12 Apr
12Apr

הדמיון בימי הקורונה והיעוד 9/4/2020

היום אנחנו בפסח 2020 ואנחנו בסגר בגלל הקורונה ואני מנסה להוציא כמה שיותר סרטונים.

אני היום רוצה לדבר איתכם על הדמיון שלנו.

הדמיון הוא חלק מהמוח כשאנחנו מדמיינים המוח מקבל את זה כאמת.

תארו לכם שאתם יושבים אצל הפסיכיאטר ואומר לכם תדמיינו שאתם במדבר ואתם צמאים

והשמש מאוד חזקה ואתם מרגישים את היובש בפה, והוא אומר שאתם רואים מרחוק דקלים

ומים זורמים ואתם רצים לכיוון הדקלים והמים. עבור המוח זה אמיתי. אתם חווים את זה

הלכה למעשה. וכשאתם מתעוררים אתם מבינים שזה היה בדמיון.

הדמיון עבור המוח זה מציאות. אתם שואלים: למה האנושות הביאה את הווירוס הזה?

אם אתם מסתכלים במשך 30 השנים האחרונות מספרים לכם שכדור הארץ נמצא על סף קריסה

אומנם כדור הארץ והאנושות עוברים שינוי אבל התודעה הקולקטיבית של האנושות יצרה את

הווירוס הזה כדי שכולנו נשב בבתים וניתן לטבע לעשות את שלו. הטבע זקוק לכמה חודשים

כדי לארגן את עצמו מחדש.

הדמיון הוא חלק מאוד משמעותי במוח שלנו כבני אדם. מה שאנו מדמיינים אנו יוצרים בתוך החיים

ובגוף שלנו. בעשרות השנים האחרונות היו הרבה מאדו סרטים של אימה. היו הרבה סרטים של

פחד שנכנס לתוך התודעה של בני האדם ומופץ. כולנו מחוברים דרך העין השלישית באופן קולקטיבי

גם אלו שמפותחים אנרגטית או שלא. כולנו מחוברים אנרגטית דרך הראש ויוצרים. אם למשל בסין

יש אדם שחווה חוויות קשות אדם אחר ברוסיה או באוסטרליה יחווה אותו דבר.

עשו פעם מחקר על קופים וראו שהקופות לוקחות תפוח אדמה ושוטפות במים את הלכלוך ואחר כך אוכלות. החוקרים רצו לדעת אם זה עובר למקום אחר, וזרקו תפוח אדמה שלא בהם קשר עם קופים אחרים וראו שבהתחלה נרתעו ובסוף עשו את אותה פעולה. כלומר התודעה הקולקטיבית גם בבעלי חיים ובבני אדם. אנחנו כל הזמן קולטים ומשגרים כל הזמן. כאשר אנחנו בשקט פנימי אנחנו יוצרים את השקט שבחוץ. נעבוד על הדמיון כדי לשנות את התדר של המחלות הצער הכאב והטראומות שחווינו בעבר. בתוך התת מודע יש את כל החוויות שחווינו אי פעם.

מדיטציה

נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה. ננשום דרך האף וננשוף דרך הפה.

תדמיינו אור כחול מול האף ותנשמו אותו פנימה לתוך הבטן ותנשפו החוצה את כל מה שאתם לא צריכים בתוך הגוף שלכם ובתוך החיים שלכם. תתנו לאור הכחול התפזר בתוך הגוף שלכם.

תראו שהאור הכחול עוטף אתכם מסביב ואתם מרגישים רוגע שלווה ונינוחות ואהבה כלפי עצמכם.

תנשמו יותר אור כחול למקומות הבעייתיים לכאבים ותנו לאור הזה לחדור לתוך האיבר שכואב. תטעינו ותנשימו את האיבר שכואב לכם. כשאתם נושמים לאיבר הכואב אור כחול אתם מכניסים יותר אנרגיה וחמצן. תנשפו את כל הכאב החוצה. תעשו את זה הרבה פעמים עד שהכאב יחלוף. זכרו שכל מה שאתם עושים בדמיון זה אמת עבור המוח. אם תשדרו למוח שאתם בריאים המוח כבר יסדר את הגוף לפי זה. המוח שלנו הוא סופר מוח. הוא יכול לברוא כל דבר. הוא יכול להתגבר על כל מכשול. דעו כי כל המכשולים אנחנו יוצרים. את כל הכאבים אנחנו יוצרים. את כל המחלות והמלחמות אנחנו יוצרים. גם את המוות אנחנו יוצרים. והמוות הוא חלק מהחיים. הוא חלק מההתפתחות של האדם ושל הישות.

