10 Oct
10Oct

נעצום עיניים נתרכז בדופק הלב ובנשימה ונדמיין כדור אור לבן מעל הראש ונכניס אותו פנימה ונתמלא באור לבן

נמצאים איתנו המלאכים: מיכאל גבריאל אוריאל רפאל ומטטרון

רוצים לדבר איתנו היום על המצב שנוצר על פני כדור הארץ ומה האנושות עוברת בתקופה הזאת.

אתם היום נמצאים בתקופה שהיא פרשת דרכים. אתם עומדים על פרשת דרכים. האנרגיות על פני כדור הארץ משתנות בקצב מסחרר. הגוף שלכם לא מצליח להתמודד עם הפער שנוצר בין האנרגיה המאוד מהירה לבין התאים של הגוף שבקצב איטי. לכן הרבה אנשים נתקלים במחלות נפשי אנרגטי ופיזי. יש פער מאוד גדול בין הקצב המהיר מאוד של האנרגיה לבין הקצב האיטי של הגוף והתאים של הגוף.

אנחנו נמצאים ביום שהוא שער אנרגטי כלומר סוג של דלת שנפתחת לעולם אחר. השערים האלו בעבר הקדום בני האדם היו חוגגים את הימים האלו כי הבינו שהם מתעצמים וגדלים ומתפתחים. היום המודעות קטנה לסוג זה של אנרגיה. אפילו כאשר נסא שולחת חללית לחלל מחכים למצב שבו השער יהיה פתוח. וגם כאשר היא חוזרת לכדור הארץ מחכים שהשער יפתח. השער הוא אנרגטי. אי אפשר לראות אותו בעיניים הפיזיות אבל הוא קיים ברובד האנרגטי והאתרי.

מאחר שעכשיו בתקופה הזאת האנרגיות משתנות מהר מאוד ומאחר שיש תחלופה מאוד מהירה של האנרגיה, האנרגיה הישנה מאוד קשה לה לעשות טרנספורמציה ולכן יש הרבה אנשים שמחזיקים בכוח את האנרגיה הישנה ולעגן אותה מחדש בכדור הארץ. לכן יש מלחמות בין האנרגיה הישנה לחדשה. כאשר מחזיקים את האנרגיה הישנה בכוח אז נוצר סוג של חסימה או מחסום אז אין אפשרות לאנרגיה לזרום. זאת הסיבה שאנשים מחזיקים את האנרגיות כדי להיות בעבר. דע"ש וחיזבאלה ועוד.

העבודה האנרגטית שנעשית על פני כדור הארץ נועדה להסיר את החסימות והמחסומים כדי שיותר אנרגיה חדשה תכנס לכדור הארץ ותפתח את החסימות כדי שתהיה זרימה על פני כדור הארץ.

האנרגיה נחסמת דרך הרגשות והאמונות בבני האדם. כאשר אתם מחזיקים את האנרגיות הישנות אז האנרגיה מחזיקה את התדר הישן. האנרגיה החדשה היא אנרגיה של האלה, שלל השכינה, שהיא באה להחליף את האנרגיה הזכרית על פני כדור הארץ. יש מחזוריות בטבע. גאות ושפל, חורף, קיץ, סתיו אביבי, יש גם מחזוריות באנרגיה. האנרגיה שאמורה לעזוב את כדור הארץ היא האנרגיה הזכרית. היום אתם נמצאים על קו התפר בין האנרגיה הזכרית לנקבית. האנרגיה הזכרית עדיין לא עזבה והאנרגיה הנקבית עדיין לא התקבעה בכדור הארץ.

אנו אומרים לכם להרפות ולשחרר. אתם צריכים רק להיות צינור שמקבל את האנרגיה הזאת ומעביר אותה הלאה. אז אתם יכולים להיות במקום של זה שעושה טרנספורמציה, זה שעושה שינוי שמביא למקום חדש.


