02 Jan
02Jan

 שנת 2024 =  2+2+4 = 8 שזה מסמל את האינסוף. בתדר האינסוף אנחנו יכולים להגיע לאן שאנחנו רוצים ומתי שאנחנו רוצים וכמה שאנחנו רוצים. זוהי בחירה אינסופית של כל אחד ואחת מאיתנו. היום אנחנו נמצאים בערב שער 1/1/24 ונמצא איתנו מאסטר מטטרון, ישויות האור,  מלאכים וישויות בוראות שבראו את כל מה שקיים בכדור הארץ. אתם נבראתם באמצעות ישויות תבוניות מאוד גבוהות ועוצמתיות עם תודעה רחבה ואינסופית. ישויות אלו בראו אתכם בדמותם ובצלמן. קיבלתם את המודעות שלהן, את המתאר שלהן, וגם את התודעה שלהן. 

כאשר התינוק נולד הוא נולד עם תודעה רחבה ואינסופית. הוא רואה שומע ויודע אבל אין לו את היכולת לדבר את השפה שלכם בני האנוש. לוקח לו כמה שנים עד שהוא מתחיל לעשות את השינוי ואז התודעה שלו מתחברת עם התודעה של בני האנוש והוא שוכח מהיכן הוא בא ואת התפקיד שלו על פני האדמה. ככל שהוא מתבגר התובעה שלו הולכת ונחסמת באמצעות ההגיהון. כאשר הוא מגיע לגיל מבוגר מאוד התודעה שלו עוד פעם מתחילה להתרחב והוא מבין את הדברים אחרת. אתם נמצאים כקולקטיב, אומה, אנושות אתם נמצאים בתהליך של התפתחות התודעה ואתם עוברים אותה בשלבים. השלב של התינוק היה בשלב שהייתם כאדם הקדמון, זו הייתה התחלת התודעה ואחר כך עברתם לשלב של האדם המודרני שאתם היום.  וכעת אתם עושים את השינוי לאדם המואר לאדם בעל התודעה הרחבה והגבוהה יותר. 

אתם נמצאים כעת בעיצומו של תהליך של שינוי התודעה. עדיין חלק גדול מאוד נמצא בתודעה של האדם המודרני וקשה לכם לעבור את המחסום הזה שהוא מאוד חזק ויציב. עשיתם אותו מאוד יציב ומאוד קשה לכם לעבור אותו. אתם צריכים להשתמש בדמיון במקום בהגיון. כי ההיגיון מאפיל על הדמיון. כאשר אתם מפתחים את הדמיון אתם יכולים להגיע לכל מקום. כי שם נמצאים המלאכים והישויות הגבוהות והתודעה הרחבה ומשם אתם יכולים להתפתח בצורה עוצמתית מאוד. מצד שני אם אתם מחוברים להגיון אז הוא מושך אתכם לכיוון הפיזי החומרי, ואתם אומרים לעצמכם שאם אתם רואים זה קיים ואם לא רואים זה לא קיים. לכן התהליך של התפתחות התודעה היא התפתחות של הדמיון. לשים את ההיגיון בצד ולפתח את הדמיון. כאשר אתם מחוברים להגיון אתם מחוברים גם לאגו ואתם רוצים להילחם. זוהי התודעה הנמוכה. 

