05 Mar
05Mar

ערב טוב וברוכים הבאים, אנחנו היום מציינים 150 יום שהחטופים שלנו נמצאים בעזה. אנחנו מקווים שהם יחזרו במהרה ושולחים להם הרבה אור ואהבה. ערב טוב וברוכים הבאים, אני מטטרון ואני נמצא כאן עם פמליה גדולה של מלאכים וישויות אור רבים. כל ישויות האור מלווים את בני האדם במשך עידן ועידנים מהרגע שהאדם נולד וחי על פני כדור הארץ. אנחנו איתכם בכל המצבים ובכל השתלשלויות של ההיסטוריה שלכם. אנחנו מכירים אתכם, דואגים לכם, תומכים בכם ועוזרים לכם בכל רגע נתון אנחנו איתכם. הלמידה של האדם הוא תהליך מאוד ארוך. 

אתם התחלתם מתודעה מאוד מאוד נמוכה ואתם כל הזמן מתקדמים ומתפתחים ועושים הרבה טעויות בדרך ואז אתם מתקנים אותם במהלך השנים. לא רק עם ישראל נמצא בתהליך של למידה אלא כל העמים על פני כדור הארץ נמצאים בתהליך של למידה שנוצר תוך כדי חיפוש וטעיה. וכל פעם שאתם נופלים מקבלים מכה חזקה והכוונה לכל עם לא רק לעם היהודים, כל פעם שעם נופל הוא קם ונעשה יותר חזק מקודם. עם ישראל נפל הרבה פעמים בהיסטוריה נפל ועם נפל וקם... הפעם הזאת, הנפילה הזאת, המלחמה הזאת, זה כמו סטירת לחי להתעוררות. אתם הלכתם לישון, אתם הייתם בתרדמת הרבה מאוד שנים ומידי פעם אנחנו חייבים להעיר אתכם מהתרדמת התודעתית הזאת ולנער אתכם. זה כמו אדם שנמצא בתרדמת והוא מקבל מכת חשמל כדי להתעורר. וזה מה שקורה עכשיו לעם ישראל לעם היהודי למדינת ישראל. המכה הזאת היא מכה של התעוררות. וההתעוררות הזאת תעזור לכם לפתוח את התודעה ולהעלות את המודעות שלכם. כי הגיע הזמן שתהיו בתדר תודעה גבוה יותר ותבינו שכשכואב לכם כואב גם לשכן שלכם וכשכואב לשכן שלכם כואב גם לכם. בתהליך הזה למדתם שהכאב של האחר הוא לא רק שלו, ולמדתם שאתם יכולים לעשות כדי להפחית את הכאב שלו. כל אחד יכול לעשות משהו קטן בשביל האחר. אל תגידו לעצמכם אני בן אדם לבד ואני לא יודע אם אני יכול לעזור. כל עזרה אפילו קטנה זה משהו גדול כי קצת ועוד קצת ועוד קצת זה הרבה. עכשיו זה הזמן להרחיב את התודעה ולהבין שאף אחד הוא לא אינדיבידואלי, הוא לא לבד הוא לא בודד. להבין שכל בני האדם בעולם קשורים ומחוברים זה לזה בחוטים בלתי נראים דרך התודעה. לכן כשמשהו קורה בעיר או מדינה אחרת רחוקה מאוד אתם מרגישים את הכאב הזה אפילו שזה מעבר לים. התודעה שמשתנה תעזור לכם לשנות את החיים שלכם הלכה למעשה, את החיים הפיזיים כי העולם האנרגטי משפיע על העולם הפיזי, העולם הפיזי הוא לא לבד, הוא נטען על ידי העולם הרוחני.\ האנרגיה תמיד נוכחת ומטעינה ומעלה את התדר ומחדשת אתכם. כשאתם מתחברים לעולם הרוחני אתם מביאים את האנרגיה מלמעלה ומכניסים אותה לתוך הגוף שלכם ועושים שינוי וזה מבריא אתכם והבריאות הזאת מחדשת את כל התאים והאיברים בגוף. וכך לא נעשים זקנים אלא מצעירים מיום ליום במקום להזקין מיום ליום. 

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתחברו לדופק הלב ולנשימה תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן. עכשיו שאתם נמצאים באור לבן, תכנסו לתוך המוח שלכם ותתבוננו פנימה לתוך המוח שלכם ותראו שהוא מתמלא באנרגיה והוא מתחיל להתרחב ולהיפתח. כאילו כל התאים נפתחים. והנוזל של המוח נע בצורה יותר טובה וזורמת בתוך המוח. שימו לב איך התודעה שלכם נפתחת וכשהיא נפתחת אתם יודעים. תנו לידע הזה שנמצא בתוך הנוזל של המוח לזרום ולחלחל דרך חוט עמוד השידרה. תרגישו ותדעו ותבינו שהנוזל של המוח עובר דרך עמוד השידרה דרך חוט השידרה וכך הוא מזין את כל האיברים בידע אנרגיה בתובנות בהבנות ברגש. תרגישו איך התודעה שלכם מתרחבת ואתם מתמלאים באנרגיה. 

