רייקי זוהי אנרגיה אוניברסלית שמגיעה ישירות מהבורא הראשוני. אנרגיית הרייקי מנקה, מאזנת ומרפאה כל מחלה או כאב הרייקי מרפאה ברובד הפיזי – מחלות וכאבים הרייקי מרפאה ברובד המנטלי – מחשבות או רגשות הרייקי מרפאה ברובד הרוחני – חוויות עמוקות גם מגלגולים קודמים. לאנרגיית הרייקי יש תובנה אלוהית והיא יכולה להגיע לכל מקום ולרפא כל דבר בכל היבט של הבריאה. לאנרגיה של הרייקי יש את החוכמה שלה והיא יכולה להיות מוקרנת בנוכחות המטופל וגם להקרנה מרחוק לעיר אחרת, מדינה אחרת, לעצים, לצמחים, לבעלי החיים ולבני האדם. לאנרגיית הרייקי אין מגבלות כלל והיא יכולה להגיע לכל מקום בהקרנה מרחוק. במהלך סדנת הרייקי החניכים מקבלים חניכות שמעצימות להם את האנרגיות ומאפשרות להם לטפל ולהינות מאנרגיית הרייקי במשך כל החיים. הרייקי היא מתנה לעצמכם לכל החיים. ואז: את/ה יכול/ה להיות מאושר שמח ובריא את/ה יכול/ה לבנות מציאות שבה בכל בוקר תקום עם התלהבות את/ה תעבוד במקום עבודה שילהיב אותך את/ה תחיה בזוגיות מאושרת


1610 
  • משלוח: 

קרא עוד


פרטים מלאים על הקורס כאן


משך הקורס - 2 מפגשים

שעות הקורס - כ-3 שעות כל מפגש, משעה 18.00 עד 21.00 בערב

מקום הקורס - במרכז עידן הזהב בחולון 

סדנת רייקי, המגע המרפא - דרגת מאסטר מטפל ומלמד (רייקי 3) הקרובה תחל ביום חמישי 8 בפברואר, 2018


אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם בכרטיס אשראי, ב-PayPal או בהעברה בנקאית.

תשלום מאובטח עבור כרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרכארד וישראכרט ניתן לבצע באמצעות חברת EzPay (איזיפיי) בקישור זה - לחץ כאן

תשלום מאובטח בכרטיס אשראי מכל סוג שהוא ניתן לבצע באמצעות אתר PayPal (פאייפל)

(אין חובה להירשם, יש להמשיך אל סל הקניות "להזמנה", לבחור בתשלום PayPal ולאחר מכן לבחור באופציה - PAY WITH CREDIT OR DEBIT CARD)

לכל שאלה או עזרה בנוגע לתשלום, אנא צרו קשר במייל idanhazahav888@gmail.com, בטלפון 054-4737282 או בטופס שליחת הודעה ואחזור אליכם בהקדם.