10 Jan
10Jan

בפעמים קודמות דיברנו איתכם על הרשת האנרגטית שנמצאת סביב כדור הארץ שלכם וסביב כל כוכב או פלנטה, חי או דומם. 

הרשת סביב כדור הארץ הינה רשת מאוד דומיננטית ויש לה קשר אנרגטי עם כל מה שמסביב.  בימים אלו הרשת סביב כדור הארץ לא טעונה באנרגיה כפי שהייתה פעם. לפני יותר ממאה אלף שנים כדור הארץ היה חי וזוהר. הוא היה כוכב מנצנץ בשמים.  הוא היה כך מאחר שהרשת האנרגטית סביבו הייתה מוארת באור נגוהות והאירה את הגלקסיה כולה.

כיום אתם נקראים להצית ולהאיר את הרשת האנרגטית הזו וליצור אותה מחדש. אתם נושאי האור ומכילי האור נקראים להצית את הרשת הזו כדי לאפשר לכדור הארץ להיות מואר במאה אלף שנים הבאות.  איננו יכולים לעשות זאת מכאן, מהמקום האנרגטי שאנו נמצאים בו, וכן מהגוף האנרגטי שלנו.  אתם צריכים לעשות זאת מתוך ודרך הגוף הפיסי שלכם.  הגוף שלכם הוא פיסי ומחובר לאדמה מאחר שבאתם מהאדמה. אתם חלק ממנה. לכן אתם יכולים להיות גם רוחניים וגם פיסיים, כלומר גם להיות מחוברים לרבדים הגבוהים ברוח וגם להיות מחוברים לרבדים הפיסיים של האדמה בגוף. אתם כל יכולים.

זאת הסיבה שאתם ורק אתם  עובדי האור ומכילי האור יכולים לעשות את העבודה הזו. זוהי עבודה מאוד חשובה עבור היקום, עבור הפלנטה, עבור האנושות ועבור כל אחד ואחד מכם.

כל מה שכדור הארץ עובר משפיע על מקומות רחוקים מאוד ביקום מאחר שהרשת של כדור הארץ נוגעת ברשתות של כוכבים וגלקסיות אחרות והן נוגעות באחרות וכך הלאה עד אין סוף. לכן האחריות שלכם היא מאוד כבדה. אתם לקחתם על עצמכם את המטלה הזו עוד לפני שבאתם לכדור הארץ ונכנסתם לגוף הספציפי הזה שאתם קוראים לו "אני".

כדי להאיר את הרשת עליכם לעשות מדיטציה שניתן לכם בהמשך. את המדיטציה הזו עליכם לעשות בכל יום מהיום ואילך.

חשוב ביותר שישתתפו בתהליך הזה הרבה מאוד עובדי אור כדי להכיל את כל האנרגיה שתגיע אליכם בדיוק באותו הזמן. מיליוני בני אדם מכל קצווי תבל ייקחו חלק בתהליך של הארת הרשת. כל אחד מכם יעשה חלק קטן מהתהליך ואנחנו מלמעלה נאחד את כולכם ל-"אחד". זה יהיה החלק שלנו בכל העניין. אנחנו נביא את האנרגיה הזו אליכם, אתם תקבלו אותה ותכילו אותה בתוך הגופים האנרגטיים שלכם ואנחנו נשוב ונחבר את כל האנרגיות יחד כדי לאפשר את התהליך של הארת הרשת העולמית.

זו תהיה עבודת צוות מופלאה של הרובד הפיסי בני האדם עובדי האור ומכילי האור עם הרובד הרוחני, הישויות והמלאכים. כך ניצור ביחד את השלמות וההרמוניה שיביאו את הרשת להארה. הרמוניה זו תמשיך לשרור על פני כדור הארץ במאה אלף השנים הבאות.

הארת הרשת תשפיע כמובן על כל בני האדם על פני כדור הארץ, ותשפיע גם על כוכבים וגלקסיות אחרים ביקום.


מדיטציה - הארת הרשת האנרגטית של כדור הארץ

תשבו בנוח ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה. תראו חוט אור דמיוני יוצא מהלב שלכם וממשיך כלפי מטה ויוצא דרך צקרת הבסיס אל תוך האדמה. בתוך האדמה הוא מתחבר לעורק הראשי מזהב ומושך אנרגיה של זהב כלפי מעלה ממלא את כל הגוף שלכם באור זהב ומתחבר ללב.

