09 Sep
09Sep

אתם נצחיים 

תקשור עם רב המלאכים מטטרון 9/9/22

 ערב טוב וברוכים הבאים אני מטטרון רב המלאכים ואני מלווה את כדור הארץ והאנושות במשך עידנים רבים. אתם יכולים להרגיש אותי בהרבה מקומות במהלך היום שלכם. ככל שהחושים שלכם יותר מחודדים אתם יכולים לקלוט יותר אנרגיות שלי או כאלו שעוברות דרכי. דעו שאתם בנויים מאנרגיה. כל הגוף שלכם הוא אנרגיה ומאחר שאתם בנויים מאנרגיה, אז אתם יכולים לקבל אנרגיה מלמעלה להטעין ולחדש את הגוף שלכם. המהות שלכם היא לא להיות חולים ולא למות. אבל מאחר שחוויתם את זה כל כך הרבה פעמים והתודעה הקולקטיבית שלכם נמצאת במקום שאומרת לכם שאתם צריכים לחיות עד גיל מסוים ואז למות אז זה מה שקורה. בכל שנה ביום ההולדת שלכם אתם מאחלים לעצמכם עד 120 ברגע שאתם עושים זאת אתם שמים מחסום או גבול לעצמכם לחיות יותר ממאה ועשרים שנים. זה חלק מהתודעה הקולקטיבית שלכם. זה לא נכון לעשות. כי החיים שלכם הם אינסופיים. ברגע שאתם מתחברים לאינסופיות הזאת אתם יוצרים אותה. כי אתם יכולים לברוא כל מה שאתם רוצים. אתם ישויות בוראות. ברגע שתבינו את זה תפנימו את זה ותפעלו לפי זה אז זה יקרה. נטעין אתכם באנרגיה 

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה ותתחילו לפקוח את הצ'קרות תפתחו את העין השלישית ותדמיינו שיש לכם שם פרח סגול בעל 180 עלי כותרת ותפתחו את הפרח הסגול. 

תראו שהמלאך מטטרון עומד מולכם עם חבר שלופה בצבע סגול ונוגע לכם בעין השלישית במרכז הפרח והוא נפתח עוד ועוד יותר. כשהפרח נפתח, אתם יכולים לראות. אתם יכולים להרגיש, לדעת ולזהות כל מה שיש סביבכם. אתם הופכים להיות לבני אדם ערים. כי עד עכשיו הייתם ישנים. אתם מתהלכים ישנים על פני האדמה כי אתם לא רואים ולא יודעים מה קורה סביבכם. כי העולם הרוחני לא נמצא בשמים אלא כאן בתוככם וסביבכם, מכל הצדדים שלכם, מלמעלה, מלמטה, מהצדדים בתוך האדמה ומחוצה לה. מאחר שאתם ישנים אתם מתהלכים בעיניים עצומות לרווחה אתם לא רואים ולא יודעים מה יש סביבכם. כאשר אתם פותחים את העין השלישית אז אתם יכולים לראות בדיוק כפי שראו ידעו והבינו אדם וחוה. אדם וחוה היו בני האנוש הראשונים. והם היו ערים מכל הבחינות. הם ראו, הם שמעו, הם הבינו, הם ידעו הייתה להם תובנה מאוד גבוהה והיו מאוד חכמים ומאוד תבוניים. כאשר הם יצאו מגן העדן הם נחסמו. וכך גם כל השושלת של בני האדם שנולדו אחרי זה. 

