06 Apr
06Apr

 אני מטטרון  ואני מלווה אתכם על פני כדור הארץ בכל רגע נתון אני לא לבד יש איתי צבא שלם של ישויות אור ומלאכים וכולנו עובדים יחד. העבודה שלנו מאוד חשובה ומאתגרת כדי לעזור לכם להתמודד עם כל הפחדים שאתם יוצרים בתוככם כל הכאוס ולעזור לכם להאמין. אמרנו לכם בעבר שהגעתם לכדור הארץ הרבה מאוד פעמים ועזבתם את כדור הארץ הרבה מאוד פעמים ובכל פעם אתם מיישמים חלק מהיעוד שלכם כאן על פני כדור הארץ. אתם מתנהגים ומתייחסים ליקום כאילו הוא סופי. אבל היקום הוא אינסופי. היקום נמתח עד אינסוף אי אפשר להגיע לאינסוף של היקום ואי אפשר לחזור משם. היקום הוא לא מעגלי והוא לא שטוח. אין לו צורה. ואין לו כיוון. ואין לו סוף ואין לו התחלה. היקום הוא אנרגיה. והאנרגיה הזאת נמצאת בכל מקום ובכל זמן.

 כאשר אתם נמצאים על פני כדור הארץ בתוך גוף אתם חווים את החיים שלכם בדו ממד. אתם מגבילים את עצמכם, מאחר שאתם מגבילים את תפישת העולם שלכם אתם גם מגבילים את הגוף שלכם ואת היכולות שלכם. אבל בעצם גם אתם כמו הישויות אתם אינסופיים אין לכם התחלה וסוף. האנרגיה שלכם היא אינסופית. בתוך הגוף אתם מרגישים את הסוף. ברגע שאתם מתנתקים מהגוף אתם עולים למעלה ואתם נכנסים לתוך מנהרה של אור. את המנהרה של האור הזאת אתם מכירים היטב. בכל פעם שעזבתם את הגוף שלכם על פני כדור הארץ נכנסתם לתוך מנהרת האור הזאת.  כאשר אתם מגיעים לצד השני של המנהרה אתם פוגשים את המשפחה שלכם ויש שם שמחה גדולה ואתם מרגישים שאתם הגעתם הביתה. התקופה הזאת כשאתם בבית אתם קרובים לנשמה שלכם וקרובים למהות שלכם וקרובים לאלוהים להרגשה הנהדרת שלכם. 

כשאתם נמצאים בתוך גוף אתם רוצים להגיע למקום הזה. אם לא הייתם מגבילים את עצמכם הייתם יכולים להגיע לשם. כי זה בעצם מקום שהוא טרביאלי עבורכם כי הנשמה שלכם רגילה להיות שם והישות שבתוך הגוף מתמזגת עם הנשמה. כאשר אתם נמצאים שם אתם יודעים שאתם אינסופיים וכל יכולים. אבל כשאתם נולדים מחדש אתם שוב שוכחים ומתחילים את התהליך מחדש. אנו מציעים לכם להשאיר סימני דרך על פני כדור הארץ כפי שאבות אבותיכם השאירו עבורכם בכל מיני מקומות על פני כדור הארץ כדי להבין את העבר. כשאתם מבינים את העבר שלכם אתם יכולים להבין את ההווה ולהתכונן לעתיד. 

כשאתם משאירים סימני דרך על פני כדור הארץ ואתם חוזרים לכדור הארץ בגלגול אחר אתם יכולים לפענח את סימני הדרך האלו ולהבין את הדרך שעשיתם בעבר את הדרך שאתם עושים היום ואת הדרך שתעשו בעתיד. אתם אומרים לעצמכם שאף אחד לא חזר לאחר שהוא נפטר. זה נכון בחלק הפיזי אבל לא נכון בחלק הרוחני. בעצם אתם חוזרים שוב ושוב לכדור הארץ על מנת לקבל עוד ועוד כלים כדי לעלות בתדרים. 

היקום בנוי רבדים רבדים של אנרגיה והם נמצאים ברמות אנרגטיות שונות. וכאשר אתם עולים בתדרים אתם מקבלים את האיכות של האנרגיות שנמצאות ברמות שהגעתם אליהן וכך אתם מתקדמים ועולים. 

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה הדופק מחבר אתכם לגוף והנשימה מחברת אתכם לנשמה שלכם. תדמיינו שאתם נמצאים בעמוד של אור לבן ואתם עולים למעלה למעלה. אתם ממשיכים לעלות ונכנסים לאזור שיש שם אור בצבע סגול.  כל מה שיש שם הוא סגול. אתם יכולים לראות את האנרגיה ולחוש אותה.  אתם יכולים להרגגיש אותה על הגוף שלכם. כאילו משהו מלטף את הגוף שלכם. אתם מרגישים נעים. אתם ממשיכים לעלות בתוך האור הסגול.  

האור הסגול לוקח אתכם למעלה למעלה ואתם נישאים על גבי ענן סגול. זוהי התחושה. הענן לוקח אתכם למעלה למעלה ואתם מגיעים לתדר אנרגיה בצבע וורוד היא האנרגיה של האהבה הקוסמית שמתפרשת לאינסוף. אתם נושמים פנימה לתוככם את  האנרגיה הוורודה ומתמלאים באור וורוד עד שאתם הופכים להיות אור וורוד. אתם נכאים כמו ענן לבנה וורודה. וכעת אתם וורודים לגמרי. כל הגוף שלכם וורוד. מאחר שאתם כולכם וורודים אתם יכולים לשלוח את האנרגיה הוורודה הזאת לכדור הארץ. תכוונו עם הידיים את האנרגיה לכיוון כדור הארץ. תרגישו שאתם אוחזים את כדור הארץ בין הידיים שלכם והאנרגיה זורמת מהידיים הוורודות שלכם לכדור הארץ וממלאה אותו באור וורוד. האור הוורוד נכנס לכל בני האדם האוויר האדמה העצים וכל מה שיש. תראו שעוד ועוד מלאכים וישויות אור שולחים אור וורוד לכדור הארץ. אור של אהבה קוסמית אהבה ללא תנאי.

כדור הארץ זקוק לאהבה הזאת. בני האדם זקוקים לאהבה הזאת האדמה זקוקה לאהבה הזאת המים וכל מה שיש. שימו לב מה קורה לכם בגוף ומה קורה לבני האדם מה קורה לכדור האץ תראו שאוויר נעשה צלול האדמה נעשית רכה ומניבה העצים והצמחים צומחים בריאים ומניבים ויש מזון בצורה אינסופית ויש שפע בכל מקום.  תראו את בני האדם בריאים וטובים אחד כלפי השני מלאים אהבה חמלה וחסד. כעת תתבוננו על כדור הארץ ותראו אותו שהוא כולו וורוד.  כעת תראו שהמלאכים עוטפים את כדור הארץ מסביב לאנרגיה הוורודה באנרגיה בצבע זהב שהיא אנרגיה של הגנה. כדור הארץ מוגן ומלא אהבה. בני האדם מוגנים אוהבים ושופעים. תראו את זה קורה. 

כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.