11 Jan
11Jan

ערב טוב וברוכים הבאים

היום נמצא איתנו מאסטר קטהומי המאסטר של הידע.

דיברנו איתכם בעבר על כך שאתם נכנסתם בעצם לממד החמישי וכעת אתם נמצאים בממד החמישי. שימו לב למחשבות שלכם, לפעולות שלכם, שימו לב למה שקורה סביבכם. כי אתם יוצרים כל פעם מחדש את מה שאתם חושבים ואת מה שאתם עושים. כל המחשבות שלכם מתממשות בחיים הפיזיים שלכם. וכעת בימים האלו הן מתממשות הרבה יותר מהר מאשר בעבר. גם הזמן שלכם עובר הרבה יותר מהר. השנים, החודשים, הימים, השעות וכו'. והמהירות הזאת משפיעה עליכם. הגוף שלכם משתנה הרבה יותר מהר. האנרגיות עובדות על הגוף שלכם, על המולקולות, על התאים. לא כל אחד יכול להכיל לעבד  ולעכל את השינויים שקורים. לכן רבים מכם חולים. המחלות החדשות שמופיעות הן מחלות שבאות מתוך הגוף. זה לא וירוס, זה לא משהו שאתם יכולים להידבק ממנו אלא הגוף מייצר את המחלות כי קשה לגוף להסתגל לתדרים החדשים. אנשים שיהיו מחוברים לתדרים גבוהים ויעשו שינוי בתודעה הם האנשים הבריאים. הם אלו שזורמים על הזרם, עם הנחל, עם האנרגיה. אנשים שמתנגדים והולכים נגד הזרם הם אלו שנפגעים וחולים והם אלו שימותו הרבה יותר מהר.

ואל תתייחסו למוות כאל דבר נורא. מוות הוא תמיד התחלה חדשה. כאשר אתם משילים את הלבוש של הנשמה הוא הגוף, הנשמה עולה חזרה ולהתגלם מחדש. לכן אנחנו לא רואים את המוות כסיום אלא כהתחלה חדשה. תראו עוד צדדים של המוות ולא רק את הצד שלכם. תראו את מה שאנחנו רואים מלמעלה.

אנחנו רוצים להתייחס לסופות שקורים עכשיו. הרבה מאוד גשם ושלג ירד וירד באזורים שלכם. הגשם הזה הוא גשם ברכה. קודם כל הוא שוטף את כל האנרגיה הישנה, האנרגיה שהייתה תקועה הרבה מאוד זמן בבני אדם, באדמה ובאוויר. הגשם שוטף את האנרגיה הישנה שהייתה תקועה והיה לה קשה לזרום. והזרימה של המים על האדמה מנקה ומטהר.

תוך שבועיים מהיום הכנרת תעלה על גדותיה ואז יפתחו את כל הסכרים. כל הסכרים יפתחו סכר דגניה וסכרים אחרים יפתחו לכיוון דרום והמים יתחילו לשטוף בנהר הירדן המים יגיעו לים המלח והוא לא יהיה כמו שהיה עד עכשיו. לא יהיה ים המוות, יהיו בו חיים, דגים. והמים יעלו על גדותיהם והמים ימשיכו לזרום לערבה. ונחל הירדן ימשיך לתוך הערבה ויגיע עד ים סוף.

אמרנו בעבר שהמדבריות שלכם יתחילו לפרוח ויהיו ירוקים. הנה אתם רואים את זה מתממש. כל האזור של הערבה יתחיל לפרוח כי המים יהיו נגישים. גם הירדן וגם מתחת לחול לאדמה של המדבר יש ים ענקי. בגודל של הים התיכון. ים של מים מתוקים, מי גשמים שנכלאו ונמצאים מתחת לאדמה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקדוח כדי להוציא את המים. אתם לא צריכים את תעלת הימים. ולהעביר את הים התיכון לתוך הערבה. זוהי תוכנית ישנה מלפני 50 שנה. אתם צריכים היום לעשות קידוחים במדבר, באזור של הנגב לתוך האדמה של הנגב, ושם בתוך החול יש אזור ענק של מים מתוקים שאתם יכולים להשתמש בהם לשתיה ולהשקיה ולכל דבר. אתם צריכים רק להאמין שזה שם ולכוון את המודעות שלכם למקום הזה ולראות את הממשלה שולחת לכם אנשים שיקדחו ויוציאו את המים. זו העבודה שלכם. אתם לא צריכים לקדוח לתוך הים ולהוציא נפט. אתם קודחים בים התיכון לעומק רק וחושבים שיש שם נפט. אבל המים הם מים חיים. המים הרבה יותר חשובים מנפט. אתם יכולים גם לנצל את הנגב והערבה לחשמל שהוא חשמל בחינם. יש לכם שמש בצורה אינסופית כמעט בכל ימות השנה. אתם לא מנצלים נכון את המשאבים שיש לכם. תצלו נכון את המשאבים ואז יהיה לכם שפע. השפע נמצא נגיש מאוד. אתם צריכים רק לפתוח את הידיים ולתת לשפע להגיע. תראו את הנגב פורח. תראו את הערבה פורחת. תראו את השפע של המים הזורמים. תראו את היופי. תראו את האגמים הרבים בנגב. תראו את הפריחה, את הזרימה, את השפע, את האנשים השמחים שיש להם הכל. ונהנים מכל השפע. זכרו שכל מה שאתם מדמיינים אתם יוצרים. ורק תהיו הווים כפי שאלוהים הווה.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.