12 Dec
12Dec


ברוכים הבאיםאני מטטרון ואני נמצא אתכם בכל רגע נתון גם על פני האדמה וגם ביקום האינסופי.אנחנו רואים ומשתתפים אתכם במקום הזה של הכאוס שנמצא על פני האדמה. המלחמה היא לא רק בין אומה אחת לשניה או עם אחד לעם אחר המלחמה היא בעצם על שליטה בעולם. מהרגע נוצרו הדתות מתחילה המלחמה על השליטה. איזו דת יותר נכונה או יותר טובה ואנשים התחילו להרוג ולכבוש בשם הדת ובשם אלוהים. אין אלוהים של הנוצרים או האיסלם או היהודים, כל האלוהים הם אחד והם באו ממקור אחד. כל מה שיש וכל מה שקיים בעולם הוא ממקום אחד והוא אחד. כל בני האדם בעולם מחוברים לאנרגיה אחד עם השני או אחד עם השנייה. כל מה שקיים בעולם מחובר ביחד. כלומר הכל אחד. כל מה שקיים בעולם הוא אלוהים. לא רק כדור הארץ אלא גם כל היקומים שיש שבני האדם לא גילו אותם עדיין.
אתם מכירים רק חלק קטן מהעולם. אתם חושבים שאתם גיליתם ארצות חדשות אתם יודעים מה זה העולם. העולם הוא הרבה יותר מכך. יש הרבה מאוד עולמות שעדיין לא גיליתם ולא חקרתם. כדור הארץ הוא טיפה באוקיינוס הענקי הזה שנקרא יקום. אם תסתכלו על כדור הארץ מהחלל תראו שהוא סיכה בתוך החלל של הכוכבים והגלקסיות.כל העולם שלכם הוא עולם שנוצר מתוך עולמות אחרים ושייך לעולמות אחרים וישויות מכל העולמות מגיעות לכדור הארץ כדי ללמוד לעזור או לחבל. במשך אלף שנים אחרונות השתלטו על כדור הארץ ישויות חושך ישויות שרוצות לחבל וליצור כאוס על פני כדור הארץ. הישויות האלו נתרמות מהמצב הזה שבני האדם מתחברים לפחד. הם לוקחים אנרגיה מבני האדם שמתחברים לפחד וחרדה. בני האדם האלה הם משרתים את החושך. לכן מה שבני האדם חייבים לעשות הוא לעלות בתדר האנרגטי לשחרר את הפחדים והחרדות שבתוכם. כל מה שקורה כעת במדינת ישראל בעזה באוקראינה ובמקומות אחרים שיש בהן מלחמות הרג ורצח כל הדברים האלו מחוברים יחד. כל המלחמות מחוברות יחד. אותם אנשים שרוצים לשלוט ולחבל ולהרוג.
איך אפשר לשנות את המצב הזה אתם שואלים?כל התשובות נמצאות בתוככם ואתם ישויות האור ומלאכי הצדק והאור אתם אלו שבחרו, אתם בחרתם להיכנס לתוך גוף ולהיות במקום הזה ובתדר הזה ובתוך הכאוס הזה. אתם בחרתם לצאת מתוך הכאוס הזה כדי לשנות. אתם בחרתם לשנות. אז איך תשנו? על ידי שתעלו מבחינה אנרגטית ותפתחו את המודעות והתודעה תהיו במקום אחר מבחינה תודעתית. תשילו מעצמכם את הפחד ואת החרדה ואת האגו ואת החשיבות העצמית. תהיו בתוך הלב האהבה והחמלה. אל תחכו למישהו אחר יתן לכם את האהבה תמצאו אותה בתוך הלב והמהות הפנימית שלכם. כי בתוך הלב בפנים נמצא הניצוץ האלוהי. שם בתוך הלב יושב אלוהים. הוא לא יושב למעלה בשמים. אלוהים לא שייך לאף דת, לאף רב או כומר או קאדי. אלוהים לא שייך לדתות. כל דת היא חלק מאלוהים שלה. תראו שבתוך הלב שלכם נמצא הניצוץ האלוהי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתבונן פנימה ולגלות את האלוהים שבפנים. לגלות מאיפה באתם ומה התפקיד שלכם כאן ועכשיו. התפקיד שלכם הוא מאוד גדול ועוצמתי אתם הרבה יותר ממה שאתם חושבים שאתם. העוצמות שלכם הרבה יותר ממה שאתם מדמיינים. אתם לא צריכים לדעת אילו העוצמות שלכם תשימו את השכל והמחשבות שלכם בצד ותתחברו ללב והיום נעזור לכם להתחבר ללב.
