02 Dec
02Dec


אנחנו נמצאים במצב לא תקין והמדינה עוברת מצב קשה. עם ישראל מתגייס ואנחנו מתגייסים גם לטובת בני האדם ובעיקר בישראל כדי להעצים את האנרגיה והנפש. כי העוצמה היא פנימית. אם אנחנו יכולים להעצים את עצמנו מבפנים ולהיות חזקים מבפנים אנחנו יכולים לעמוד בפני כל אתגר שמגיע אלינו.המפגש הזה הוא לעשות משהו בשביל העוצמה הפנימית שלנו כדי להיות חזקים מבפנים ומבחוץ.אנחנו עושים מדיטציה. דבר ראשון זה נשימות.
נשימה: עושים את זה כל הזמן ולא מודעים לזה. איך נושמים נכון?כשמתבוננים על התינוק. מכניס אוויר פנימה והבטן עולה ויותר חמצן נכנס פנימה. כאשר התבגרנו התחלנו לנשום לתוך בית החזה.צריך לנשום לתוך הבטן ואז הבן עולה הסרעפת נפתחת ואז יותר אוויר נכנס פנימה.
מדיטציה
נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימהכאשר נושמים, לנשום דרך האף לתוך הבטן ולנשוף דרך הפה.נעשה את זה כמה דקות.
כעת דמיינו שיש כדור אור כחול מול האף ואתם נושמים אותו לתוך הבטןונושפים אור כחול החוצה.ושוב לנשום אור כחול לבטן ולנשוף חזרה אור כחול.תמשיכו כמה דקות.תראו שלאט לאט הגוף שלכם מתמלא באור כחול של רוגע ושלווה.תמשיכו כך ותרגישו שכל הגוף שלכם נרגע מבפנים.כל הגוף נעשה רפוי ורגוע.תמשיכו לנשום את האור הכחול פנימה לתוך הגוף.
אהובים יקרים, אני מטטרון ואני נמצא איתכם תמיד אוהב מכבד מגבה ותומךפיזית אנרגטית נפשית ורוחנית. לאורך ההיסטוריה עברתם תקופות קשות וקלותועברתם אתגרים רבים. יש לכם את החוסן והיכולת הפ ימית לעבור כל אתגר שמגיע אליכםזכרו כי הניצוץ האלוהי נמצא בתוככם וכל אחד הוא השתקפות של אלוהים. ולא משנההמין הגזע הדת. כל בני האדם נבראו בצלם וכולכם בוראים באותה צורה.
ככל שתכנסו עמוק יותר פנימה לתוככם אתם תגלו ותוכלו גם להשתמש בעוצמות הפנימיות שלכם.
כל הגיבורים שמספרים עליהם הם אותם אנשים שידעו להשתמש ביכולות הפנימיות שלהם.כאשר אתם מחוברים למהות הפנימית והעוצמה הפנימית אתם יכולים להיות פתוחים לעולמות אחרים ולהתחבר לישויות ומלאכים שמגיעים כל הזמן אליכם בכל מיני צורות גם דרך חלומות וגם כאשר אתם ערים. רק כאשר אתם מחוברים למהות הפנימית שלכם אתם יכולים לקלוט להרגיש ולשמוע ולקבל ל מהם מסרים.
כאשר אתם נמצאים בפחד או בחרדה אתם נסגרים ואתם מתרחקים מעולמכם הפנימי. כי הפחד משתלט עליכם אבל דעו כי הפחד הוא אשליה. הפחד איננו קיים אלא רק בתודעה שלכם. ומאחר בתקופות האחרונות למדתם להשתמש יותר בשכל מאשר ברגש ובמהוות הפנימית שלכם אתם מתחברים יותר לפחד ונותנים לו לשלוט בכם. כאשר תדעו לשלוט בפחד ולגמד אותו אז תהיו בתודעה אחרת וביכולות אחרות.
כשאתם מתבוננים על האופק אתם רואים אותו רחוק מאוד וכאשר אתם מתקרבים אז הוא מתרחק. כך זה גם בעולם הרוחני. כאשר אתם אומרים אני רוצה להגיע ל…אין לאן להגיע ל… אין מקום מסויים שאתם יכולים להגיע אליו, אבל אתם יכולים להמשיך להתקדם ואתם משתנים ומשנים את הסביבה שלכם. השינוי הגלובלי יבוא מבפנים. כל אדם שיעשה שינוי הוא משפיע על הרבה אנשים בסביבה שלו. ככל שיותר בני אדם יעשו שינוי יכנסו לתוך התודעה הפנימית שלהם והם ישפיעו על יותר ויותר בני אדם ואז התודעה הגלובלית תשתנה.
