15 Nov
15Nov

ריפוי הרחם הקוסמית - ערב שער 11/11/2020 

ערב טוב וברוכים הבאים אני תום ממועצת התשעה אני מלווה את האנושות במהלך ההיסטוריה ורואה את כל מה שאתם עוברים וחווה יחד איתכם הלכה למעשה את כל הגלגולים שלכם.  

יש תהליך של מחזוריות בכל עשרת אלפים שנה כדור הארץ מתכלה לחלוטין ופעם באלף שנה האנושות משתנה לחלוטין. ואתם נמצאים עכשיו בשער הזה של אלף שנה האלו ועד עכשיו חוויתם חוויות קשות. האלף שנה האלו היו מאוד אינטנסיביים עבורכם כדי לצמוח ולגדול. כל החוויות הקשות באופן אישי וגלובאלי וקשה לכם להכיל אותן. קשה לכם מאוד להבין להכיל ולקבל את החוויות האלו. החוויות האלו הם שיגרמו לכם לעשות שינוי ולהתעלות. אלו חוויות שאתם בוחרים גם ברובד האישי וגם ברובד הגלובלי. 

 המחלה של הקורונה כמו כל המחולות יש לכם הזדמנות לעשות שינוי דרכה. ככל שהחוויה יותר קשה אתם עוברים שינוי יותר עמוק. ואתם עולים יותר גבוה. העוצמה נמצאת בפנים ואתם יכולים להתמודד עם החוויות. יש לכם כוח ועוצמה להתמודד עם כל בעיה ועם כל קושי. אתם יכולים. אף פעם אל תרימו ידיים ותמיד תשאפו לטוב יותר.  השנים הבאות מביאות איתן את השכינה, את האלה. ואלו יהיו אלף שנים שהאלה והשכינה יהיו האנרגיה הדומיננטית בכדור הארץ. כבר עכשיו רואים שהאנרגיה הנשית יותר דומיננטית בתוכם גם גברים וגם נשים, הם מחוברים יותר לצד הנשים שבתוכם. בתוך כל אחד יש צד זכרי וצד נקבי וככל שאתם עולים יותר גבוה אתם מבינים יותר טוב והדברים הופכים ברורים יותר עבורכם. 

השינוי שאתם עוברים התחיל לפני יותר מחמישים שנה כאשר התחילו להיוולד ילדי האינדיגו. אחריהם נולדו ילדי הקריסטל לפני 30 – 40 שנה ולאחריהם נולדו ילדי הרנבאו – ילדי הקשת בענן לפני 10-20 שנה וכעת נולדים ילדי הזהב מלפני 0-10 שנים. אלו הילדים שימשכו את כל האנושות לקראת השינוי הגדול. עכשיו אתם נמצאים בתהליך של חבלי לידה. הרחם הגדול שמכיל את כל האנושות הוא נמצא עכשיו בחבלי לידה. אתם חווים את חבלי הלידה הרבה יותר עוצמתית מאי פעם. כאשר אתם נמצאים שם ומרגישים את הקושי אינכם יכולים לראות מעבר למשבר הזה. אנחנו מבקשים מכם תפתחו צוהר חלון קטן ותתבוננו מתוכו החוצה ותראו את העולם היפה שהולך ומתהווה.  העולם היום מקבל טלטלה שהיא כלל עולמית ואתם מרגישים אותה גם באופן אישי. 

הטלטלה היא גלובאלית והאנושות כעת עוברת פאזה מבחינה אנרגטית וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להיות ולקבל ולא להילחם. כי כאשר אתם נלחמים אתם מעצימים את מה שאתם נלחמים בו. כאשר אתם מקבלים אז הכל נרגע מסביב. לכן הקבלה של הדבר הוא מתפוגג ונעלם. מה שיקרה במהלך התקופה הבאה זה שאתם נמצאים בתוך חבלי לידה והם יסתיימו והעולם החדש יצא מתוך הרחם הקוסמית הזאת. כל הכאוס שאתם רואים סביבכם יעלם ויסתיים ואתם חווים את גן העדן. אתם תחיו בתוך אנרגיה שתרים אתכם ותיקח אתכם למעלה למעלה.    

  מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן תדמיינו שאתם יושבים בתוך בועה של אנרגיה ואתם עולים למעלה למעלה... אתם מגיעים שמקום שהוא כולו אור. אתם רואים שמגיעים לשם עוד הרבה אנשים וישויות אור חמים ונעים. תרגישו את החמימות והנעימות של המקום. תדר של אהבה קוסמית שמרגיעה אתכם ועוטפת בעטיפה אנרגטית והאנרגיה זורמת בתוך הגוף ומסירה את כל הכאבים המחלות והאנרגיה זורמת בתוך הגוף ומרפאה אותו. תראו שאתם נמצאים בתוך רחם קוסמית תראו שלאט לאט האנרגיה של כדור הארץ והאנשים משתנה והאנרגיה שלכם משתנה. תחוו את זה ותראו את זה. אנחנו כאן לעזור לכם לעזור לעצמכם. תתבוננו על הגוף שלכם ותראו איך אתם מרגישים איך אתם נראים מה קורה לכם בתוך הגוף איך הגוף שלכם מתחיל לתפקד בצורה הטובה ביותר. תתבוננו על כדור הארץ והאנושות ותראו את השינוי הגדול. הנחלים זורמים האדמה פורייה האוויר נקי המחלות נעלמות והאנשים שמחים ובריאים. 

וכך הוא      

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.