06 Jan
06Jan

בימים אלו מגיעות הרבה מאוד אנרגיות גבוהות ועוצמתיות על מנת לעזור לאנושות ולכדור הארץ עצמו לשנות את התדר האנרגטי שיביא לשינוי בתודעה האנושית שתביא לשינוי העולם באופן כללי ואינדיבידואלי.

בין שאר האנרגיות שמגיעות, מגיעה אנרגיה מאוד חשובה ועוצמתית שנעדרה זמן רב מאוד מכדור הארץ. זוהי האנרגיה הנשית, האנרגיה של האלה, של שקטי, של איזיס,  של השכינה.

האנרגיה הנשית היא אנרגיה מאוד חשובה עבור כדוכלר הארץ ותפקידה לאזן את האנרגיה הזכרית ששלטה במשך דורות רבים.

בימים אלו יש שינוי תדר אנרגטי כי האנרגיה הזכרית מוזזת הצידה בעדינות ועם המון אהבה על ידי האנרגיה הנשית.

זהו תהליך מאוד חשוב עבור ההתפתחות של כדור הארץ ושל האנושות בכלל ושל כל אחד ואחד מכם בפרט. זהו בעצם תהליך השינוי שהאנושות עוברת. היא עוברת מאנרגיה זכרית ששלטה במשך תקופה של למעלה מאלפיים שנים לאנרגיה נשית.

יש תהליך חשוב ועוצמתי של התחברות לאנרגיה הנשית. בתקופה זו גברים רבים מגלים את הצד הנשי בתוכם ומוכנים לחשוף אותו.

זה הזמן שבו האנרגיה הנשית נכנסת לכל מקום ומתחילה לעצב מחדש את האנרגיות על פני כדור הארץ. לאט לאט האנרגיה הזכרית עוזבת את כדור הארץ ותיתן לאנרגיה הנקבית להיות דומיננטית ולשלוט בפלנטה.

השכינה נכנסת כעת במלוא הדרה ועוצמתה ומכילה באהבה גדולה כל מה שהיא נוגעת בו. השליטה של האנרגיה הזו איננו בכוח אלא באהבה, בחמלה, בעדנה וברכות. זה הזמן שלכם להתחבר לאנרגיה של השכינה ולהיות חלק ממנה.

השכינה מגיעה לכדור הארץ ומכילה אותו כמו שאם מכילה את העובר בתוך הרחם שלה. השכינה בונה רחם אנרגטי שמכיל בתוכו את  האנושות והפלנטה כולה.


מדיטציה – הרחם הקוסמי האוניברסלי

 

תשבו בנוח ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה

תדמיינו אנרגיה בצבע וורוד מוזהב מגיעה ישירות מלמעלה ונכנסת לתוך צקרת הלב שלכם. תראו כיצד האנרגיה הזו מתמזגת עם כל מה שיש בתוך הלב שלכם ומחברת את כל הלבבות על פני כדור הארץ ללב אחד.

תראו שהאנרגיה של השכינה יוצרת צורה של רחם אנרגטי ואתם יושבים בתוך הרחם של השכינה. בתוך הרחם אתם מרגישים את האהבה האינסופית ואת אור האינסוף שמגיע ישירות מהבורא האחד, ישירות מהבורא הראשוני. תחושו את הרוגע השלווה והעדינות של האנרגיה שאתם יושבים בתוכה.

תשבו בתוך הרחם האנרגטי הזה כמה זמן שאתם רוצים.

תתנו לאנרגיות הישנות לעזוב אתכם ולתת לאנרגיה של השכינה יותר מקום ויותר מרחב. תרגישו שככל שהאנרגיה מתרחבת יש לכם יותר מקום ואתם גם כן מתרחבים ומתעצמים.

לאט לאט הרחם האנרגטי גדל ומתעצם עד שהוא מכיל את כל כדור הארץ בתוכו.

כל האנושות וכדור הארץ עצמו יושבים בתוך הרחם האנרגטי בצבע וורוד מוזהב. תראו את זה בעיני רוחכם ותחושו את התחושות המדהימות של האנרגיה של השכינה.

היו אתם השכינה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.