10 Jan
10Jan

מאסטר קטהומי מדבר:

שלום אהובים

בתקופה זו נשלחות לכדור הארץ הרבה מאוד אנרגיות גבוהות שמשנות את התדר של כל מה שקיים. האנרגיות חודרות לכל מקום. לאדמה, לעצים, לבעלי החיים ובני האדם ומשנות את המהות הפנימית שלהם.

נוצר פער בין מה שהיה לבין מה שאמור להיות, כלומר האנרגיות הישנות עדיין לא עזבו והאנרגיות החדשות עדיין לא עוגנו בתוך הכדור. ולתוך הפער הזה נכנסה אנרגיה נמוכה שמנסה למשוך את הכדור למטה לתוך החושך. כל המלחמות שמתנהלות בכל המקומות על פני כדור הארץ הן מלחמות של האנרגיה הישנה באנרגיה החדשה. הישן טרם ויתר על השליטה שלו והוא נאחז בכל הכוח. לעומת זאת, האנרגיה החדשה היא אנרגיה של אהבה קוסמית והיא איננה נלחמת אלא עוטפת את החושך באהבה.

זוהי התקופה שבה עובדי האור אמורים לעשות עבודה חיונית על מנת להאיר את כדור הארץ ולהצית באור הבורא את השבכה הקוסמית שעוטפת את כדור הארץ. כפי שכבר אמרנו בעבר, יש שבכה מסביב לכדור הארץ שנראית כמו קורי עכביש ותפקידה להאיר את הכדור. כיום השבכה הזו כבויה ולכן הכדור לא מקבל את מלוא האור שמגיע מהבורא. הרבה מהאור שמגיע מהבורא לכדור הארץ נבלע בתוך החושך שעוטף את הכדור. כאשר השבכה הזו תהיה מוארת אז הכדור גם כן יהיה מואר באור הבורא. ואז כדור הארץ, בני האדם, הצמחים, העצים, בעלי החיים, האדמה, וכל מה שקיים על פני כדור הארץ יעשה שינוי פנימי עמוק. מתוך השינוי הזה יבוא עידן חדש על פני כדור הארץ, הוא עידן הזהב. עידן שבו אנשים יחיו בשקט אהבה  ובהרמוניה זה עם זה ועם בעלי החיים והאדמה.

מכאן אנחנו שולחים אליכם כל הזמן אנרגיות של אהבה קוסמית וחמלה. תפקידכם הוא להפיץ את האנרגיות האלו הלאה על פני כדור הארץ. האנרגיות אמורות לחדור לכל מקום על פני כדור הארץ ואתם הינכם המתאמים והווסתים שמווסתים את האנרגיה ושולחים אותה לאן שצריך.

כאשר האנרגיה הזו חודרת לתוך בני האדם היא גורמת להם לעשות שינוי. כאשר בני האדם מתנגדים לאנרגיה, הם חווים קשיים כמו למשל: מחלות, כאבים, מוות, מלחמות, אסונות טבע ואסונות אישיים וכו'. כאשר האנרגיה מגיעה מלמעלה, חשוב שתהיו מוכנים לקבל ולהכיל אותה וגם לנתב אותה הלאה.


מדיטציה

נעצום עיניים ונתבונן בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

תצאו דרך הכתר ותעלו למעלה בתוך עמוד אור לבן בוהק לאזור שמסביב לכדור הארץ ותתבוננו על כדור הארץ מהחלל. תראו שמסביב לכדור הארץ יש מעטפת שנראית כמו קורי עכביש. זוהי השבכה הקוסמית שמקיפה את כדור הארץ.

תבקשו מהבורא להצית באור הבורא את השבכה הקוסמית שמסביב לכדור הארץ. תראו שמגיעה קרן אור לבנה בוהקת ומציתה את השבכה ומגיעות עוד ועוד קרניים היוליות ראשונות מהבורא הראשוני ומציתות את השבכה והיא לאט לאט מתחילה להאיר את הכדור מסביב.

תראו את כדור הארץ מואר באור לבן זוהר ובוהק. תראו שהאור מכסה את כל מה שקיים על פני כדור הארץ ובתוכו.

תתבוננו על כדור הארץ מהחלל החיצון ותראו כדור אור זוהר שמאיר את כל הסביבה הגלקטית שלו.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.