היום יש תהליך של התעוררות מחדש ושל פתיחות. ואתם לאט לאט מבינים את המצב שאתם נמצאים בו, שאתם ישנים ואתם צריכים להתעורר. יש לכם יכולת להביא אנרגיות חדשות לעצמכם ולכדור הארץ ולחדש כל דבר ולהעצים כל דבר. יש לכם יכולת לדבר עם החיות. כל הסיפורים שסיפרו לכם על ד"ר דוליטל שדיבר עם החיות, היפהפיה הנרדמת שנרדמה למשך מאה שנה, הסיפורים האלו הם סיפורים אמיתיים שקורים לכם כל הזמן. מנסים להעיר אתכם ולומר לכם תראו זה מה שקורה לכם, כאן אתם נמצאים, אלו התכונות שלכם היום, תתעוררו, תתעוררו מהשינה של אלפי ואלפי שנים במצב של אלפי שנים שאתם ישנים ורדומים. אתם נותנים לדברים לקרות מבלי להבין מה קורה סביבכם. אתם נותנים לחיים לעבור לידכם ואתם לא ממש חיים אותם כי אתם כל הזמן מחכים למוות, אתם כל הזמן פוחדים מהמוות ומחכים לו, כי אתם יודעים שהוא יבוא יום אחד. 

אתם יכולים לכוון את החיים שלכם לחיים טובים יפים זורמים וארוכים אתם יכולים לכוון את החיים שלכם לחיי נצח והכל בידיים שלכם. בידי כל אחד ואחת מכם. תפתחו את העין השלישית כשהמלאך מטטרון נוגיע לכם בחרב הסגולה בתוך העין השלישית שלכם והיא נפתחת ואתם יכולים לראות מה קורה סביבכם, מה קורה בתוככם פנימה, אתם יכולים לראות את כל האיברים הפנימיים שלכם באיזה מצב הם נמצאים, אתם יכולים לראות את הישויות שעומדות סביבכם, יש ישויות סביבכם מכל הרבדים ומכל הרמות האנרגטיות. גם ישויות נמוכות מבחינה אנרגטית וגם ישויות גבוהות מבחינה אנרגטית. ואתם בוחרים למי לאילו ישויות להתחבר. אתם בוחרים את התדר האנרגטי שלכם ולפי זה אתם מתחברים לישויות שנמצאות סביבכם. לכן ככל שתעלו גבוה יותר אתם תתחברו לישויות בתדר גבוהה יותר ואז ככה אתם מתקדמים ומקבלים הבנות תובנות וידע ואתם מבינים ויודעים בדיוק מה לעשות ברגע נתון. לאיזה כיוון ללכת מבלי להתלבט או לחשוש בלי לפחד, אתם פשוט תדעו. יש אנשים ביניכם שחיים כך. הם עשירים, נבונים, חכמים ויודעים. והם לא שונים מכם או מכל אחד אחר, רק הם יודעים מי הם מהיכן באו ולאן הם הולכים. הם יודעים ומכירים את הנתיב שבו הם צריכים ללכת והם הולכים בו. הישויות סביבכם נותנות את הטון בחיים שלכם. 

הישויות סביבכם מראות לכם את הדרך שבה אתם הולכים במהלך החיים שלכם. אם תתחברו לישויות נמוכות אתם תגיעו למקומות נמוכים ואם תתחברו לישויות גבוהות תגיעו למקומות טובים ויפים ותהנו מכל רגל בחיים שלכם. כעת תראו שכל האור הסגול סביבכם גדל ועוטף אתכם מסביב. אתם עטופים באור סגול ומתוך העין השלישית שלכם נובע האור הסגול. אתם יכולים לשלוח את האור הסגול לכל עבר. אתם הופכים להיות למקור שנוביע מתוכו האור הסגול. תראו שהמלאך מטטרון כל הזמן מטעין אתם מחדש ואתם כל הזמן נובעים מבפנים באור הסגול מנקה אתכם מרפא אתכם ומחזיר אתכם לתפקוד מלא לבריאות טובה ולאהבה עצמית ולחמלה. הפעם אנחנו עבדנו איתכם על הגוף ועל האנרגיות כדי להעצים אתכם ולהביא אתכם למקום של איזון בריאות וצמיחה. 

אני מטטרון ואני מלווה אתכם בכל רגע נתון

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.