כמו פרח. כשאתם שמים זרע בתוך האדמה והוא נובט ולאחר כמה זמן הוא נובל. אתם מצטערים על כך אבל אתם יודעים שהזרעים שנפוצו ייצרו פרח חדש. אנחנו כבני אדם אנחנו עוברים את אותו תהליך. התינוק נולד הוא חי איקס שנים ועוזב את הגוף אבל החלק של הישות של הנשמה ממשיך להתקיים ולכן אומרים שהאדם הוא נצחי בתוך הרבה גופים. כל אחד ואחת מאיתנו נצחיים. הישות אף פעם לא מתה היא נצחית ואז היא נכנסת לגוף חדש בגלגול הבא. וכך חוזר חלילה. יש לנו הרבה מאוד זיכרונות בתוך התת מודע. ככל שנהיה יותר שקטים וברוגע ובשלווה פנימית כך יצופו החוויות על פני השטח ואז נדע. נדע מה המהות שלנו על פני האדמה מה כל אחד ואחת מאיתנו בא לעשות כאן. היעוד זה לא להיוולד ללמוד ולעבוד. התפקיד שלי הוא להפיץ את האור. אני מנסה בדרכים שונות שהיקום מאפשר לי להיות פתוחה לידע ואני מפיצה את הידע כי אור זה ידע. כשאני מפיצה את האור אני מפיצה גם ידע. לכל אחד ואחת מאיתנו יש תפקיד או יעוד וכל אחד אמור לדעת את היעוד שלו וליישם אותו.

אתם יכולים ככה לרפא את עצמכם עם האור כחול. ואחרי שאתם מרגישים בריאים מבפנים אתם יכולים להפיץ את האור הזה גם הלאה לסביבה שלכם.

תדמיינו שאתם מחוברים דרך העין השלישית לכל האנשים שסביבכם במעגלים וכך הלאה ותראו שעל פני כדור הארץ יש הרבה מעגלים שמחוברים ביניהם דרך העין השלישית.

כעת תראו שמלמעלה מגיע צינור של אור וורוד נכנס דרך הכתר ועוטף את כל הגוף שלכם באור וורוד מבפנים ומבחוץ. האור הוורוד הוא אור של אהבה קוסמית אהבה ללא תנאי. תרגישו ותראו שאתם עטופים באור וורוד מבפנים ומבחוץ.

כעת כשאתם רואים שאתם עטופים באור וורוד שימו לב שיש חוט של אור מהלב שלכם לאנשים נוספים והם מחוברים לעוד ועוד אנשים עד שכל האנשים על פני כדור הארץ מחוברים גם דרך העין השלישית וגם דרך הלב. ואתם רואים שהאנרגיה הוורודה של האהבה הקוסמית מגיעה לכל אחד ואחת מבני האדם.

תראו שכל אחד הופך להיות לצינור של אור. האור הוורוד מגיע מלמעלה דרך הקודקוד נכנס לתוך הגוף ויוצא לתוך האדמה והיא נטענת באנרגיה של אור וורוד. האור הוורוד מגיע לכפות הרגליים לכל בעלי החיים בימים ובאוקיאנוסים ובכל מקום. האור הוורוד נכנס לתוך הצמחים והעצים ומזין גם אותם. תראו שהיבולים בריאים ושופעים ומלאים באהבה קוסמית. תראו שיש מספיק די והותר של יבולים מכל הסוגים עבור כל בני האדם וכל האנושות וכל בעלי החיים וכל מה שיש. יש מספיק שפע של אוכל לכל הבריות ולכל היצורים על פני כדור הארץ.

כל מה שאתם מדמיינים אתם יוצרים. ככל שיותר אנשים ידמיינו את המדיטציה הזאת כך זה יהיה אמת. אנחנו ניצור את המציאות הזו. זה לא מלחמה בווירוס. אנחנו לא נלחמים בווירוס אנחנו לומדים לחיות איתו. גם הווירוס הוא סוג של יצור שמחפש אהבה. תעטפו באור וורוד של אהבה את כל הווירוסים שיש על פני כדור הארץ. הם לא מעבירים מחלות הם פשוט קיימים ישנם הווים. אנחנו יוצרים את המחלות בתוכנו כי אנחנו לא מקבלים אותם כהוויתם. המלחמה שלנו בהם יוצר את המוטציות שנכנסות כי המלחמה מחלישה אותנו מבפנים ואז נוצרת המחלה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.