07 Apr
07Apr

ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו בעיצומה של מלחמה שנמשכת כבר חצי שנה ומתפללים שזה יגמר וכולנו נחיה בשלום עם עצמנו ועם השכנים שלנו. היום אני אתקשר עם מאסטר מטטרון ונראה איזה מסרים ימסור עבורנו ועבור האנושות וכדור הארץ. מאסטר מטטרון ערב טוב וברוכים הבאים אני מטטרון ואני מלווה אתכם גם באופן אישי וגם באופן גלובאלי מזה עידן ועידנים. 

אנחנו קבוצה של מלאכים ואנחנו מתואמים יחד לעשות עבודה גלובאלית בכדור הארץ וביקום. העבודה שלנו היא מימים ימימה מימי קדם מאז שהיקום נברא. ואנחנו מלווים את האנושות בכל העידנים. אתם יקירים אתם אותן ישויות שהתגלותם שוב ושוב על פני כדור הארץ מתוך רצון לעזור ולצמוח ולגדול. כל אחד ואחת מכם שנמצאים על פני כדור הארץ היום בחרתם להיות בתקופה הזאת ובסיטואציות האלו שאתם חווים. כל אחד ואחת בחוויות האישיות והגלובליות. החוויות שלכם הן לא רק שלכם אתם חווים את החוויות בשביל עצמכם אלא גם בשביל הסביבה והעם שלכם. החוויות הן לאומיות וגלובאליות. והן משפיעות. מתוך הכעס הצער והאין אתם יוצרים את היש.  

תדמיינו סערה של רוח מאוד חזקה שסוחפת איתה את כל מה שיש בדרכה אבל לאחר הסערה הכל נעשה שקט והכל צומח מחדש ויש צמיחה ויש התקדמות ויש שפע. עכשיו בימים אלו אתם נמצאים בעין הסערה ואתם מרגישים את כל הכאוס מסביב וכשאתם נמצאים בתוך זה וחווים את זה מרגיש לכם שזה סוף העולם. אתם מרגישים כי אין תקווה ושזה סוף העולם ואין מאחורי זה שום דבר. ואתם אפילו מוכנים למות. אבל אנחנו אומרים לכם שזה ממש לא סוף העולם וזה ממש לא חייב מוות. אלא מתוך הסערה הזאת והכאוס הזה שאתם מרגישים אתם תצמחו מחדש תגדלו ותרבו ותתעצמו ותכילו את כל הארץ במלוא כבודכם והדרכם. כמו אותו פרח שנובל כשמסתכלים עליו וכואב לכם לראות את הפרח נובל אבל אתם יודעים בתוככם שהזרעים שלו שעפים ברוח יפרחו ויצמחו מחדש ואז כל השדה יצמח מחדש. תמיד יש תקווה וחזון ולשאוף ליותר. אל תתגעגעו יותר למה שהיה כי מה שהיה נגמר שימו פעמכם ותתבוננו לעתיד למה שיהיה ותראו את העתיד כשאתם שמחים ומאושרים. ותשימו פעמכם למה שיקרה בעתיד. אמרנו לכם פעמים רבות שהכל תלוי בכם. אתם יוצרים את הכאוס ואתם יוצרים את השמחה אתם יוצרים את העצב ואתם יוצרים את האהבה. תהיו בשמחה ותבינו שכל מה שקורה עכשיו יעבור ויישטף ואתם תגיעו לימים טובים יותר לימים של אושר ושמחה ושפע והוד והדר. כדור הארץ ידע תקופות קשות ותקופות טובות יותר. זה תמיד אחרי התקופות הקשות באות התקופות הקלות והיפות. תראו את זה קורה. תראו את זה מתממש. 

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה. תנשמו דרך האף לתוך הבטן ותנשפו דרך הפה. שימו לבן שאתם נושמים אור כחול ותנשפו אור כחול. תראו שהאור הכחול שאתם נושפים עוטף אתכם מסביב כמו הילה. תדמיינו שמלמעלה מגיעה קרן אור בצבע זהב ואתם עולים על קרן האור למעלה למעלה אתם עולים עוד יותר ועוד יותר גבוה בתוך קרן האור. ואתם מגיעים למיכל שמכיל אתכם. זהו הרחם הקוסמי. ואתם יושבים בתוך הרחם הקוסמי ואתם מרגישים כמו עובר בתוך הרחם. אתם מרגישים אהובים מוכלים מוגנים בתוך הרחם. תראו שהרחם הקוסמי מכיל בתוכו את כל כדור הארץ ואת כל האנושות. כל כדור הארץ והאנושות יושבים בתוך הרחם הקוסמי שמכיל אותם וכל בני האדם מרגישים את העוצמה שבתוכם את האהבה והשמחה והאושר וההכלה ואת החמלה. שבתוכם. תרגישו שאתם עטופים בחמלה והאנרגיה של החמלה נכנסת לכם לתוך הלב והלב שלכם נפתח כמו פרח.  וכל הלבבות של כל בני האדם נפתחים כמו פרח. תראו שקרן אור זהב יוצאת מהלב שלכם ומתחברת ללבבות של אנשים אחרים. תראו שכל בני האדם מתחברים דרך הלבבות של כולם עם קרן אור מוזהבת. תראו שאור הזהב עוטף את כל כדור הארץ, מכיל מגן ויוצר מעטפת של הגנה מסביב לכדור הארץ. אור הזהב עוטף את כל בני האדם. 

אלוהים יצר את בני האדם עם לב טהור ועם נפש טהורה. תרגישו שחזרתם לרגע הזה של הבריאה והלב שלכם טהור והנפש שלכם טהורה.  תרגישו את זה. תפנימו את זה תראו את זה תחיו את זה. תראו איך הלב הטהור שלכם פתוח לכל עבר ואתם יכולים לשלוח אהבה קוסמית לכל הסביבה שלכם ולכל מי שאתם רוצים. תראו שהאהבה הקוסמית שאתם שולחים ממוססת את כל הרוע הפחד החרדות ומשיבה את הסדר על כנו. משיבה את השקט האהבה ויש סליחה באוויר. יש תחושה של סליחה באוויר. תראו את בני האדם ניגשים זה אל זה וזו אל זו ומביעים בפניהם את הסליחה. כי כאשר יש סליחה אז הלב נפתח. תיגשו לאנשים במשפחה ובסביבה שלכם תפנו אליהם תדמיינו אותם מולכם ותפנו אליהם ותגידו להם שאתם סולחים להם ותסלחו לעצמכם כי כאשר אתם סולחים אתם יכולים לפתוח את הלב ולשנות את עצמכם ואת הסביבה שלכם. אם אתם רוצים לשנות את מה שקורה עכשיו תתחילו לסלוח לאהוב ולחמול. כי החמלה מקרבת ופותחת את הלב. 

תראו את כל זה כאילו שזה כבר קרה. באמצעות הדמיון אתם יכולים לבנות את העתיד שלכם כפי שאתם רוצים. ולחיות חיים של שפע אהבה וחמלה ושמחה. הכל תלוי בכם וברגשות שלכם במה שאתם מפנימים ובמה שאתם מוציאים. כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים. 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.