24 May
24May

 ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו אחרי תקופה של שבועיים שהיה מיני מלחמה עם עזה. המלחמה הזאת הסתיימה ללא כל תוצאות. 200 הרוגים מאצלם ו 12 הרוגים מאצלנו ואף אחד לא ניצח במלחמה כמו במלחמה כולם מפסידים. היום נדבר על הסיבה שזה קורה. אני מטטרון ואני נמצא איתכם כל הזמן בכל רגע נתון גם בחיים האלו וגם בחיים הקודמים ובכל זמן ובכל מקום. הייתי רוצה לדבר איתכם היום על המצב שנוצר באזור של המזרח התיכון. כאשר כדור הארץ נוצר הוא היה מחובר מבחינה אנרגטית לרבדים הגבוהים וגם בני האדם היו מחוברים. זה היה באופן אינטואיטיבי. במהלך השנים והדורות החיבור הזה הלך ונחסם. עד כדי כך שבני האדם הפכו להיות כמו רובוטים. הם קוראים ולומדים מה שאחרים כותבים. ולא מחוברים לאינטואיציה שלהם. גם כדור הארץ הלך ונחסם ונותרו שבעה שערים על פני כדור הארץ שדרכם נכנסו לכדור הארץ גם ישויות אור וגם חוצנים. בעצם היום יש שער אחד פתוח שנמצא מעל ההימליה. העם הטיבטי מופקד על השער הזה. אף על פי שסין מנסה לשלוט על השער הזה. המלחמה במזרח התיכון היא על השערים.

 יש במזרח התיכון שלושה שערים עיקריים שער הראשון הוא מעל הר הבית. במקום שבו נבנה בית המקדש. זהו שער אנרגטי שדרכו ישויות האור מכניסות ידע אנרגיה וחיבור לרבדים. שער שני מעל הפירמידה הגדולה גם דרכו הגיע הרבה מאוד ידע. אנו יודעים זאת גם דרך ההיסטוריה האנושית והעתיקות שהשאירו אחריהם הפרעונים לפני 5000 שנה. אתם צריכים רק לתרגם את הידע הזה. עדיין אין לכם את היכולת לתרגם את זה עד הסוף. יש שער נוסף מעל אבן העכבה מעל ערב הסעודית. ישויות מסוימות גללו מעל השער הזה את האבן הענקית הזאת. היא הייתה פעם לבנה ומוארת והיום היא שחורה בגלל שהיא סופחת אליה את כל האנרגיות מסביב .במהלך ההיסטוריה כל הזמן נלחמים על השערים האלו. היו על הר הבית הבבלים המצרים התורכים והבריטים והרומאים והיוונים והבריטים והצרפתים. גם היום יש מלחמה על השליטה על המקום הזה של הר הבית. השליטה היא לא רק שעם אחד רוצה לשלוט על עם אחר אלא זהו מרכז אנרגטי מאוד חשוב שנמצא על פני כדור הארץ. מי ששולט בשער מסוים הוא שולט על הגישה והכניסה והיציאה דרך השער האנרגטי הזה.  הבעיה שפחות ופחות אנשים יש גישה לרבדים הגבוהים. פעם היו אנשים מסוימים שמחברים את העם עם הרבדים הגבוהים כמו למשל הכוהן הגדול. השער הזה מאוד חשוב. לא סתם החמס אמרו שהם נלחמים על ירושלים. המלחמה בעצם היא על השליטה בשער הזה. מה אתם יכולים לעשות כישויות אור שנמצאות בתוך גוף פיזי.

 הדמיון שלכם מאוד חשוב ותשתמשו בדמיון כדי לשנות את התדרים על פני כדור הארץ. כאשר אתם משנים את התדר שבתוך המשולש הזה שבין הר הבית הפירמידה הגדולה ואבן הכעבה בערב הסעודית. כאשר בתוך המשולש הזה תיווצר הרמוניה ושלום יהיה שלום בכל העולם. המשולש הזה שהוא פירמידה תלת ממדית. הוא מרכז העולם האנרגטי. כאשר בתוכו יש הרמוניה ושלום אז יהיה שלום בכל העולם. זה בעצם השינוי שעם ישראל אמור לעשות עם השכנים שהם בעצם האחים והאחיות כל העמים נוצרו מאותו זרע הזרע של אברהם שיצר גם את יצחק וגם את ישמעאל וגם את אדום. שלושת הדתות האלו הם בעצם דת אחת כל אחת נגזרת מהשנייה. 

מדיטציה

 תעצמו עיניים ותתמקדו בדופק הלב ובנשימה. 

תדמיינו שאתם נמצאים בתוך עמוד של אור ואתם עולים למעלה למעלה. מלמעלה אתם רואים את שלושת המקומות האנרגטיים. את הר הבית הפירמידה הגדולה ואבן הכעבה ורואים את המשולש שנוצר משלושת המקומות האלו. תדמיינו שאתם שמים עמוד אור שמכיל את כל המשולש הזה בתוכו. עמוד האור מתחיל במרכז כדור הארץ ועולה עד לב האל שהיא השמש המרכזית שהיא לב האל. בתוך עמוד האור מלב האלה מתחילים להגיע ישויות אור ומלאכים וכרובים שהם מלאכים תינוקות ונכנסים לתוך עמוד האור מלמעלה ומגיעים לתוך המשולש הזה שהוא פירמידה תלת ממדית וממלאים את הפירמידה הזו באור האלוהי. 

תראו שהאדמה וכל מה שיש והאנשים ובני האדם ובעלי החיים מתחילים להתמלא באור והתדר שלהם הולך ומשתנה. משחור לאפר מאפור ללבן. תראו שהטרנספורמציה הזו נעשית הלכה למעשה. תראו שעמוד האור הזה הולך ונעשה יותר ויותר בהיר עד שנהיה אור לבן זוהר. כל בני האדם שנמצאים בתוך הפירמידה הזאת הופכים להיות בני אדם זוהרים ומוארים. תראו את ההרמוניה שקיימת בין בני האדם את האהבה הנתינה הפירגון תראו את האנשים מושיטים אחד לשני לעזרה ולשמחה. 

תדמיינו שכל מה שקורה בתוך הפירמידה הזאת משליך על כל העולם שמסביב וגם בני האדם על פני ככל כדור הארץ משתנים. כי מה שקורה בתוך הפירמידה הזאת משפיע על העולם כולו. מי שחי בתוך המרכז הזה הוא מושפע ומשפיע על הסביבה שלו וגם מושפע ממנה. כל אחד ואחת מבני האדם שחיים במרחב הזה של הפירמידה הזאת יש קארמה יש קשר להיותו כאן. יש לו תפקיד, ייעור לחיים שלו כאן דווקא במקום הזה.

 תמשיכו לראות את הפירמידה הזאת מלאה באור ותראו את השינוי שקורה בתוכה. תראו שכל החומות נופלות וכל הגבולות מיטשטשים ויש אהבה בכל מקום אחדות ושמחה ופירגון ואין יותר הפרדה בין דת לדת בין לאום לאור בין מין למין בין גזע לגזע. אלא הכל אחדות. אנשים מקבלים זה את זה וזו את זו באהבה בשמחה ופירגון. 

ככל שתדמיינו את זה יותר זה יהיה אמיתי בחיים שלכם ומסביב בכלל. 

כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים 

וכך הוא ו

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.