כעת אתם נמצאים במלחמה ואתם קוראים לזה מלחמת צדק. אין דבר כזה שנקרא צדק. גם אם צד אחד מנצח וצד אחר מפסיד אין צדק. תמיד שני הצדדים מפסידים. מפסידים חיילים, רכוש, אדמה וכו'. וגם מפסידים את השכל הישר, ההיגיון, אתם החמלה. ככל שאתם מפסידים יותר חמלה אתם נופלים יותר עמוק בתודעה. אין דבר כזה שנקרה צדק. אתם כל הזמן מחפשים צדק. יש רק דבר אחד נקרא אנרגיה שיכולה להיות גבוהה או נמוכה. האנרגיה הנמוכה היא אנרגיה קשה שהיא כמו חומה שאי אפשר לעבור אותה אפילו שלא רואים אותה. לעומת זאת האנרגיה הגבוהה היא כמו אוויר שאפשר לעבור דרכה. אז אל תחפשו את הצדק במעשים או שמחשבות שלכם ובכל מה שקורה סביבכם, כי אין דבר שנקרא צדק. אתם נמצאים כעת בתהליך של שינוי תודעה ושינוי תפישה. כדי לעשות שלום בתוככם ומסביבכם כל מה שאתם צריכים זה לשנות את העולם שלכם לראות את הדברים בצורה שונה וכדי לעשות זאת אתם צריכים לעלות בתדר. כי אי אפשר לראות מלמטה את כל מה שקורה אתם צריכים לעלות למעלה ולראות מלמעלה. לדוגמא:  אם אתם נמצאים ביער אתם לא יכולים לראות את כל היער רק אם אתם עולים לראש ההר אתם יכולים לראות את כל היער. כדי לראות את הדברים שמתרחשים על פני האדמה אתם צריכים לעלות למעלה ולהתבונן על הדברים מרמת תדר גבוהה יותר. ומשם הדברים נראים שונה מאשר ברובד המישורי. 

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה. דופק הלק מחבר לגוף והנשימה מחברת אתכם לנשמה שלכם. תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן. תתחילו לעלות בתוך עמוד האור וככל שאתם עולים יותר גבוה אתם יכולים לראות יותר. כי זווית הראיה שלכם מתרחבת ואתם יכולים לראות 360 מעלות סביבכם. אתם עולים ורואים את העיר שלכם, את הארץ, המדינה, האזור, היבשת, תעלו עוד ועוד למעלה ותראו את כל כדור הארץ מלמעלה. תראו שמסביב לכדור הארץ יש הרבה מאוד ישויות לבנות ומלאכים שנותנים ידיים ויוצרים באמצעות הידיים שלהם והאור רשת אנרגטית לבנה וזוהרת מסביב לכדור הארץ. תראו שגם אתם משתתפים ואתם נמצאים בתום המרקם הזה של ישויות האור והמלאכים וגם אתם טווים את חוטי האנרגיה האלו ויוצרים את הרשת מסביב לכדור הארץ. 

כעת תראו שמגיעות ישויות עוד יותר גבוהות ויוצרות רשת מעל הרשת הזאת תראו מלאכים מזהב וטווים רשת מזהב מסביב לרשת האור הלבן. כדי שכדור הארץ יהיה מוגן. כעת תראו שהרבה אור מתוך הרשת הזאת שוטף את כל כדור הארץ  ואת כל מה שיש. בני האדם, אדמה, עצים, צמחים, מים, כל מה שקיים על פני כדור הארץ האור הלבן והאור הזהב שוטפים אותם. זהו תהליך של ניקיון תדר אנרגטי של כל מה שיש.  ובני האדם משילים מעצמם את כל האנרגיה השלילית. כל האנרגיה שלילית בתוך בני האדם נשטפת. זוהי שטיפה אנרגטית קולקטיבית. כעת תראו שמגיעה אנרגיה בצבע טורקיז, אנרגיה של חמלה ועושה שטיפה אנרגטית על פני כדור הארץ. האנרגיה הטורקיז נכנסת לאדמה לעצים לצמחים למים לבני האדם ועושה שטיפה אנרגטית של חמלה. כאשר החמלה נכנסת לבני האדם הם משנים את התודעה שלהם. מתודעה של צדק לתודעה של חמלה. וכל התדר על פני כדור הארץ משתנה. כי בני האדם יודעים שאין צורך יותר להילחם ולקחת מהאחר. יש מספיק לכולם. 

תראו איך המלחמות שוככות. יש יותר שיתוף פעולה בין בני האדם, אהבה, פירגון, נתינה, שמחה ואושר. בני האדם חיים בשלום זה עם זה וזו עם זה והשקט והשלווה נוכחים בכל מקום על פני כדור הארץ. תראו את זה בעיני רוחכם. ככל שתדמיינו את זה יותר זה יהיה אמיתי יותר ונוכח יותר. תראו שהשלום והשלווה נמצאים בתוך הלב של כל אחד ואחת מבני האדם. כעת תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים תודה לישויות האור, למלאכים, למטטרון, תודה לכם בני האדם. תודה לכל מי ששותף לתקשור הזה.

 וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.