10 Jan
10Jan

ישויות רבות מביעות כוונה לבוא לכדור הארץ  ולהתגלם בתוך גוף פיזי וללמוד ולחוות במסגרת בית הספר המדהים הזה שנקרא כדור הארץ.

רבבות ישויות עומדות בתור על מנת שתהיה להן ההזדמנות להיכנס לתוך גוף פיזי. בעולם הרוחני פעולה זו של החוויה הפיזית  נחשבת לדבר מיוחד במינו. כל ישות רוצה להתנסות ולחוות את הגוף הפיזי. להרגיש איך זה לחיות במוגבלות של זמן ומרחב, איך זה להיות במוגבלות של גוף קטן וסופי. איך זה לחיות בתוך חלל מוגבל וקטן מבלי יכולת לרחף. זהו אתגר מאוד מיוחד וחשוב עבור הישות.

כאשר הישות נכנסת לתוך גוף פיזי היא מתחילה ללמוד ולחוות את הגוף ואת החיים בעולם הפיזי. היא צוברת ידע וחוויות באותו גלגול. כאשר היא עוזבת את הגוף הפיזי בגלגול המסוים היא מגיעה למקום שבו היא מתעדת את כל החוויות שלה מאותו הגלגול.

התהליך הזה חוזר על עצמו בכל פעם שהישות עוזבת את הגוף הפיזי שהייתה  בו וחוזרת להיות ישות ללא גוף פיזי.

התיעוד של כל החוויות של  הישות מכל הגלגולים נאספים ונאגרים בתוך ספריה ענקית שנקראת הספרייה האקאשית.

הספרייה האקאשית נמצאת מסביב לכדור הארץ. זהו מימד אנרגטי גבוה יותר מזה של כדור הארץ שם כל הישויות מגיעות על מנת לתעד את הגלגולים שלהם בתוך גוף פיזי על פני כדור הארץ. הספרייה האקאשית היא אינסופית ומכילה את כל החוויות בכל הגלגולים של כל בני האדם שחיו אי פעם על פני כדור הארץ.

לכל ישות יש ספר שנקרא "ספר החיים" שבו מתועדים כל החוויות, הרצונות, התשוקות, ההתלבטויות, הפחדים, הטראומות והספקות במהלך החיים שלה.

כאשר הישות עוזבת את גופה הפיזי בגלגול מסוים היא מגיעה לספריה האקאשית ושם היא יכולה לפתוח את  ספר החיים שלה על מנת להביט בו ולראות את החוויות שלה בגלגולים קודמים וגם את מה שהיא תעבור בגלגולים הבאים. מאחר שבעולם הרוחני אין מימד של זמן, אפשר לראות ולדעת את העבר וגם את העתיד כי העתיד כבר התקיים. הכל נמצא בכאן ועכשיו.

אלו מכם שחוו מוות קליני כפי שאתם מכנים זאת, ביקרו בספריה האקאשית ופתחו את ספר החיים שלהם. הקריאה בספר עזרה להם להחליט האם לעזוב את הגוף הפיזי הזה לצמיתות או לחזור אליו ולהתמודד עם האתגרים שהישות הציבה לעצמה? אם הישות חוזרת לגוף, לפעמים האדם זוכר את החוויה הזו כמו חלום.

גם בחלומות  או במדיטציה אתם יכולים להגיע לספריה האקאשית שלכם ולקרוא בספר החיים. אינכם חייבים למות כדי להגיע לשם.

כדי שתוכלו להגיע לספרייה האקאשית ולעיין בספר החיים שלכם,  עליכם קודם כל לנקות ולטהר את כל הגופים שלכם. כדי לעשות זאת, עליכם להשתמש במטהר החזק ביותר שקיים ביקום והוא האש.

להלן מדיטציה שתעזור לכם לנקות את הגוף הפיזי, המנטלי, האתרי, הנפשי והרוחני שלכם.  הטיהור יביא אתכם למקום אנרגטי גבוה יותר ויאפשר לכם נגישות למקומות מיוחדים כמו הספרייה האקאשית.


מדיטציה לניקוי וטיהור אדם ואדמה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

כעת תתרכזו בצקרת הלב ותדמיינו חוט שני שיוצא מהלב כלפי מטה ויוצא דרך צקרת הבסיס אל תוך האדמה ומתחבר למרכז כדור הארץ.  כעת תמשכו ממרכז כדור הארץ אנרגיה בצבע זהב כלפי מעלה דרך צקרת הבסיס אל הלב ותמלאו את כל הגוף באור זהב.

כעת תצאו מצקרת הכתר כלפי מעלה ותעברו דרך הכוכבים והגלאקסיות, דרך השמש שלנו עד השמש המרכזית היא לב האל. מלב האל תמשכו אנרגיה בצבע לבן זוהר כלפי מטה דרך צקרת הכתר אל הלב ותמלאו את כל הגוף באור זוהר.

תמשיכו לרדת לתוך מרכז כדור הארץ ולמשוך משם אנרגיה בצבע זהב  ולעלות שוב כלפי מעלה ולמשוך משם אנרגיה בצבע לבן זוהר.  בכל פעם שאתם עולים ויורדים תרחיבו את צינור האור שאתם יוצרים תיצרו צינור אור ברוחב הגוף שלכם שמכיל את שני סוגי האנרגיה הללו, את הלבן הזוהר והזהב.

כעת תבקשו מההדרכה הרוחנית שלכם לעזור לכם לשרוף את כל החרדות, הפחדים, הטראומות, החששות וכל מה שמעכב אתכם בהתקדמות הרוחנית שלכם בכל הגלגולים. כעת תראו כיצד אש מגיעה ונכנסת אל תוך עמוד האור שיצרתם ושורפת ומטהרת את כל מה שאתם לא צריכים על מנת להתקדם ולהתפתח מבחינה רוחנית, אנרגטית ופיזית. תראו כיצד האש נכנסת לתוך האדמה וגם שם היא שורפת ומטהרת את  האדמה מבפנים.

כעת דמיינו מפלים של מים חיים נכנסים לתוך עמוד האור שלכם, זורמים מלמעלה ושוטפים את צינור האור ואת הגוף שלכם. המים ממשיכים לחדור לתוך האדמה ושוטפים אותה ומטהרים אותה גם מבפנים עם מפלים ענקיים של מים חיים.

כעת תראו אור לבן זוהר בא מלמעלה ישירות מהבורא הראשוני ומציף ומאיר את הצינור שלכם, עובר דרך הגוף הפיזי שלכם  ונכנס לתוך האדמה, עד למרכז כדור הארץ.

תראו כיצד האור עולה על גדותיו ומאיר גם את כדור הארץ מבחוץ. כדור הארץ הופך להיות כוכב מאיר בשמים והאור האלוהי מופץ לכל עבר ביקום.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.