כאשר כתבתי את המהדורה הראשונה של ספרי הראשון "היופי הפנימי" לפני יותר מעשרים שנה, הספר עוכב שוב ושוב ע"י המו"ל. תקשרתי עם המדריך הרוחני שלי ושאלתי למה הספר מתעכב ולא יוצא לאור? התשובה הייתה: "אנחנו מכניסים אנרגיה של ריפוי לכל אות ואות בספר. תתאזרי בסבלנות והספר ייצא בקרוב". וכך היה. מאז כל ספר שאני מוציאה "מתעכב" מעט ואני יודעת שהמלאכים מכניסים אנרגיה של ריפוי לתוך כל האותיות בספר. אז לקרוא את הספרים שלי זה לא רק לקרוא משפטים, אלא גם ובעיקר לקבל ריפוי דרך האותיות שבספר. תיהנו. הספר מסע בזמן ממחיש לנו שגלגולי החיים הם אמת ומהווים מחזוריות אינסופית של החיים מתוך בחירה שלנו כבני אדם וכישויות. ספר זה נכתב על מנת להמחיש לאנשים כי גלגולי החיים הנם ממשיים בדיוק כפי שהחיים שלנו כאן על פני כדור הארץ ממשיים עבורנו כאשר אנחנו בעיצומו של תהליך החיים. החיים על פני האדמה נחווים על ידי כל אחד ואחת מאיתנו מאות ואפילו אלפי פעמים. בכל פעם שהישות חווה את החוויות שלה בגוף פיזי מסוים שהיא אצמה בוחרת אותו, היא לומדת דרך הגוף ודרך החוויות שהיא חווה באותו הגוף. בכל פעם שהאדם נפטר הוא לוקח לגלגול שאחריו את החוויות שחווה בגלגולים הקודמים. מאחר שהאדם מסתכל על החוויות שלו כעל טראומה, הוא מעמיס על עצמו אנרגיות שליליות ורגשות קשים כמו כעס, שנאה, טינה, פחד, חרדה ותסכול ומעביר אותן לגלגול שאחריו. לפעמים אנחנו מביאים אתנו אנרגיות שליליות מגלגולים שעברנו לפני מאות ואפילו אלפי גלגולים ואיננו מודעים לכך כלל... קראו קטע קצר מהספר מסע בזמן שיצא לאור בשנת 1999 בוקר, השמים בצבע תכלת פסטל יפהפה, האוויר צלול ונקי, השמש מאירה באור בהיר וחמים ושולחת את קרניה על פני המים הצלולים. המים כל כך צלולים שפשר לראות את קרקעית הנהר ואת הדגים השוחים במים. נערה מגיעה ומחורי השיחים הגבוהים ובידה תיבת גומא, היא מניחה את התיבה על המים, אני בתוך התיבה. תינוק קטן וחסר אונים בוכה וצועק "אל תשאירו אותי לבד..." התיבה מתחילה לשוט על פני המים. אני נכנס להיסטריה גדולה יותר, כי אני מרגיש איך המים סוחפים את התיבה שבה אני נמצא. אני בוכה בקול גדול בתקווה שמישהו ישמע אותי ויבוא להצילני...


25 45-44.44%
  • משלוח: 

קרא עוד


גלגולי החיים הם חלק מהחיים שלנו כאנשים.

הספר מסע בזמן ממחיש לכולנו כי גלגולי החיים הם אמת ומהווים מחזוריות אין סופית של החיים מתוך בחירה שלנו כבני אדם וכישויות.

תוך כדי קריאה יכול אדם להגיע לתובנות והבנות של עולמו הפנימי והחיצוני. הבנה עמוקה זו מביאה לשינוי ושיפור חייו.

הספר מסע בזמן הינו אוטוביוגרפיה בגלגולים של המחברת שמביאה חלק מחוויותיה והתנסויותיה בגילגולים.

אנשים שקראו את הספר דיווחו על תובנות והבנות שהגיעו אליהם וזה פתח עבורם צוהר חדש, להסתכל על החיים מזווית ראיה שונה ומפוקחת יותר.


אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם בכרטיס אשראי, ב-PayPal או בהעברה בנקאית.

תשלום מאובטח עבור כרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרכארד וישראכרט ניתן לבצע באמצעות חברת EzPay (איזיפיי) בקישור זה - לחץ כאן

תשלום מאובטח בכרטיס אשראי מכל סוג שהוא ניתן לבצע באמצעות אתר PayPal (פאייפל)

(אין חובה להירשם, יש להמשיך אל סל הקניות "להזמנה", לבחור בתשלום PayPal ולאחר מכן לבחור באופציה - PAY WITH CREDIT OR DEBIT CARD)

לכל שאלה או עזרה בנוגע לתשלום, אנא צרו קשר במייל idanhazahav888@gmail.com, בטלפון 054-4737282 או בטופס שליחת הודעה ואחזור אליכם בהקדם.