מדיטציה
עצמו עיניים תתרכזו בדופק הלב ובנשימה ותדמיינו שאתם מכניסים מהכתר אור לתוך הגוף שלכם ומתמלאים באור לבן.תכניסו אור לתוך כל איבר בגוף שלכם. מהכתר ועד כפות הרגליים. אתם מכניסים אור לתוך הגוף אתם משנים את התדר של האיבר שנכנס לתוכו את האור ואז האיבר משתנה ומתרפא. לכן חשוב למלא כל איבר בנפרד באור.
כעת תתרכזו בצ'אקרת הלב שנמצאת במרכז בית החזה.תתרכזו בצ'אקרת הלב ותראו שבתוך צ'אקרת הלב יש כדור אור ובתוך כדור האור אתם רואים כסא מזהב. אתם רואים את עצמכם בתוך הלב שלכם. אתם מתבקשים לשבת על כיסא הזהב. תשבו על כיסא הזהב ותראו תרגישו שמאחור עומד מלאך לבן וזוהר והמלאך מחבק אתכם עם הכנפיים המלאכיות שלו ואתם מרגישים את הריפוי של הלב אתם מרגישים את הרוגע השלווה והאהבה והחמלה. ואתם יודעים שהמלאך שומר עליכם. כעת תראו ותרגישו שמתוך השכמות שלכם מתפתחות כנפיים של מלאך ואתם נראים ומרגישים כמו מלאך. והמלאך הזה שנמצא בתוך הלב מתחיל לגדול ולהכיל אתכם בתוכו. כשאתם מתבוננים על עצמכם אתם רואים את עצמכם כמלאך.
עכשיו כשאתם מלאך, אתם יכולים להגיע בעיני רוחכם לכל מקום ולהביא לשם מזור וחמלה ואהבה. תגיעו לכל המקומות שזקוקים לאהבה וחמלה. שימו לב איפה אתם נמצאים, תלכו מעל כל המקומות שזקוקים לאהבה לתמיכה לריפוי לאנרגיה טובה ומיטיבה תלכו מעל דרום ישראל, עוטף, תביאו שם אהבה וחמלה, תשלחו מכפות הידיים אנרגיה, תעמדו מעל עזה ותשלחו לשם אהבה וחמלה, מעל ארץ ישראל ולכל מקום על פני כדור הארץ ולשלוח אהבה וחמלה. כעת דמיינו שאתם עולים מעל כדור הארץ ורואים את כדור הארץ מלמעלה והוא מואר באור נגוהות. תראו שמסביב לכדור הארץ יש הרבה מאוד ישויות אור ומלאכים ושולחים הרבה אור ואהבה וחמלה לכדור הארץ לאנושות ולכל מקום על פני כדור הארץ. שימו לב איך כדור הארץ משנה את התדר שלו והופך להיות כדור ארץ לבן וזוהר. ככל שתעשו יותר פעמים את המדיטציה הזאת תגיעו לתדר גבוה יותר תוכלו לעזור לעצמכם ולכדור הארץ ולאנושות. זו הסיבה שבאתם לכדור הארץ בעת הזאת כדי שתעזרו לאנושות ולכדור הארץ לעשות שינוי ולעלות.
כעת תנשמו עמוק תפקחו עינייםתודה למלאכים וכרובים מאסטר מטטרון, מלאכים וכרובים.תודה רבה לכם.




הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.