כעת מתייחס לעם ישראל ולמלחמה שמתחוללת כאן בארץ ישראל.אמרנו להם פעמים רבות שעם ישראל הוא עם סגולה, כלומר עם שנושא בתוכו את האנרגיה הסגולה שהיא אנרגיה של ריפוי שמרפאה כל אחד וכל דבר. העם היהודי מתרחק מהמטרה האמיתית שלו. שכח את עצמו והתחיל להתבולל ולהתרחק מהאמת שלו. המהות והעוצמה הפנימית שלו. המלחמה הזאת הראתה לכם ביום אחד את ההבדל בין הפרדה לבין אחדות. הייתם צריכים להבין שהעוצמה שלכם הוא באחדות שלכם ולא בהפרדה. אתם מתאחדים כאשר מישהו מבחוץ אתכם. וכאן אתם מתחילים לעשות את השינוי שישפיע על כל העולם. כי העולם מתבונן על העם היהודי ורואה את העוצמות הענקיות את האהבה האחווה הנתינה והיכולת שבאים מבפנים. היכולת הזאת היא הרבה יותר ממה שאתם חושבים. כעם מאוחד אתם יכולים לשנות לא רק את המזרח התיכון אלא את העולם כולו. כאשר אתם מחוברים ללב ולאהבה אתם יכולים לעשות כל דבר ולהצליח.מה שאתם חווים עכשיו ייקח אתכם למקום אחר גם מבחינה תודעתית כי תראו את העולם בצורה שונה ועוד הרבה אנשים בהרבה מאוד מדינות ישנו את תפיסת העולם גם לגבי היהדות וגם לגבי האיסלאם וכל מה שהן מייצגות. אמרנו לכם כבר לפני הרבה זמן אולי לפני 20 שנה אמרנו לכם בקשור שיגיע היום שלא יהיו כבר דתות. אבל תהיה אמונה. יש הבדל בין דת לאמונה. אפשר להיות אדם מאמין ולא להשתייך לאף דת. כי כאשר הדת קיימת היא סוגרת חוסמת ומגבילה את התודעה ומכניסה הרבה פחד לאנשים כדי שימשיכו להאמין בהם. כל דת מכניסה פחד בצורה שונה.
מדיטציהתעצמו עיניים תתרכזו בדופק הלב ובנשימהכעת דמיינו שאתם עטופים באור לבן ואתם עולים למעלה למעלהבתוך עמוד האור ואתם מתבוננים על כל מדינת ישראל מלמעלהומתבוננים על כל כדור הארץ מלמעלה ואתם רואים שכל מדינת ישראל עטופה באור זהב. אור זהב הוא אור של הגנה גם פיזית וגם אנרגטית. תראו שכל מדינת ישראל עטופה באור זהב מהצפון ועד הדרום. וכל הטילים עפים ונוגעים באור הזהב מתמוססים ונופלים ולא מגיעים ליעדים שלהם.תראו שכל השבויים שנמצאים בעזה משתחררים וחוזרים למשפחות שלהם ויש שמחה גדולה בכל עם ישראל.תראו שהמלחמה מסתיימת וכל החיילים חוזרים בשלום לביתם
כעת תראו שאתם עומדים מעל הר הבית ורואים את המלאכים הניצבים שם כבר כמה ימים מאז המדיטציה האחרונה שלנו. המלאך מיכאל המלאך גבריאל המלאך אוריאל והלאך רפאל מארבע קצוות ומטטרון עומד עליהם ותראו שאור נגוהות מגיע מלמעלה ומציף את כל ירושלים באור. מציף את כל מדינת ישראל באור מציף את כל המזרח התיכון באור מציף את כל היבשות באור וכל כדור הארץ מציף באור האלוהי אור שמגיע הבריאה אור נגוהות אור ראשון אור שלא נגע בדבר תראו שכל כדור הארץ עטוף באור הזה והאור נכנס לכל בני האדם בעלי החיים לאדמה לעצים וצמחים ולכל מקום. שימו לב ותראו את הדברים קורים. תראו איך בני האדם משתנים האדמה בעלי החיים וכל מה שיש משתנה. תמשיכו לראות את המלאכים עומדים מעל הר הבית באופן קבוע הם נמצאים שם. לשנות את התדר של המקום הזה. שיהיה יותר הרמוני יותר מואר ויותר יציב.
כעת לאט לאט תנשמו עמוק ותחזירו את המודעות שלכם לגוף ולאט לאט תפקחו עיניים.
וכך הוא


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.