12 Dec
12Dec


שימו יד ימין על הבטן ויד שמאל על הלב. דמיינו אור כחול מול האף ותנשמו אותו לתוך הבטן ונשפו החוצה את הפחד, החרדה וכל מה שלא משרת אתכם יותר.
אני מטטרון ואני נמצא כאן לידכם ובשבילכם מאז עידן ועידנים. אוהב תומך ועוזר בכל מקום על פני כדור הארץ. יחד איתי מגיעים ישויות אור ומלאכים רבים ואנו כאן בשבילכם ועבורכם. דעו כי כל מה שקורה זה תוצאה של המחשבות והרגשות שלכם. תתחברו ללב דרך הנשימות ותתבוננו את האנרגיה שלכם מתפשטת לתוך הלב. תנשמו את האנרגיה של האהבה הקוסמית והחמלה בצבע טורקיז. כדי שישלוט אור ומלאכים יגיעו לעזור לכם, תבקשו שכל המלאכים של עולם הבריאה הראשוני שיבואו כדי לעזור לכם בעת הזאת. תהיו ממוקדים בבקשה שלכם. ככל שיותר בני אדם יבקשו יגיעו עוד ועוד ישויות אור כדי להילחם עבורכם. כי זוהי מלחמה של האור בחושך. זוהי מלחמה שנמשכת כבר רבבות של עידנים. זה לא משהו שהתחיל אתמול, האנושות יצרה את זה לפני רבבות שנים. והיום יש לכם את הזכות להיות לוחמי האור והצדק על פני האדמה. כל אחד ואחת מכם בחרתם להיות נושאי האור והצדק על פני האדמה. העבודה שלכם היא גם חיצונית וגם פנימית. העבודה הפנימית שלכם מאוד חשובה. ככל שתהיו יותר שלווים ורגועים מבפנים תשליכו את הרגשות האלו כלפי חוץ ואז גם אנשים סביבכם יהיו רגועים ושלווים.
תהיו רגועים בתוך הלב שלכם, תמשיכו לנשום את האור הכחול לתוך הבטן ותמשיכו לזמן את ישויות האור והמלאכים כדי שיהיו כאן איתכם ברגעים האלו וילחמו עבורכם. כל חייל שנמצא על מדים הוא ישות אור בפני עצמה. כל היהודים על פני הפלנטה הם ישויות אור בפני עצמם. זוהי לא רק מלחמת דת בדת מה שקורה היום על פני כדור הארץ, הדתות מסמלות תדר אנרגטי. כל דת מסמלת תדר אנרגטי שונה. הדת היהודית מסמלת את התדר האנרגטי הגבוה ביותר. אתם ישויות האור באתם לשנות את התדר על פני האדמה. אתם יוצרים את השינוי. אתם יוצרים את חיבור בין האדמה בין הפלנטה ארץ לבין היקום לבין האור הגדול. אתם הטרנספורמטורים, או השנאים שדרככם העולם משתנה. בחרתם לעבור פוגרומים ולעבור התעללויות כדי לפתוח לבני האדם על פני כדור הארץ את הלב ולחבר אותם לאמונה ולחמלה כדי להראות להם את הצד הטוב את הצד של היופי את הצד של האהבה והחמלה את הצד של הנתינה את הצד של ההתלכדות ואת העזרה ההדדית שאתם יוצרים.
יהיו שינויים מאוד גדולים בממשלות על פני כדור הארץ ובעיקר שינוי בהנהגה של העם שלכם במדינת ישראל. ההנהגה תשתנה ויכסו אנשים חדשים טובים וראויים להנהיג את עם ישראל ואת העם היהודי. אתם הקמתם את מדינת ישראל כדי שתהיה עוגן ומקום בטוח עבור היהודים בכל מקום על פני כדור הארץ ואתם מוכנים לקיים את ההבטחה הזאת. להיות עוגן לכל היהודים על פני האדמה. לכן כל היהודים באשר הם עוזרים ותומכים בכם כי הם יודעים שבלעדי מדינת ישראל הם לא יוכלו להתקיים. אתם נלחמים היום מלחמה קיומית על הבית. יש לכם את כל העזרה והתמיכה גם מלמעלה גם מישויות האור והמלאכים והכרובים וגם מכל העולם המודרני והדמוקרטי על פני כדור הארץ כי המלחמה היא בין הדמוקרטיה. החופש לבין השלטון הדיקטטורי. וזה מלחמה קיומית של הדמוקרטיה על פני כדור הארץ. זו הסיבה שמדינות העולם נרתמות כדי לעזור לכם.
