14 Dec
14Dec


אני מטטרון ואני מלווה אתכם בכל רגע נתון מהרגע שבו נוצרתם כישויות וכבני אדם ועד אינסוף אני תמיד מלווה אתכם וכל נפש חיה.היום אתם חווים אתגרים מאוד קשים עבורכם כבני אדם וגם כישויות.החוויות שלכם גם אישיות וגם הקולקטיביות נובעות מהתדר האישי וגם הקולקטיבי. גם כבני אדם אינדיבידואלים וגם כעם או לאום. התדר של העם היהודי ירד. אתם הלכתם וירדתם בתדר האנרגטי וככל שהירידה יותר חזקה אתם עוברים אתגרים יותר קשים.
אמרנו לכם בעבר שכלל מה שקורה זה עניין של תדר אנרגטי. אם אתם מתבוננים על פרבולה, אתם נמצאים לפעמים למעלה ואז אתם נוחתים ועולים שוב וכו'. אתם נמצאים כרגע במקום הכי נמוך מבחינת התדר האנרגטי שלכם כעם. אתם עולים בתהליך כל עליה ואתם נמצאים בעיצומה של העליה האנרגטית הבאה. המצב הזה יסתיים בתוך חודש ימים. מאמצע ינואר תסתיים המלחמה. הפסקת האש הבאה המלחמה תיעצר. אבל המלחמה הזאת היא שיעור עבורכם. השיעור הזה הוא כדי שתלמדו איך להביא את עצמכם מתדר נמוך לתדר גבוה. כאשר אתם נמצאים במקום גבוה אז כל מה שקורה לכם כאדם אינדיבידואלי וגם כעם הולך על מי מנוחות. ברגע שאתם יורדים בתדר, הכל משתבש. השיעור שלכם הוא ללמוד איך להחזיק את עצמכם בתדר אנרגטי גבוה כדי שתחיו חיים טובים ושופעים.
העם היהודי נאמר עליו שהוא עם סגולה כלומר העם שנושא בתוכו את האנרגיה בצבע סגול שהיא צבע של ריפוי הגנה שפע וחמלה. שכחתם להיות שאתם עם שנותן ואוהב ומשתף. וכעת אתם נזכרים בזה כשאתם נמצאים במקום נמוך וכואב. כי מה שמעצים אתכם היא האחדות. כאשר אתם מתאחדים אז אתם עוצמתיים ביחד יותר מאשר לבד.
מדיטציה
תעצמו עיניים ותתרכז בדופק הלב ובנשימהתנשמו אור לבן לתוך הגוף שלכם יתמלאו באור.
תראו שאתם נמצאים בתוך עמוד של אור ואתם עולים בתוכו כמו במעלית.תלחצו על הכפתור שעולה למעלה במעלית ותמשיכי לעלות למעלה למעלה. תראו שהמעלית עוברת גלקסיות וכוכבים ומגיעה למקומות מאוד גבוהים. אתם מגיעים למקום שהוא רק אור. אתם רואים שמולכם נפתח מסך קולנוע ענקי ואתם רואים שם את כדור הארץ. תראו את כדור הארץ למעלה בתוך המסך שנפתח. איך הוא נראה מה קורה שם בתוכו וכעת תראו שמסביב לכדור הארץ מסתדרים הרבה מאוד מלאכים לבנים והם פורשים מסביב לכדור הארץ רשת אנרגטית של אור. תראו בכל החיבורים של הרשת יש נורה. תראו שכל הנורות האלו נדלקות וכדור הארץ מואר באור נגוהות. תראו האור העוטף את כדור הארץ הוא אור בצבע זהב. הצבע הזהב הוא הגנה גם מישויות נמוכות וקשות שלא יכנסו יותר לכדור הארץ. אתם ישויות אור התפקיד שלכם הוא להגן על הבית שהוא כדור הארץ. כאשר אתם מדמיינים את אור הזהב מסביב לכדור הארץ הוא אור של הגנה.
