10 Jan
10Jan

היום נזמין את מאסטר תות כדי שייתן לנו הבנות ותובנות למה שקורה כעת על פני כדור הארץ. מאסטר תות היה כמה פעמים על פני כדור הארץ הוא היה אחד המאסטרים באטלנטיס, הוא זה שלקח את האנשים המוארים לפני שקיעת אטלנטיס למצרים העתיקה ולימד את אומנות החיים ואמנות המיתה.

בזמנו של תות נבנו הפירמידות באמצעות טכניקה מיוחדת על ידי הפעלת האנרגיה כדי להרים משאות כבדים. הפירמידה הגדולה הייתה מקום של חניכה של העצמה ועלייה אנרגטית. אנשים שהגיעו להארה, החניכה האחרונה שלהם הייתה בפירמידה הגדולה. לאחר שעברו את החניכה הם עברו שלב והפכו למוארים.

מאסטר תות גילם מספר פעמים בני אדם בתקופות שונות. הוא גילם את יוסף וגם את  ישוע. הוא גילם גם כל מיני מאסטרים בתקופות שונות. היום מאסטר תות נמצא ברבדים עליונים הוא לקח על עצמו מטלה לכוון ולהנחות את האנושות בתקופה קשה זו. השינוי הגדול קורה כעת ביקום כולו וגם בכדור הארץ. כל הכתבים העתיקים גם הכתבים של המאיה מנבאים על התקופה הזו. תקופה זו מאוד דומיננטית מבחינה אנרגטית. זוהי שנה שבה האנושות עושה שינוי. גם אמא אדמה עושה שינוי. הדברים כבר לא יהיה כמו קודם. התודעה האנושית משתנה. מזג האוויר משתנה, המיקום של הגלקסיות ביחס לשמש משתנה. השמש מתקרבת לכדור הארץ ולגלקסיות רבות. בגלקסיות רבות יהיו סערות קשות בגלל הקרבה שלהם לשמש.

בתקופה הזו הכל מקבל נופך וגוון אחר ואנרגיה אחרת, זה הזמן שעל האנושות גם כן להשתנות. האנושות אמורה להשתנות מתוך מודעות מתוך  ידיעה וידע שזה תהליך שהאנושות עוברת. בני האדם עוברים התמרה אנרגטית. הרבה מאוד אנשים מבולבלים, כועסים, לא ממוקדים, חולים, סובלים, ועוברים תקופות קשות מאוד. הסערה הזאת תיגע בכל אחד ואחד, היא לא פוסחת על איש.

מאוד חשוב שהאנשים יהיו במצב של  עידון  וקבלה, במצב של מודעות, קבלת דברים מהיקום. כאשר האנרגיות משתנות בתוך הגוף, הגוף עובר שינוי מאוד עמוק.  אתם נוצרתם לפני הרבה מאוד זמן עם תכונות מסוימות. התכונות המולדות שלכם עוברות שינוי. השינוי שאתם עוברים הוא ברובד ה-DNAוברובד של הנשמה. זהו שינוי מאוד עמוק. זה שברא אתכם מגיע כדי לברוא אתכם מחדש. זה שנפח בכם את הנשמה והנשימה ונתן לכם את יכולת העמידה ואת יכולת ההליכה ויכולת הנשימה ויכולת ההבנה והנוכחות הוא זה שמגיע כדי לשנות את היצירה שלו.

האדם הוא היצירה הכי חשובה שנוצרה אי פעם ביקום. והיוצר מתבונן ורואה שהיצירה שהזאת מחסלת את עצמה. הוחלט ברבדים עליונים שהגיע הזמן לקחת את העניינים לידיים כי עד עכשיו הבחירה הייתה בידי האדם מה הוא עושה עם החיים שלו ולאן הוא מוביל אותם. הבחירה של האדם הייתה לחיות לפי בחירה. אבל עכשיו הדברים ישתנו. ההחלטה עדיין תהיה לאדם אבל יישאר איזה שהוא חיבור  דומיננטי יותר מאשר קודם בין הבורא לאדם. והחיבור הזה האנרגטי יופעל ברגע  המוות וייתן נופך חדש למילה חיים. ייתן נופך חדש למילה אדם. כי בתוך האדם תהיה תכונה חשובה ודומיננטית יותר תהיה בתוכו התכונה של החמלה. עד עכשיו החמלה הייתה נרכשת אחרי הרבה מאוד שנים של עבודה פנימית. בעידן החדש התכונה של החמלה תהיה חלק מהאדם. זה בעצם השינוי המשמעותי ביותר בתוך האדם.

מאסטר תות הגיע היום והוא אומר שכדי להגיע לחמלה עלינו קודם כל לרפא את הלב. ולפתוח אותו לאהבה הקוסמית לאהבה שלא מותנית בדבר. נמצא כאן מאסטר תות ונמצא גם ישוע ונמצא גם יוסף. שלוש שהם אחד.