אור הזהב ממשיך למעלה ויוצא דרך צקרת הכתר כלפי מעלה וממשיך למעלה דרך הכוכבים והגלקסיות עד השמש המרכזית. שם אתם מושכים אור לבן  זוהר כלפי מטה כל הדרך עד לצקרת הכתר וצקרת הלב וממלאים את כל הגוף באור זוהר. ממשיכים להוריד את האור הזוהר אל תוך האדמה עד מרכז כדור הארץ ועד העורק הראשי מזהב.

תעשו את התהליך הזה מספר פעמים עד שתיצרו צינור של אור זוהר ומוזהב.

כעת תרחיבו את הצינור שיכיל את כל הגוף שלכם, תרחיבו את הצינור שיכיל את כל האזור שבו אתם יושבים.

כעת תביטו כלפי מעלה ותראו שאנרגיות חדשות מגיעות ונכנסות אל תוך עמוד האור שלכם. צבעי האנרגיה שמגיעים הם בצבעים של זהב וכסף.  תאפשרו לאנרגיות החדשות הללו להיכנס לתוך עמוד האור שלכם ולחלחל למטה דרך הגוף שלכם אל תוך האדמה. תראו כיצד האדמה שואבת את האנרגיה הזו שמגיעה מלמעלה והאנרגיה נטמעת בתוך האדמה. תמשיכו לאפשר לאנרגיה החדשה הזו של המלאכים וישויות האור להגיע ולהיטמע בתוך האדמה. תראו כיצד אתם הופכים להיות צינורות של אור שדרכם האור עובר אל תוך האדמה.

כעת תחברו את עמוד האור שלכם עם עמודי האור סביבכם ועם עמודי האור הרחוקים יותר. תראו כיצד כל עמודי האור של כל עובדי האור ומכילי האור מתאחדים יחד לעמוד אור אחד גדול, רחב ועוצמתי.

תראו כיצד האנרגיה הזוהרת הזו נטמעת בתוך כדור הארץ פנימה ומתחילה להתפזר ולהכיל יותר ויותר מהכדור. לאט לאט הכדור נעשה יותר ויותר זוהר ויותר ויותר אנרגטי. השילוב של הזהב והכסף הופך לאנרגיה עוצמתית. האנרגיה החדשה הזו מכילה בתוכה את כל מה שיש. כל האנרגיות הנמוכות והקשות שנמצאות בתוך כדור הארץ מתחילות להתפרק ולהתעדן. כל היצורים ובעלי החיים שלא יכולים להכיל את האנרגיה הזו יתפרקו ויהפכו חלק מהאדמה.

תראו בעיני רוחכם כיצד האנרגיה מתחילה לחלחל מתוך האדמה אל פני האדמה. פני כדור הארץ מתחיל לשנות את התדר האנרגטי שלו. בעלי חיים מתחילים להשתנות או להתפרק, בני אדם שלא יכולים להכיל את האנרגיות הללו יבחרו לעזוב את כדור הארץ בזמנים אלו ולחזור אליו לאחר שכדור הארץ יעשה כבר את השינוי.

אנחנו רוצים להדגיש בפניכם שזהו תהליך חשוב ושתבינו שהתהליך הזה חייב להיעשות. אתם לא יכולים לברוח ממנו. זהו תהליך אבולוציוני שכדור הארץ וגם כוכבים אחרים עוברים בכל תקופה של מאה אלף שנים.

לכן אין לכם מה לפחוד. אם אתם עובדי אור ומכילי אור אתם תהיו אלו שיכילו את האור העוצמתי והחזק שיגיע מלמעלה ואתם תהיו אלו שיעזרו להכיל אותו ולפזר אותו בעולם שלכם.

התהליך יתבצע באמצעות הדמיון שלכם. זאת הסיבה שאתם משפרים את הדמיון כדי שתוכלו לעשות את העבודה באמצעות המדיטציה.

תבינו יקירים שברגע שאתם הבעתם את הרצון שלכם להשתתף בתהליך הזה, אנחנו עובדים איתכם בכל לילה כדי לאפשר את זה בצורה הטובה והזורמת ביותר עבורכם.

אנחנו נבקר אתכם בלילות הבאים כדי להכין אתכם לתהליך. אתם כעובדי אור ומכילי אור צריכים להיות מוכנים, כלומר הכלי שלכם שהוא הגוף שלכם אמור להיות מוכן לתהליך של הארת הרשת. לכן אנו אומרים שהגוף שלכם הוא כלי עבורכם ועבורנו כדי להגשים את מה שאמור לקרות.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.