תראו שהאור שמופץ לתוך כדור הארץ הוא אור סגול. אור של ריפוי איזון רוגע שלווה והכלה. תראו שכאשר האור הסגול נוגע בבני אדם הם נעשים סגולים. גם בבעלי החיים האדמה נעשית מניבה טובה ושופעת. כאשר האור הסגול נוגע בעצים הם נעשים בריאים ומניבים פירות ירקות וכדור הארץ משגשג ושופע.
תראו שבכל המקומות שהיו מלחמות, המקום משגשג ואנשים בריאים וחיים בשלום זה עם זה וזו עם זה.תראו שהרבה מאוד אנרגיה בצבע כחול עוטפת את כל המקומות על פני כדור הארץ. את כל הארצות, האוקיינוסים הימים האגמים היבשות. תראו את בני האדם נותנים במקום לקחת. מתנדבים, עוזרים, מרפאים, תראו שכל כדור הארץ עולה בתדר האנרגטי וכל מה שלא שייך לתדר הזה נופל מכדור הארץ ועף משם.כל הישויות הנמוכות נעלמות מתמוססות. כל האנרגיות הקשות מתרככות וכל האנשים אוהבים חומלים נותנים. תראו איך כל הממשלות בכל המקומות בעולם מתחלפות. המקומות החשובים יושבים אנשים חכמים שעוזרים לזולת וחושבים על הזולת ונותנים לזולת.
תראו את הדברים האלו קורים. ככל שתדמיינו את זה יותר זה יהיה יותר אמיתי ונוכח. הדמיון הוא מתנה שאתם קיבלתם וכשאתם משתמשים נכון בדמיון אתם מגיעים לתוצאות מדהימות. חשוב שלא תכנסו עם הדמיון לפחד. כי הפחד יביא אתכם לתוצאות הפוכות. אז תתחברו לאמת שלכם לאהבה לחמלה ולנתינה. תראו את עצמכם ישויות אור שנותנות חמלות ועוזרות ותראו את בני האדם נותנים ומקבלים. ככל שהם נותנים יותר הם מקבלים יותר. ככל שתתנו יותר תקבלו יותר. ככל שתאהבו יותר יאהבו אתכם יותר ככל שתסלחו יותר יסלחו אתכם יותר. זכרו שאתם ישויות אור ישויות אור ואתם יכולים לברוא כל דבר. אתם בוראים. אתם נבראת בצלם אלוהים ועל כן בתוככם יש את הניצוץ האלוהי. וגם אתם כל יכולים. אתם רק צריכים לרצות להיות מעבר לחמשת החושים, להיות מעבר לרצון האישי, לחיות מעבר ליכולות הפיזיות. יש לכם יכולות מנטליות אדירות ואתם יכולים לעשות הכל עם הדמיון שלכם. ככל שהדמיון שלכם יהיה יותר עוצמתי ונוכח כך אתם תיצרו את מה שדמיינתם בעולם הפיזי שלכם. זה פשוט יגיע. אתם לא צריכים לעשות שום דבר מעבר לזה. גם ברובד הפיזי האישי וגם בדברים הקולקטיבים. זכרו שאתם כל יכולים. ואם אתם רוצים שהמלחמה הזאת תיגמר אתם צריכים לדמיין את עצמכם ואת החיים שלכם בזמנים שאחרי המלחמה. איך אתם רוצים לראות את עצמכם אחרי המלחמה בעוד חודש, חודשיים, שנה, עשרים שנה. ככל שתראו את זה יותר בדמיון שלכם זה יהיה נוכח ויותר אמיתי בחיים שלכם. כל מה שאתם צריכים זה לרצות ולהבין שהכל בידיים שלכם. תמשיכו לראות את כדור הארץ עטוף בתוך הרשת האנרגטית העוצמתית שמאירה ומגינה עליו מכל מקום. תראו את כל השינוי שכדור הארץ עבר והאנושות עוברת. תראו את השינוי הלכה למעשה ואז השינוי יהיה אמיתי. השלום כבר כאן. אתם צריכים רק להושיט יד ולגעת בו ולדמיין אותו ולראות אותו ולקבל אותו להאמין שמגיע לכם לחיות בשלום באושר ובשמחה. זה מגיע לכם כישויות אור וכבני אדם.
כעת תנשמו עמוק ולאט לאט תפקחו עיניים
וכך הוא




הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.