18 Mar
18Mar

נכון, כולנו רוצים חיים ארוכים בריאים ומלאים בשפע מכל סוג. גם פיזי כלכלי ורוחני. אבל על מנת לזכות בכל אלו עלינו לעבוד. וזה אומר להיות במקום של פתיחות ורצון ללמוד ולהשתנות. לא כל אחד מוכן לשנות את הדפוסים שהוא נולד לתוכם ולמד במהלך השנים. הרבה מאיתנו מקובעים למה שאנחנו כבר יודעים ולא מוכנים לעשות שינוי. כדי להיות בריאים זה לא מספיק ללכת לרופא ולקבל תרופות. גם התרופות הטובות ביותר שנוצרו הן בסופו של דבר עשויים מחומרים כימיים ומשפיעים על הגוף בצורה שלא הפיכה. 

אז מה עושים כדי להיות בריאים אתם שואלים? כדי להיות בריאים אפשר לעשות דבר אחד מאוד חשוב וזה לעלות בתדר האנרגטי ולהתחבר לאנרגיות המרפאות ביקום. יש הרבה מאוד אנרגיות מרפאות ולא כולנו נחשפנו אליהן. אפשר ללמוד רייקי - שזה אנרגיה מדהימה שמרפאה בנגיעות קלות באמצעות הידיים. האנרגיה עוברת דרך הידיים של המטפל אל המטופל. וגם כל אחד יכול ללמוד רייקי ולרפא את עצמו ואת האנשים סביבו כולל בעלי חיים וצמחים.אפשר ללמוד הילינג - אנרגיה מרפאה שמגיעה ישירות מהבריאה ומרפאה כל אחד וכל דבר. שואלים אותי: האם זה באמת מרפא כל אחד וכל מחלה? והתשובה היא: נכון שאלוהים ברא אותנו? אז אלוהים גם יכול לרפא אותנו. האנרגיה שמגיעה מרפאה ומאזנת.

כאשר הגוף מאוזן אז הוא גם בריא.אפשר ללמוד כל טכניקה שהיא בתחום הרפואה המשלימה ולהתחבר לתדרים הגבוהים. אלו יאזנו וירפאו אתכם גם מבחינה פיזית אנרגטית ורוחנית וגם ירפאו את הסביבה שלכם את מערכות היחסים שלכם עם אנשים סביבכם ועם כל היש. אלוהים בא ואומר לנו בני האדם הנה הבאתי לכם את האנרגיה שלי קחו אותה ותרפאו את עצמכם. אבל לצערנו בגלל חינוך ודעות קדומות אנשים מוכנים להיות חולים לסבול ואפילו למות ולא להשתמש באנרגיה של אלוהים. חבל!!!זה מזכיר לי שהגיעה אלי פעם אישה צעירה כבת 40 עם סרטן סופני. כאשר רק התיישבה היא אמרה לי: "אני לא ממש מאמינה במה שאת עושה, אבל עכשיו כשאני על ערש דווי, אם יתנו לי לאכול חרה (תסלחו לי על הביטוי) אני אוכל, רק כדי להמשיך ולחיות כי אני לא רוצה למות". אבל לצערי היא נפטרה אחרי חודשיים. דעו כי האנרגיה של אלוהים נמצאת בכל מקום ונגישה לכל אדם. צריך רק להאמין. 

כאשר אתם באים לטיפול אנרגטי כלשהו, 

תאמינו שאתם יכולים להבריא באמצעות האנרגיה וכך יהיה.

שיהיה לכולנו בהצלחה

תקווה אברהםמרפאה הוליסטית, מאסטר רייקי, מתקשרת וסופרת  0525414711

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.