איך לתקשר עם הנשמה - קורס תקשור אונליין

תקשור זוהי יכולת מולדת של כל אחד ואחת מאיתנו ליצור קשר עם רבדים עמוקים בתוכנו. מאחר שהתרחקנו מהמהות הפנימית שלנו ומעצמנו ושכחנו מי אנחנו ומהו היעוד שלנו בחיים האלו, הפסקנו גם להבין את המסרים שמועברים אלינו דרך החלומות והמדיטציות ולאט לאט הבאנו את עצמנו למקומות קשים של סבל צער וכאב גדולים.

קורס תקשור מחבר אתכם שוב לעצמכם ונותן לכם יכולת להתבונן על החיים שלכם מזווית ראיה שונה וגבוהה יותר כך שתבינו את התהליכים שאתם עוברים בהווה ושעברתם בעבר ותקבלו כלים לתקן אותם וליצור לעצמכם חיים יותר טובים זורמים ומהנים.



להתחבר לעצמי הגבוה והנשמה

תקשור זוהי אפשרות להתחבר למקומות עמוקים בתוכך ולהבין את התהליכים שאתה עובר בחיי היום יום. כל מה שאתה חווה חושב או מרגיש מנותב על ידי העצמי הגבוה והנשמה  שלך כדי שתצעד בשביל שבחרת לעצמף במהלך החיים.

כל אחד מאיתנו מתקשר במידה זו או אחרת במהלך היום. יש שיכנו זאת אינטואיציה או מקריות או סימן משמים וכו'. כאשר אנחנו מודעים למסרים שמקתקבלים אנחנו זורמים עם הנשמה והעצמי הגבוה שלנו כי הם אלו שמנתבים אותנו במהלך החיים ואז אנחנו חווים חוויות יפות והארועים זורמים בצורה טובה ויפה. אבל אם אנחנו מתעלמים מהמסרים יכול להיות שנחווה את החיים בצורה קשה ומסורבלת יותר. הכל בחירה שלנו.



מה זה תקשור

תקשור זה להיות מחוברים לעצמנו לקבל מסרים דרך חלומות, מקריות, מדיטציות, תובנות, הבנות וידע קוסמי.  כאשר אתם מחוברים לעצמכם אז אתם מחוברים למקור ולנשמה שלכם.

בקורס תקשור תלמד לפרש את החלומות שלנו שהם האמצעי שבו המדריכים הרוחניים שלנו יוצרים איתנו קשר יום יומי ונלמד גם להתחבר לעצמי הגבוה ולנשמה ולמדריכים האישיים שלנו על מנת לקבל מסרים והכוונה בזמן אמת. זה מאוד חשוב להיות בקשב מתמיד עם המדריך הרוחני והנשמה שלנו מאחר שהיא שלחה אותנו לחוות את החוויות על פני האדמה ועלינו ליישם את מה שנקבע מראש כבר לפני עידנים רבים. אף אחד לא יכול לברוח מהקארמה הזאת ועלינו ליידם אותה כלשונה.

  קורס תקשור בנוי משני שלבים:

1.  תקשור לעצמנו

2.  עליה אנרגטית

3.  חיבור למדריך הרוחני

4.  פירוש החלומות והמדיטציות

5.  תקשור וקבלת מסרים עבור אדם אחר

קורס תקשור - איך לתקשר עם הנשמה - אונליין

עלות הקורס אונליין  - 650 ש"ח

לאחר התשלום אשלח לכם את הקישור לסדנה

  להרשמה לחצו כאן:

 התבוננות פנימית ושחרור עכבות ופחדים ישנים

חיבור לעצמי הגבוה

חיבור לנשמה

 חיבור למדריכים הרוחניים האישיים

 תקשור עם ישויות מדריכים ומלאכים



שאלות שנשאלתי לגבי קורס תקשור

האם זה לא מפחיד לתקשר?

התקשור הוא סוג של התעוררות הנשמה שלך זה כמו להתעורר משינה עמוקה. זה תהליך נעים וחשוב עבורך.

 האם התקשור מנוגד לדת היהודית?

בהחלט לא. הרבנים משתמשים בתקשור על מנת לעזור לבני האדם במצבים הקשים שהם עוברים. 

 מה לעשות אם לא מצליחים לתקשר?

התקשור תמיד נגיש. זה כמו הנשימה. היא תמיד קיימת אבל אנחנו לא שמים לב אליה. אבל כאשר היא מאיטה או נעלמת אנחנו נכנסים לפאניקה. התקשור הוא חלק מהחיים שלנו על פני האדמה. בקורס נחדד את יכולת התקשור הזאת.

לפרטים נוספים והרשמה התקשרו לתקווה: 0525414711