14 Mar
14Mar

 תקשור עם מאסטר מטטרון 14/3/23 - המלאך מיכאל אני מטטרון, זה שאתם קוראים לו  המלאך מיכאל – "מי כאל" 

מכיל, אוהב, חומל ודואג לכל מי ומה שנברא בצלם. כל אדם נולד עם כל התכונות בתוכו. גם הטוב וגם הרע, גם הקוטביות, גם היופי וגם הכיעור ועוד. אבל במהלך חייו, האדם בוחר לאילו תכונות הוא יתחבר ויעצים בתוכו. למה הוא הופך להיות. האם הוא יהיה אדם טוב, ישר ונאמן או שיהיה אדם רע, אנוכי וחמדן. ואת התכונות האלו האדם מחצין החוצה במהלך החיים. אהובים, היום אתם נמצאים בתוך כאוס שאתם יצרתם. כל מה שאתם רואים סביבכם זה פרי עמלכם. מאחר שהעולם שלכם חצוי בין קטבים שונים, טוב ורע, קטן וגדול, שחור ולבן, למעלה למטה, נכון ולא נכון, צר ורחב, שמן ורזה, ימין ושמאל, הקוטביות שבתוככם יצרה קוטביות בחיים האישיים וגם בחיים הגלובליים שלכם.  

כל מה שאתם רואים סביבכם, כל ההתנגדויות, הקיצוניות, הקוטביות, ההפרדה, הרוע, הטוב, וכל מה שאתם רואים – זוהי אנרגיה שנמצאת בתוככם פנימה ואתם משדרים אותה החוצה בכל הזדמנות.  זה נכון שלפעמים אדם משנה את אמונותיו ופוסע בשביל שונה, אבל זה בדרך כלל לאחר שהוא חווה חוויה קשה שטלטלה אותו והעמידה אותו בפני בחירה מחודשת. היום אתם מתחילים להתעורר כעם מבחינה רוחנית ומתחילים להרחיב את התודעה ולהעצים את המודעות שלכם. אתם כבר לא מוכנים לקבל דברים כמובן מאליו ומתחילים לשאול שאלות ענייניות ולא מאפשרים לאחרים לשלוט בכם. זה מראה על בגרות רוחנית ותודעתית. כדי לשנות את מה שאתם רואים סביבכם, כדי לא לחיות בתוך כאוס של קוטביות כל כך קיצונית, אנו מפצירים בכם להיכנס למקום השקט שבתוך הלב הקוסמי שלכם ולהיות שם כמה דקות בכל יום. החיבור היומי ללב יאפשר לכם להתחבר למרכז שלכם. מתוך המקום של המרכז שלכם תגיעו לאיזון פנימי בתוככם ומתוך האיזון תדעו בדיוק מה לעשות וכיצד לפעול בכל רגע נתון. 

אנחנו לא יכולים לתת לכם חוקים שתלכו בעקבותיהם אלא רק לתת לכם ציוני דרך שינחו אתכם בתוך הכאוס שנקלעתם אליו. דעו כי כל מה שקורה כעת בעולמכם החיצוני אלו דברים שמשוועים לשינוי. אתם מביעים את מה שחשבתם עליו כבר עשרות שנים. כעת הגיע הזמן ליישם ולעשות שינוי. הכאוס שאתם חווים היום הוא לטובתכם העליונה ביותר כי מתוך העז יצא מתוק. כי מתוך הרעשים החיצוניים והטראומות האלו אתם תחליטו שהגיע הזמן לכתוב חוקה שתחזיק מעמד עוד אלפי שנים.  החוקה תהיה מבוססת על שוויון ואחדות ואהבת הזולת. כי רק אהבה תאפשר לכם להתחבר מחדש ולהתלכד כעם. נאספתם מהגלות כאנשים בודדים שלא היה להם מכנה משותף.

 יצרתם מדינה למרות ואף על פי כל הקשיים שנקרו בדרככם. הגיע הזמן לאחד את העם הזה בחוקה שתשמור על הצביון האנושי. לכתוב חוקה שתכלול את כל בני האדם ללא הבדל בין דת, גזע, לאום או מגדר. כל בני האדם שווים. אלוהים יצר את כל בני האדם בצלמו ובדמותו. אין הבדל בין אדם לבת אדם. כולם נוצרו בצלם אלוהים.

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה. כעת תדמיינו כדור אור מעל הראש ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן כעת תתבוננו בתוך צ'קרת הלב שהיא בצבע ירוק, ותראו שמעליה יש עוד צ'קרת לב זוהי צ'קרת הלב הקוסמי וצבעה וורוד. תתחברו לצ'קרת הלב הקוסמי ותכנסו לתוכה. בתוך צ'קרת הלב הקוסמי תמצאו את עצמכם בגיל צעיר. תתבוננו על עצמכם כאילו אתם מתבוננים בתוך מראה. תחבקו את עצמכם הצעיר עם עמון אהבה וחמלה. אתם לא צריכים לדבר. רק תחברו אותו/ה. תרגישו את האהבה שבתוכה נכנסת לתוך הלב הפיזי שלכם וממלאה את כל ישותכם.  שבו עם עצמכם כך כמה דקות ביום. תתמלאו באור האלוהים. 

 וכך הוא    

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.