כעת תראו שמהעין השלישית שנמצא במצח בין הגבות, תראו שמתוך העין השלישית יוצאת אנרגיה והיא מתחברת לאדם שנמצא מולכם. תדמיינו מישהו שנמצא מולכם ותראו שהאור שיוצא מהעין השלישית שלכם נפגש עם האור שיוצא מהעין השלישית של האדם שמולכם. תראו שהחיבור הזה מתחבר לעוד בני אדם מכל הכיוונים, ואתם תסתכלו מלמעלה תראו שכל בני האדם מחוברים דרך העין השלישית עם כל בני האדם על פני כדור הארץ. זהו החיבור בין תודעה לתודעה. שימו לב שהאנרגיה בצבע סגול ותראו את כל בני האדם מתחברים דרך העין השלישית ומחברים תודעה לתודעה. כך שאם אפילו אדם אחד מרחיב את התודעה שלו הוא יכול להשפיע על אחרים דרך העין השלישית כדי שגם הם יעלו וירחיבו על התודעה שלהם. כך אפשר להשפיע על התודעה של בני האדם. כעת תראו שמתוך הלב שלכם יוצאת קרן אור בצבע וורוד והיא מתחברת ללבבות של אנשים אחרים. אנרגיה בצבע וורוד היא אנרגיה של האהבה הקוסמית שמתחברת מלב אל לב. תראו שכל בני האדם על פני כדור הארץ מתחברים דרך העין השלישית ודרך הלב. כך שמחברים את התודעה יחד עם האנרגיה של האהבה הקוסמית. 

כעת תראו שאתם נמצאים בתוך עמוד של אור ואתם עולים כלפי מעלה ואתם יכולים להתבונן על כדור הארץ מלמעלה ולראות את המעטפת בצבע וורוד שעוטפת את כדור הארץ. לא רואים מדינות, מחסומים או גבולות, הכל פתוח.  אין מלחמות, אין כעס, אין רוע, אין פחד, אין אגו, יש רק אהבה. תראו את המראות האלו בעיני רוחכם ותכוונו לשם. תכוונו את המטרה שלכם לשם. התודעה עובדת בצורה כזאת שאם יש לכם מטרה ואתם הולכים לקראתה אתם משיגים אותה. אל תסתכלו על זמן או מחרב או מרחק. רק תגדירו את המטרה שלכם ותלכו לקראתה ואז תגיעו. עולם של אור אהבה ושמחה רוגע ושלווה הוא קיים, הוא ישנו, הוא נוכח, אתם צריכים רק מאסה קריטית של בני אדם שיכוונו את עצמכם לשם. ואז השינוי יקרה כי זה ישפיע על שאר בני האדם על פני כדור הארץ. השינוי הוא קולקטיבי. כל דבר בחיים שלכם הוא קולקטיבי שום דבר הוא לא אישי. בני האדם ערבים זה לזה בכל מקום על פני כדור הארץ. אז תתבוננו מלמעלה על כדור הארץ ותראו את כדור הארץ שאתם רוצים שיהיה. איך אתם רואים את כדור הארץ בעיני רוחכם. תראו את האור שעוטף את כל המקומות הקשים, את כל המקומות שיש מלחמות וכאוס וכאב וחולי. תאפשרו את השינוי הזה תנו לזה להיות. 

לבני האדם יש שני דברים חשובים:  התודעה והדמיון. כאשר אתם מרחיבים את התודעה ומשתמשים בדמיון אז אין גבול למה שאתם יכולים להגיע אליו. אתם יכולים להגיע לכל מקום ולהצליח בכל דבר. דעו כי כל אחד ואחת מכם הוא עולם ומלואו וכל אחד ואחת מכם יכול ויכולה לעשות שינוי גם באופן אישי וגם באופן קולקטיבי. לעם ולכל האנושות. בואו נשלח אור ואהבה קוסמית לכל החטופים, איפה שהם נמצאים ושיהיה להם עזרה כדי שישויות האור והמלאכים יהיו איתם ויעזרו להם בכל רגע נתון. תשלחו אור ואהבה למקומות שיש מלחמות כדי לשנות את התדר במקום, תשלחו אור ואהבה למקבלי ההחלטות גם בארץ וגם בחו"ל כדי שישויות האור והמלאכים יעזרו להם להחליט את ההחלטות הנכונות ביותר עבור כולם. כעת תראו את כדור הארץ עטוף באור בצבע טורקיז אור של חמלה אור שמגיע מהשכינה וקוואן יין. תראו שהאור טורקיז עוטף את כדור הארץ מסביב וחודר לתוך כדור הארץ והאור הטורקיז מביא את החמלה לכל מקום ולכל אחד על פני כדור הארץ. כעת לאט לאט תנשמו עמוק ותפקחו עיניים

 וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.