יוסף מגיע כדי לחבר אתכם לתודעה האוניברסאלית, לתודעה שהכל אחד. לתודעה של האחדות.

ישוע מגיע כדי לחבר אתכם לאהבה הקוסמית

מאסטר תות מגיע כדי לחבר אתכם לחמלה.

שלושתם יוצרים פירמידה משולשת וכולנו יושבים בתוך הפירמידה שעשויה מזהב. תראו שהפנים של הפירמידה עשויים מאנרגיה מזהב כמו וילון שאפשר להסיט אותו ולהיכנס דרכו. תזמינו את כל האנשים שאתם מכירים ועוד בני אדם מכל קצוות תבל להיכנס לתוך הפירמידה מזהב. תראו שככל שיותר אנשים מגיעים הפירמידה גדלה ומקבלת מימדים רחבים יותר. כל מי שנכנס לתוך הפירמידה הופך להיות מואר וזהוב. הוא פותח את הלב שמתחבר לחמלה ופותח את העין השלישית ופותח את התודעה למידע חדש. הפירמידה ממשיכה לגדול ולהכיל את כל כדור הארץ בתוכה. כולם אחד. בתוך הפירמידה אין שום דת אין שום לאום אין שייכות לשום כת או זרם, כולם אחד. כולם יחד באחדות.

תראו שהפירמידה ממשיכה לגדול עוד ועוד וכל הכדור מוכל בתוך הפירמידה מזהב. עוד ועוד אנשים נכנסים לתוכה ועוד מקומות עד שכל הכדור מוכל בתוך הפירמידה. הישויות עובדות כאשר שלושת הישויות האלה עומדות בקצוות הפירמידה. בעצם זו אותה ישות מחולקת לשלוש.

תראו שכל כדור הארץ נמצא בתוך הפירמידה מזהב וכל האנשים זהובים. אפילו הלב מזהב. כל האיברים מזהב. האנרגיה של הזהב היא אנרגיה עוצמתית של הגנה והכלה .

כדור הארץ מוזהב אפילו השורשים של העצם זהובים, בעלי החיים, המים וכל מה שיש הופך לזהב.

שימו לב לעבודה שנעשית. שלושת הישויות האלו מזמינות ישויות נוספות שמתגלשות במגלשות מזהב לתוך המתחם האנרגטי של כדור הארץ. לתוך הפירמידה הזו מזהב. הן מעגנות את אנרגית הזהב לתוך האדמה ולתוך השורשים של העצים ולתוך המים ולתוך האנשים ולכל מה שיש.

תתבוננו ביקום ותראו מלאכים זהובים שמחצצרים בחצוצרות זהובות לכל כנפי השמים כדי להעיר ולעורר ולקרוא לישויות אור נוספות להצטרף לעבודה שנעשית על פני כדור הארץ וביקום כולו. האזינו לבת הקול שקוראת מארבע כנפות השמים לישויות האור לבוא ולעזור בשינוי שקורה על פני כדור הארץ וביקום כולו. תראו אותם, תחושו אותם, תתבוננו על הגוף שלכם ותראו את האנרגיה הזהובה תתבוננו על הידיים והרגליים שלכם. אתם הופכים להיות אנשים מזהב. אתם הופכים להיות אנשים מזהב וקוסמים כי כל דבר שאתם נוגעים בו הופך לזהב. תושיטו יד ארוכה ותגעו בכוכבים ותראו שגם הם הופכים לכוכבים מזהב. תראו את המים זהובים. הפלנטה הופכת לזהב. בעלי החיים זהובים, הצמחים זהובים וכל מה שיש קיבל צבע זהב.

כעת תדמיינו שאתם נמצאים במצרים העתיקה בתוך הפירמידה הגדולה. בתוך הפירמידה יש דרגש. תשכבו על הדרגש מאבן. תאפשרו למאסטר תות לעשות לכם חניכה. זוהי חניכה של מעלה לרמות תודעה גבוהות יותר. תשכבו שם מבלי חשש או פחד. תתחברו ללב לאהבה ולחמלה. תהיו בתוך השלווה. בתוך הרוגע וההוויה שלכם.

כעת תדמיינו שאתם יוצאים מהפירמידה ונראים מוארים. תראו שאין לכם גוף ויש לכם רק קווי מתאר של גוף האור שלכם. גוף האור שלכם קיבל שדרוג.  ואתם מתהלכים כגוף של אור. כל דבר שאתם נוגעים בו הופך לאור. כך אתם יכולים לרפא ולאזן כל אחד וכל מקום שאתם מגיעים אליו.

החניכה הזאת של מאסטר תות מביאה אתכם לרמות מודעות גבוהות יותר להבנה ולידיעה מי אתם מה היעוד שלכם ולאן אתם הולכים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.