מדיטציה
תעצמו עיניים תתרכזו בדופק הלב ובנשימה.דמיינו שאתם נמצאים מעל הר הבית בירושלים והזמינו את המלאכים מיכאל אוריאל רפאל וגבריאלתראו אותם עומדים בארבע קירות המקדש שכבר קיים בממד האתרי. המקדש כבר קיים, תראו אותו נוכח הלכה למעשה בממד האתרי. תראו את המדרגות אל ההיכל, את האור הגדול שבתוך ההיכל ותראו את המשבח אש התמיד.
תראו את האש במזבח מתחילה לגדול ומזמינה אתכם ואת כל בני האדם לזרוק לתוך אש התמיד את כל מה שלא משרת אתכם יותר. את הרגשות העכבות הפחדים והחרדות. ותרגישו נקיים ושטופים בתוך האש שהיא רכה ומטהרת. תראו שהאש מתפשטת על כל ירושלים, מדינת ישראל ועל כל כדור הארץ. ומנקה את כל הרוע הפחד החרדה מתוך בני האדם מתוך האדמה ומתוך כל חפץ שנמצא על פני האדמה.
תראו שהאש מתפשטת ומנקה. זוהי אש תמיד, זוהי אש קרה שלא שורפת אבל מנקה ומטהרת. מטהרת את כל המלחמות את כל הרוע, את כל בני האדם. את הלבבות של בני האדם, האש מטהרת את כל בתי הקברות על פני כדור הארץ ומאפשרת לכל הנשמות לעלות בתוך עמוד אור קולקטיבי. תראו את כל הנשמות תקועות על פני כדור הארץ עולות בתוך עמודי אור ישויות האור בונים על פני כדור הארץ. תראו שיש הרבה מאוד עמודי אור וכל הישויות שסובלות כל כך הרבה עידנים על פני כדור הארץ תקועות ולא יכולות לעלות. כעת האש מנקה את כל הקברים ומאפשרת לישויות האלו לעלות בתוך עמודי האור שהמלאכים בונים על פני כדור הארץ.
כעת תראו שאתם נמצאים שוב מעל הר הבית והכל רגוע מסביב. בני האדם שקטים שלווים ורגועים אוהבים חומלים ונותנים. תראו שכל בני האדם משתנים ומשנים את האופי שלהם ואת ההתנהגות שלהם והאהבה שוררת על פני האדמה בכל מקום.כעת תראו המקדש שנמצא במימד האתרי יורד לתוך האדמה והעמודים של בית המקדש מתקבעים באדמה. תראו את בית המקדש הלכה למעשה נבנה מחדש. זהו בית המקדש השלישי. בית המקדש שכל בני האדם נשואות אליו. הוא מקבץ אליו את בני האדם מכל השפות העדות בלי הבדל דת גזע מין או מגדר. כל בני האדם באים לבית המקדש השלישי והעבודה בבית המקדש תהיה מושתתת על האור. על מזבח האור. לא יעלו יותר לעולה בעלי חיים אלא במקומם יהיה נוכח האור הגדול, אור האלוהים. תראו את אור האלוהים יורד מלמעלה ויושב נוכח בתוך בית המקדש. הכהנים והלויים נמצאים שם כדי להיות הטרנספורמטורים שיעבירו יממשו את האור לכל בני האדם על פני הארץ. אתם האנשים שתהיו חלק מהשינוי הזה.תראו את זה קורה. ככל שתדמיינו את זה יותר, זה יהיה אמיתי יותר עבורכם ועבור כל בני האדם על פני כדור הארץ. דעו כי אנחנו איתכם אוהבים אתכם מגבים אתכם ותומכים בכם בכל רגע נתון.
וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.