מדיטציה

בואו תתבוננו ותראו שבאמצע החדר יש נר דולק. והלהבה שלו הולכת וגדלה והופכת למדורה. והמדורה מגיעה עד אליכם. האש שבמדורה היא אש קרה. אתם נכנסים לתוך המדורה ונותנים לאש לנקות ולקלף אתכם. שימו לב איך אתם מקלפים את הקליפות והן נופלות מסביבכם.

תראו שאתם יוצרים ביחד עמוד של אור. ואתם עולים בתוך עמוד האור הזה כלפי מעלה. כשאתם עולים כלפי מעלה אתם מתמזגים עם המלאך שאתם, עם החלק הגבוה יותר שלכם, ואתם מתבוננים מלמעלה על כדור הארץ מלאכים ואתם יכולים להושיט יד ולשנות כל מה שאתם מוצאים לנכון. אתם יכולים לשנות מקומות ואנשים ואירועים,  ואנרגיות, לשנות את החיים שלכם, אתם יכולים לשנות את העבר והעתיד שלכם, אתם יכולים להושיט יד ולשנות מקומות שיש בהם מלחמות ולהביא לשם יותר אור אהבה וחמלה. שימו לב מה קורה באזור של סוריה, תשלחו לשם אהבה קוסמית ואור ותראו שהמלאכים מגיעים לשם ומשנים את התדרים של בני האדם, של האדמה, אותו דבר קורה בעיראק, הרבה מאוד ישויות אור ומלאכים מגיעים לשם נכנסים לתוך האדמה ומשנים את התדר שלה. המלאכים נכנסים לתוך הנהרות התת קרקעיים הימים האגמים לאורך  ולרוחב כדור הארץ ומביאים לשם אנרגיה של אהבה וחמלה, אנרגיה של שמחה.

תראו מה קורה במדינת ישראל, תעמדו מעל מדינה ישראל, ותראו מה קורה באזור של המזרח התיכון. הושיטו יד מלאכית מלמעלה ותשנו את התדר שי בעזה ובגדה המערבית, ותראו שמעל עזה יש בור שחור שנפער מהמלחמה האחרונה. תמלאו את הבור הזה באור וורוד אור של אהבה קוסמית. ותראו שהאור הזה התפשט בתוך הכדור ועל פני הכדור ועוטף אותו. כדור הארץ עטוף באור וורוד של אהבה קוסמית. תראו שהכדור מתחיל לעלות. כאילו אנרגיה מושכת אותו מלמעלה. והוא עולה עוד ועוד יותר גבוה. שימו לב לשבכה שעוטפת את כדור הארץ. אותה רשת אנרגטית שנדלקת עכשיו באור. כאילו מישהו הדליק אותה. כל הרשת מסביב לכדור הארץ נדלקת ומאירה. כדור הארץ הופך להיות לשמש.

בני האדם משתנים, התדר על פני כדור הארץ משתנה, יש שלום בכל מקום, יש אהבה בכל מקום, יש שמחה. הכל פורח ונוצר גן עדן עלי אדמות. תראו איך כדור הארץ משגשג, בני האדם חביבים טובים ועוזרים זה לזה.

כדור הארץ ממשיך לעלות. וממשיך להיות מואר. כאשר אתם חוזרים לתוך הכדור התור מלאכים אתם יכולים לגעת בכל דבר ולשנות את התדר שלנו ולשנות אותו. שימו לב מה זקוק לשינוי בחיים שלכם, מה זקוק לשינוי בכדור הארץ, ותגעו במקום הזה. שימו את היד שלכם שם. מעכשיו והלאה עצם הנוכחות שלכם במקום מסוים תשנה את התדר שלו. עצם זה שאתם נוכחים בחדר, האנרגיות בחדר משנה. שימו לב לתדר שלכם. שימו לב לאנרגיה שלכם. איך אתם מרגישים עכשיו. שימו לב לכנפיים המלאכיות שלכם. וכאשר אתם מתבוננים תראו שצורת ההתבוננות והראיה שלכם את הדברים השתנתה. כעת אתם מתבוננים בעיניים של מלאך, בעיניים של מי שאתם באמת.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.