעפת ונושפים החוצה את כל הפחד החרדה והכאוס החיצוני. תנשמו דרך האף אור כחול לתוך הבטן ולאט לאט האור הכחול ממלא את כל הבטן באור כחול. תמשיכו לנשום אור כחול מהאף לסרעפת ולתוך הבטן ותנשפו החוצה את הפחד והחרדה שיושבים שם.

הפחד והחרדה החיצוניים שנכנסים פנימה מתחברים לפחד והחרדה שיושבים שם מזמן והם מתחברים יחד ואז הפחד והחרדה מתעצמים ואז אתם מוצאים את עצמכם במקום לא מאוזן ואז הדופק עולה ולחץ הדם עולה וכל הגוף נכנס לסטרס. זהו מצב לא נורמלי. אנחנו אמורים להיות בשקט ובשלווה פנימית. זהו המצב האופטימלי של האדם ומכאן הוא יכול לצמוח. תמשיכו לנשום אור כחול וכשאתם מרגישים שהבטן רגועה ושליווה אתם עוברים לאזור הלב.

תמשיכו לנשום אור כחול לתוך הלב. הלב הוא המקום של האהבה והחמלה. כשהפחד והחרדה נכנסים לתוך הלב הם מזיזים הצידה את האהבה והחמלה, את האהבה לעצמנו ולזולת ונכנסים למצב של חרדה והישרדות, ואז הגוף שלכם רוצה לשרוד. ואז לא איכפת לכם מי עומד מולכם. אתם רוצים לשרוד. זה כל מה שמעניין אתכם. ואז אתם מאבדים קשר של אהבה וחמלה עם הסובבים אתכם ואז אתם מרגישים את הבדידות. מאוד קשה להיות בבידוד. וזה מה שקורה לנו היום. הכניסו אותנו לבידוד ולבדידות. אבל כאשר אתם מחוברים לאהבה וחמלה כלפי עצכם, האהבה והחמלה מתפשטים הלאה ואז אתם יכולים לאהוב ולחמול את האנשים הסובבים אתכם והקשר מתהדק. בני האדם הם חברותיים מטבעם ואינם יכולים להיות "זאב בודד".

תנשמו עמוק לתוך הלב אור כחול. ותנשפו מהלב את הפחד החרדה והכאוס. כל מה שהכנסתם לגוף שלכם במשך השבועות האחרונים. תרגישו איך הלב שלכם מתרחב.

כעת תעלו לגרון. הגרון זהו המקום של ההתבטאות המילולית. כל מה שאנחנו מרגישים בבטן ובלב אנחנו מרגישים בגרון. זהו המקום של הביטוי והתבטאות. כאשר אנו בפחד ובחרדה אנו מבטאים את זה כלפי חוץ ואז אנחנו רבים עם הסביבה וכועסים ועושים דברים שאולי אנו מתחרטים עליהם. אז כשיש אהבה ורוגע ושלווה בבטן ובלב אז אנחנו מוציאים מהגרון אהבה שלווה רוגע וחמלה. אז בואו ננשום אור כחול לתוך הגרון ונמלא אותו באור כחול. נושמים מהאף אור כחול ונושפים מהפה פחד חרדה וכאוס וכל מה שלא משרת אותנו לטובתנו.

כעת תעלו לאזור של הראש. בתוך הראש שלנו יש את כל המחשבות והדימויים ואת כל הדברים שחווינו בעבר. המוח מחולק ל-4 חלקים, מוח ימין, שמאל המודע והתת מודע. המוח השמאלי זהו הצד שאומר לנו שאני כאן ועכשיו. כל מה שמתחולל עכשיו וקורה סביבנו כל מה שאנחנו קולטים ומשדרים כל מה שאני חושבת שמה שאני רואה קיים ומה שאינני רואה לא קיים זה עובר דרך החלק השמאלי שלנו. החלק הימני זהו החלק של המעוף האינטואיציה המדיטציה התקשור החיבור לרבדים עליונים. זהו חלק שפחות עירני אצל רוב בני האדם. האנשים שמפתחים חלק זה הם אינטואיטיביים, יוצרים, יצירתיים, מקבלים חומרים חדשים בתקשור במוזיקה בציור, הם יצירתיים. החלק העליון של המוח הוא החלק החושב – המודע. זה שיודיע, זה שמחשב, והחלק התחתון הוא התת מודע, החלק של התת מודע יש בתוכו את כל מה שחווינו בעבר. גלגולים קודמים וחוויות קודמות, טראומות קודמות והן יושבות שם. וכשאנחנו חווים טראומה דומה זה מתעורר ומתחבר לטראומה הקודמת שחווינו ואז הטראומה מתחזקת. כעם יהודי חווינו טראומה קשה מאוד לפני 70 שנה בזמן מלחמת העולם השנייה. ועכשיו כל מה שקורה מסביב משפיע עלינו הרבה יותר מעמים אחרים כי יש לנו את הפחד הזה בDNA ובתת מודע כעם שחווה שואה ופוחד מהשואה הבאה. זהו הפחד העמוק שמושרש בתוכנו בעצם. ועל זה אנחנו עובדים היום.

תעצמו עיניים ותנשמו אור כחול לתוך המוח. תמלאו את כל המוח באור כחול ותנשפו החוצה את כל הפחד והחרדה שיושבת שם. תנשפו את כל מה שאתם לא יכולים לשלוט בו. ולמה הדבר דומה?

תדמיינו שאתם הולכים ברחוב לאורך קיר של בניין מאוד גבוה ושומעים מאחורי הבניין רעשים נוראיים. ובדמיון אתם מדמיינים שיש שם מפלצת ענקית שהורגת אנשים ואתם פוחדים להגיע לקצה הבניין, אבל אתם חייבים כי אין דרך אחרת וכל הדרכים חסומות. אבל כשאתם מגיעים ומתבוננים אתם רואים שיש שם תהלוכה נהדרת של פורים והמון שמחה וצהלה. אתם מגיעים למקום של שמחה וכל הפחד שהיה בדרך היה לשווא. אתם חווים זאת היום. אתם הולכים בשביל אחד ולא מוצאים דרך אחרת.

אז תתחברו לעצמכם ללב ולחמלה תמשיכו לנשום אור כחול ותמלאו את כל הגוף שלכם באור כחול.

כשאתם רואים את כל הגוף שלכם מלא באור כחול, תראו כיצד האור הכחול יוצא מתוך הגוף שלכם ומסתדר בצורת הילה מסביב לגוף שלכם והוא עטוף בתוך הילה של אור כחול.

כעת תדמיינו שהאור הכחול עטוף מסביב באור לבן. האור שלכם עטוף באור כחול ובתוכו אור לבן של הכלה וידע.

כעת תדמיינו שמסביב לאור הכחול ולאור הלבן יש אור בצבע זהב. כשאתם מתבוננים על עצמכם אתם רואים שאתם נראים כמו ביצה של אור זהב שעוטף אתכם מסביב. האור הזהב הוא אור של הגנה. זהו האור הגבוה ביותר שקיים. זהו אור שמגן מפני אנשים מפני אנרגיה מפני מלים מפני קללות מפני וירוסים מפני מחלות וכל דבר חיצוני לכם.

כל מה שאני מבקשת מכם זה שתעטפו את עצמכם באור כחול לבן וזהב.

שיהיה לכם יום נפלא

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.